Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. september 2016

Enda mer fra Facebook

facebook falkenberg

PS.

Her er mer om dette:


  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    00:48
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det min tidligere butikksjef Elisabeth Falkenberg, fra Rimi Lambertseter?
    Jeg må si kondolerer, når det gjelder din tidligere samboer Liv Undheim, (leder i LO), som jeg leste om, på nettet, for noen år siden, at var død.
    Jeg har en arbeidssak mot Rimi, etter noe tull, som hendte da jeg begynte, på Rimi Kalbakken, (som butikksjef), høsten år 2000.
    Og jeg vant også driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.
    Da fikk jeg et brev og en penn fra Rimi-Hagen.
    Pennen ligger hos City Self-Storage, (som nekter å gi meg tingene mine etter ti år i England).
    Og brevet ligger hos min onkel Martin, i Kvelde, (på en gård, som jeg måtte rømme fra, etter å ha rydda omtrent hele gården der, må jeg si, våren 2005).
    Og jeg prøver å få Rimi/Norsk butikkdrift til å sende kopi av dette brevet.
    Men de vil ikke sende.
    Hvem kan man kontakte der, om dette?
    Husker at du var innom Rimi Lambertseter, etter at jeg ble butikksjef der, i 1998.
    Etter at du hadde begynt å jobbe, på Hakon sitt distribusjonslager.
    Var du sur på grunn av noe?
    Du var på/ved platået der, en stund, vel.
    Men men.
    Jeg husker at jeg en gang fikk en gullfarget Rimi-slipsnål, av deg, på Rimi Lambertseter.
    (Da jeg var assistent der, og du var butikksjef).
    Var det noe du hadde fått, av Rimi-Hagen, etter å ha vunnet, noe lignende, av Rimi Gullårer, eller?
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter