Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. september 2016

Mer fra Facebook

asbjørg leknes facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Asbjørg Leknes har ikke kontakt på Facebook
Bosted: Bergen, Hordaland
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    10:56
    Erik Ribsskog

    Hei,
    bare lurte på, om det var du og Jan Leknes, som var i middagsselskap, på Gulskogen, (hos min far og Haldis), skoleåret 1988/89.
    (Dere sa til meg og min søster Pia at vi burde bare røyke og drikke så mye vi orka.
    Noe sånt).
    Det er nemlig også et annet mysterium.
    Hvem var det som lagde høl i vannsenga mi?
    Var det Christell sin halvsøster Linda Humblen, (med kavaler), eller var det Christell sin halvbror Bjørn Humblen, (med frue).
    Bare lurte på hvem jeg hadde på besøk.
    Det ble litt mye for meg, denne helgen.
    For din yngre søster Haldis, som vanligvis aldri var, i Leirfaret, (hvor jeg måtte bo aleine, fra jeg var ti år), hu var oppe hos meg, (sammen med min far), på fredagen, og lagde noe slags suppe, som stod og putra, på komfyren 'min', i mange timer, (av en eller annen grunn).
    Og så var det med vannsenga.
    Og hvorfor skulle jeg nå i dette middagsselskapet med folk jeg ikke kjente, (for jeg bodde jo ikke nede hos Haldis engang).
    Og hvorfor skulle jeg i middagselskap, når ikke Christell skulle det.
    Og Haldis hadde også satt, en fryser, foran varmovnen, på mitt andre soverom.
    Og jeg var vant til å ligge, i en varm vannseng, så jeg var frøsen og nærmest i sjokk, denne lørdagen, da.
    Så derfor dro jeg ikke på jobb, på CC Storkjøp.
    Noe jeg er litt flau over nå.
    Men det ble for mye for meg, rett og slett, og jeg ble også, litt uggen, av å sove, på det kalde rommet.
    Men dere hadde også butikk, husker jeg, at dere sa, (og jeg har lest, i en bygdebok, at dette var en forretning i Fridalen, i Bergen).
    Og jeg har seinere jobba som butikksjef, i Rimi.
    Så jeg veit at det kan være vanskelig å komme fra, noen ganger.
    Men dere hadde kanskje betrodde medarbeidere, som passa butikken.
    Hvis ikke dere hadde stengt på lørdager, da.
    Var dette en matbutikk, forresten.
    Hvis det er lov, å være nysgjerrig.
    For er litt interessert, i butikker, (etter at jeg begynte som butikkleder, på 90-tallet, for å si det sånn).
    Jeg jobba også sammen med ei Viviann Steinsland, fra Bergen, hos Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation, i 2006.
    Og hu var en pest og en plage, å ha som sjef, må jeg si.
    (Jeg har arbeidssak).
    På forhånd takk for eventuelt svar, på dette.
    (Har ikke noe særlig med min far og Haldis, som liksom er hans tredje familie, må man vel si, som jeg ikke egentlig er i dag).
    Men hadde vært artig, å funnet ut mer om, hvem jeg hadde på besøk, (80-tallet), og hvem jeg var i middagsselskap sammen med, liksom.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter