Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. september 2016

Mer fra Facebook

facebook ingunn brekke

PS.

Her er mer om dette:

Du og Ingunn Brekke har ikke kontakt på Facebook
Jobber for Citycon Norge
Bosted: Drammen, Norway
  • Samtale startet 28. desember 2009
  • Erik Ribsskog
    28.12.2009 05:23
    Erik Ribsskog

    er du kusina til Viggo?
    Jeg hørte at søstra mi, Pia Ribsskog, sa for noen år siden, at Viggo var i USA som en gigolo.
    Er du sikker på at alt står bra til med Viggo?
    Jeg har ikke noe kontakt med familien, spesielt ikke søstra og faren min, men jeg tenkte jeg kunne si fra, mens jeg hadde sjangsen.
    Stemmer det at faren din er bussjåfør eller?
    Er du fra Bergen?
    Jeg hadde en sjef fra Bergen, her i Liverpool, som var forfærdelig, og het Vivian Steinsland.
    Hu skrev fæle e-poster osv.
    Her er mer om dette:
    http://www.scribd.com/doc/4744433/scan162
    Hun var som en slavedriver, vil jeg si, men det står mer i den gruppen på Scribd, eventuelt.
    Bare tenkte jeg skulle sende en advarsel-melding angående søstra mi, Pia Ribsskog og Viggo.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    14:24
    Erik Ribsskog

    Hei igjen,
    så nå, i Drammens tidende, at du er samboer, med ordføreren, i Drammen.
    Har jeg forresten møtt deg, i bryllupet til Viggo Snoghøj, (min fars eldste stesønn), og flyvertinne Greta, (fra Danmark), i Køge, på midten av 80-tallet?
    Bare lurte.
    Jeg er sønn av Arne Mogan Olsen som er samboer med din tante Haldis.
    Jeg har bedt ei tingrettsdommer Høisæther, om å oppløse et sameie, som jeg er deleier i, i 2011.
    Men hu har fortsatt ikke gjort en 'dritt', (som de sier).
    Jeg lurte på om du har mulighet til å purre litt, på henne, for meg.
    (Siden at du bor i Drammen, mener jeg).
    Jeg har ikke så mye kontakt med faren min, Haldis og Christell, osv.
    Jeg har også vært såvidt innom Unge Høyre, i Oslo, i 1991.
    En Magne Winnem fra Røyken, dro meg med, på kurs og møte, i Høyres hus, i Stortingsgata.
    Og Jan Tore Sanner var kursleder, (sånn som jeg husker det), og han dro også med Winnem og meg, til et møte, i en slags valgkamp-komite, (før skolevalget, det året).
    Jeg har omsorgssvikt-sak, mot min far, (som lot meg bo alene, på Bergeråsen, fra jeg var ni år), så har ikke så mye kontakt med han.
    Jeg visste ikke at Christell sine søskenbarn hadde flytta etter henne, til Drammen.
    Jeg gikk et år, på en samarbeidsavtale, i Drammen, (på Gjerde), 88/89.
    Og jobba også deltid, det året, på CC Storkjøp, (som vel seinere har blitt til Rimi, blant annet).
    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter