Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. september 2016

Min fars stesønn Jan Snoghøj fikk sitt første barn, (datteren Tiril), med ei Nina Mikkelsen, (kan man se her)

jans første barn

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS.

Jeg er ikke sikker på, om jeg har møtt, hu Nina Mikkelsen.

Men det var en gang, som min søster Pia, dro meg inn i stua, til Jan, for å møte, et eller annet kvinne-menneske.

(Noe sånt).

Og det kan muligens ha vært, hu Nina Mikkelsen.

(Noe sånt).

Og på slutten vel, av det skoleåret, som jeg var utvekslingselev, i Drammen.

(Nemlig skoleåret 1988/89).

Så ble det sagt, (av min søster Pia vel).

At det var ei dame, som bodde hos Jan, fordi at hu var så forelska i han.

Men de bare jobba sammen, og var ikke kjærester.

(Noe sånt).

Og hu dama, lurer jeg på, om kan ha vært, hu Nina Mikkelsen.

For Jan fortalte også det, (på den tida, som jeg noen ganger sov over, i Rødgata, hvor Jan bodde).

At hans Berger-kamerater, (Tom Bråthen og Erik Thorhallsson, blant annet).

De pleide, å lukte på, de brukte trusene, til hu Nina, (var det vel), i fylla, (eller noe sånt), når de festa, hos Jan.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter