Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. oktober 2016

Er dette riktig? Jeg lærte om hvor viktig personvern er, da jeg gikk, på Sande videregående, hvor jeg gikk, fra høsten 1986 til våren 1988. Det vil si før Apenes ble ansatt, som direktør, av Datatilsynet, (i 1989). Og når man ser på, hvor dårlig Datatilsynet er, i våre dager, (ifølge min mening ihvertfall), så kan det vel muligens virke mer som, at Apenes har rasert Datatilsynet. Noe sånt

riktig hm

http://www.dagbladet.no/nyheter/georg-apenes-er-dod/63830506

PS.

Uttrykket 'personvern', ble visst skapt, av en nordmann, ved navn Knut Selmer, (lærte jeg, på UIO, ifjor):

personvern knut selmer

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/02/mer-fra-uio_12.html

PS 2.

Og så lærte vi, om personvern, på handel og kontor, på Sande videregående, (hvor jeg gikk, fra høsten 1986 til våren 1988), _før_ Apenes ble direktør, for Datatilsynet, men det kan jo for eksempel ha vært sånn, at Dagbladet her blander Apenes med sin tidligere redaktør Seip, (som var Apenes sin forgjenger, som direktør, for Datatilsynet):

seip wiki

https://no.wikipedia.org/wiki/Datatilsynet_(Norge)

PS 3.

Mer om Knut Selmer:

mer om knut selmer

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/02/mer-fra-uio_12.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter