Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. september 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook dansk

PS.

Her er mer om dette:

Du og John Garder Eskildsen har ingen forbindelser på Facebook
Studerte ved thyborøn skole
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    05:01
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det ektemannen til min kusine Susanne?
    Jeg har møtt deg en gang, i bryllupet til min fetter Tommy, i Fredrikstad, sommeren 2002.
    Men jeg tror ikke at jeg fikk med meg, at du var dansk.
    Du og Susanne gikk hånd i hånd, og pratet sammen, og virka forelskede, (må jeg si).
    Susanne studerte IT i Østfold.
    Det samme studiet, som jeg skulle begynne på, i Oslo, det året, (etter at jeg hadde sluttet, som Rimi-butikksjef, på grunn av arbeidssak).
    Jeg ble ikke invitert, i konfirmasjonen, til Susanne.
    Så det var kanskje derfor, at jeg syntes at det var morsomt, å møte henne, i bryllupet, til Tommy.
    (Og så glemte jeg kanskje deg litt).
    Jeg får si beklager for det.
    Min fetter Ove hadde jo også med sin kjæreste Lene, (som jeg vel ikke hadde møtt før).
    Men Ove og Lene fra Kristiansand, ble jeg invitert til, mens jeg studerte, ved ingeniørshøyskolen.
    Jeg får ikke svar, fra Susanne og hennes søsken, på Facebook nå.
    Men min fetter Ove har kalt meg 'person non gratia', (på vegne av sin far og min far osv.).
    Så det er kanskje noe med det.
    Men jeg tenkte, at jeg kunne prøve, å sende, en Facebook-melding.
    Min stesøster Christell, har en svensk ektemann, (som heter Mattias vel).
    Og jeg selv, (og min søster Pia), er kvart danske, (for jeg hadde en danskfødt mormor, selv om hun er død, og min grandtante Unse, i Vedbæk Strandvej, flyttet derfra, uten å si fra, til meg, så det ble bomtur, da jeg skulle besøke min danske slekt, i fjor, så de vil nok ikke ha noe med meg å gjøre, etter at min danskfødte mormor døde, kan det virke som).
    Var det sånn, at du og Susanne, giftet dere, i Roma, (sånn som Heidi og Steinar).
    (Jeg mener å huske, at min søster Pia, en gang sa, at hu fikk være med Runar og dem, på bryllup, i Italia, muligens med påspandert flybillett).
    Jeg ser på nettet, at din svigerfar Runar, (som er min onkel), har solgt tannlege-geskjeften, til Ski Tannlegesenter.
    Det er ingen av hans fem barn som ville være tannleger, sånn som jeg har forstått det.
    Men likevel litt rart.
    Det stod også, på det nettstedet, at onkel Runar, led av noe slags sykdom, og at han derfor, ikke jobbet, hver dag.
    Hva er det som feiler Runar, lurte jeg.
    (Hvis det er lov å spørre, om det).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter