Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. september 2016

Mer om Bergstø III, (hvor jeg eier, en del, av eiendommen)

img342

PS.

Ragna Rosati, (som nevnes ovenfor), var visst datteren, av en kjent kunstner:

datter av en kjent kunstner

https://nn.wikipedia.org/wiki/Holmsbu_Billedgalleri

PS 2.

Aleksander Olsen, (som nevnes i bildet øverst, i forbindelse med en redskapsbod), det må ha vært, min oldefars bror, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Og Olaf Arnestø, må ha vært Aleksander Olsen sin sønn, (vil jeg tippe på).

Og Ragnar Olsen, det er min grandonkel, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om redskapsbod

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036477004852

PS 4.

Denne eiendommen, (Bergstø III), er bare et svaberg, (sånn som jeg har forstått det).

Og det ligger ikke noen garasje der.

(For det ville jeg nok ha husket.

Etter å ha kikket, på eiendommen, på Seeiendom.no).

Men det ligger en garasje, på Bergstø I-eiendommen.

Så om det har blitt surra, i papirene her.

Det er det jeg tenker, om dette nå.

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Kris. Wold-Thorne, (som nevnes, øverst i denne bloggposten), het egentlig Christine Wold-Thorne f. Laache, (og var nok antagelig enken, etter den kjente kunstneren Oluf Wold-Thorne):

christine wold-thorne

http://digitaltmuseum.no/011014373366/christine-kris-laache

PS 6.

Kris sin ektemann, (kunstneren Oluf Wold-Torne), hadde visst ei tante, i København, som het Ragna Stoltenberg:

mer om wold thorne stoltenberg paint

https://nbl.snl.no/Oluf_Wold-Torne

PS 7.

Jeg har forresten også chattea, med ei Linda Therese Wold, på Dagbladet-chat og irc, fra 1997 til rundt årtusenskiftet.

(Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok 5).

Så det, (Wold), er også et kjent etternavn, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her ser vi eiendommen 'Landlov', og den garasjen jeg tror det er, (merket med rødt), og så Bergstø III, (merket med grønt):

landlov 3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter