Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. oktober 2016

Jeg sendte en e-post til Aftenposten

Erik Ribsskog
Takk for bestillingen av Aftenposten!
Erik Ribsskog     Wed, Oct 5, 2016 at 3:09 PM
To: Aftenposten
Hei,

riktig adresse skal være: Drammensveien 507, 1363 Høvik.

(Selv om dette vel ikke har så stor betyning, siden at dette kun, er snakk om, digitale aviser.

Jeg prøvde forresten å bytte adresse, fra min profil, men det funka ikke.

Men det funka å bytte telefonnummer, (fra et jeg ikke kjente igjen, må jeg si, men det kan kanksje ha vært, et norsk telefonnummer jeg har hatt, mens jeg bodde, i England)).

Erik Ribsskog


2016-10-05 15:05 GMT+02:00 Aftenposten :

    
    Aftenposten
    
    
    Takk for bestillingen og velkommen som abonnent på Aftenposten!

    Som abonnent har du full tilgang til alle digitale nyhetsprodukter fra Aftenposten, inkludert våre apper for mobil og nettbrett. Du har digital tilgang fra 05.10.2016.
    
    Logg deg inn og last ned apper her
    

    KVITTERING

    Kundenummer abonnent: 7284736
    Du har bestilt: Aftenposten Digital
    Totalpris: 100 kr

    Perioden starter: 06.10.2016
    Perioden varer til: 31.12.2016

    Adressen knyttet til abonnementet er:

    Gate/Vei: Waldemar Thranes Gate 5
    Etasje:
    Poststed: 0171 Oslo
    Du er registrert med følgende e-postadresse: eribsskog@gmail.com
    
    A-kortet: Dine fordeler
    
             
    Alle abonnenter i Aftenposten får vårt fordelskort, A-kortet. Med A-kortet kan du og din familie kjøpe rabatterte billetter til kulturopplevelser, reiser, sportsarrangementer og mye mer. På www.akortet.no finner du oversikten over alle aktuelle tilbud.
    

    Abonnementet er løpende til det sies opp.
    Ønsker du å benytte angreretten? Her finner du angrerettsskjema.
    

    På Min Side kan du enkelt administrere dine abonnement hos Aftenposten.
    Her finner du også kontaktinformasjon til kundeservice.
    
    Gå til Min Side


    Har du spørsmål eller trenger hjelp?
    Se våre Spørsmål og svar her.


    Denne e-posten er sendt til: eribsskog@gmail.com

    Dette er en servicemelding med ordrerelatert informasjon angående ditt abonnement hos Aftenposten.

    2016 © AFTENPOSTEN

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter