Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. september 2016

Og enda mer fra Facebook

søster til hege furfjord

PS.

Her er mer om dette:

Du og Annhild Marie Furfjord har ingen forbindelser på Facebook
Marketing for Kingsland AS
Bosted: Sarpsborg, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    06:58
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg så tilfeldigvis på Facebook, at Hege Furfjord hadde enda en søster.
    (Min stesøster Christell ligner på din søster Hege, så jeg tenker noen ganger på dere).
    Var det du som var med på Petter Wessel, den gangen, (som jeg møtte din søster), i 1989?
    Jeg var utvekslingselev i Drammen og ble dratt med på Danmarkstur av en Magne Winnem i klassen.
    Du og Hege ble med på kino, (på Petter Wessel), blant annet.
    Din mor var læreinnen til Hege, og din far var bonde, eller noe sånt vel.
    Min farmor Ågot like ikke a Hege.
    Eller var det du som hadde ringt?
    (For Ågot klagde på at Hege hørtes så barnslig ut.
    Og du er jo lillesøstera).
    Jeg kjente ikke de Røyken-folka, som dro meg med, til Danmark, så bra.
    Så jeg syntes vel, at det var enklere, å henge sammen, med din søster fra Stavern.
    (Har selv bodd i både Stavern og Larvik, på 70-tallet).
    Har også skrevet til din søster, som nå heter Foss, til etternavn.
    Men hu svarte ikke, og ikke din storesøster Hege, heller.
    Min mormor Ingeborg bodde, i Stavern, fra midten av 80 til midten av 90-tallet.
    Og jeg møtte din søster og ei venninne av henne der, en gang, (sommeren 1991, muligens).
    Sommeren 1990, så møtte jeg to badenymfer, på den stranda i Stavern sentrum, som kjente din søster og sa at hu hadde store 'fordeler'.
    (Dette var to brunetter, som var på din søster Hege sin alder, eller litt yngre.
    Noe sånt).
    Din søster Hege svarer heller ikke.
    Men hu er vel opptatt, med noe ekteskap, eller noe.
    Ser at hu er forretningskvinne, i Oslo, for tida, (på nettet).
    Bare tenkte at jeg kunne prøve å sende en melding.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter