Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Friday, 30 September 2016

Her kan man se, at det er kjent, i Drammensområdet, at det er Brunmark-adel, (fra Sverige), i slekta, til min farfar Øivind Olsen

IMG_20160928_122124 paint

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20160928_122316 paint

PS 2.

Det var også sånn, at da jeg begynte, å spille fotball, for Berger IL, (på begynnelsen av 80-tallet).

Så hadde vi Leif Moen, (faren til Linda Moen, i klassen min), som trener, et par av årene, (var det vel).

(Noe sånt).

Og på grava hans, på Berger kirkegård, så står det: 'Leif Brunmark Moen', (eller noe i den duren).

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Og det er fordi, at Leif Moen, var min fars tremenning, (blir det vel).

Leif Moen var barnebarn, av Ragnhild Olsen/Olsson, som var lillesøster vel, av min oldemor Ingeborg Olsen/Olsson.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det står visst bare 'Leif B. Moen', på gravsteinen, (som jeg nevnte, i det forrige PS-et), men hos Dis.no, så er det forklart, at 'B.'-en, (i det navnet), står for 'Brunmark':

brunmark hos dis no paint

http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=4011687

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive