Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 28 September 2016

Enda mer fra Facebook

søster hm

PS.

Her er mer om dette:

Du og Gunn Birgirsdottir har ingen forbindelser på Facebook
Bosted: Sande I Vestfold, Vestfold, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    05:27
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det søstera til Erik Thorhallsson?
    Jeg intervjuet din bror for Skoleavisa, på Berger skole, på begynnelsen av 80-tallet, (etter at han og Dag Sand var med, i Donald Duck-lekene).
    Har du den artikkelen, lurte jeg.
    For min far og Erik Thorhallsson, (som jobba, som hjelpegutt/arbeider, for min far, i mange år), de rota bort cirka halvparten av tinga mine, da de tømte 'min' leilighet, i Leirfaret, på Bergeråsen, våren 1989.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive