Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 17. september 2016

Nina Mikkelsen, (som er moren, til Jans datter Tiril), har en allsidig bakgrunn, (må man vel si)

nina mikkelsen linkedin

https://www.linkedin.com/in/nina-mikkelsen-034a57aa

PS.

Det kan kanskje virke som, at Nina Mikkelsen, er fra Vestlandet, (for hu skriver: 'Gjerdes Videregåande skole', (istedet for: 'Gjerdes Videregående skole')):

fra vestlandet hm

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Det er vel forresten sånn, at på Vestlandet, så sier de vel som oftest: 'Skule', (istedet for: 'Skole').

Så hu Nina Mikkelsen, er kanskje, fra 'Dalom', (eller noe sånt), tenker jeg nå.

(Siden at hu skriver 'skole', og ikke 'skule', mener jeg.

Hm).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Hu Nina Mikkelsen er visst fra Vestfossen, (jeg visste ikke at de snakka så rart der):

vestfossen hm

PS 4.

Det står også, på bildet, (fra Facebook), i PS-et ovenfor.

At Nina Mikkelsen, bor i/på Tranby.

Så hu i Sætre, er nok da antagelig, ei annen Nina Mikkelsen.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Når jeg tenker mer på det.

Så var Jan sammen, med ei dame, fra Åmot vel, på 80-tallet.

Og hu var på en russekro, i Vestfossen.

(En russekro, som Cecilie Hyde dro meg med på, våren 1989.

Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok).

Og hu fra Åmot, var ei pen og flott blondinne, husker jeg.

Og nå lurer jeg på, om dette er, den samme blondinna.

(Som bare, har blitt litt eldre, liksom).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Og de som har lest norske aviser.

De vet kanskje, at Amodt bro, går over Akerselva nå.

Og Akerselva deler jo østkanten og vestkanten.

Og hvis man ser på Rosencrantz-skjoldet, så deler noen svarte og hvite felter, de røde og de blå.

Og det er sånn at vi har multi-kultur/apartheid.

Et samfunn, for de røde, som får rettigheter, i hytt og pine.

Og de blå må jobbe i privat sektor.

Og dette jobber nok Rosen-folka med, (å skille de blå og de rød).

(Noe sånt).

Og Nina Mikkelsen sin datter Tiril.

Hu bor nå i Rosenborg gate 1, i Trondheim.

Så dette er kanskje, hennes måte, å vise, at hun er i Rosenkors-ordenen, (for de andre, i underverdenen), tenker jeg.

(Uten at jeg tørr å si dette sikkert).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:

tiril mikkelsen snoghøj rosen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter