Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook rose gad

PS.

Her er mer om dette:

Du og Rose Gad har ingen forbindelser på Facebook
Jobber for Royal Danish Ballet
Bosted: Charlottenlund
  • Samtale startet 2. august 2014
  • Erik Ribsskog
    02.08.2014 03:40
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det du som er datter, av Erling Fin Paulsen, som arvet en ekekiste, etter Magna og Holger Adeler?
    Var det sånn, at din fars mormor, (Anne Nyholm), var søster, av Anders Gjedde Nyholm, (min tippoldefar).
    (Så din far var en halv-fetter, av min mormor Ingeborg Ribsskog?
    Og du er en firemenning, som vi sier i Norge, av min mor Karen Ribsskog?).
    Det hadde vært interessant å hørt mer om hvordan det var, da min mor og hennes søsken, var på besøk hos dere og Magna og Holger Adeler, under oppveksten.
    (Hvis du har hørt noe om dette).
    Min mor Karen døde i 1999, og jeg bor i England, og har lite kontakt med min mors søsken, (og mine egne søsken), for å si det sånn.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    04:49
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg prøver igjen.
    Jeg skulle bare si kondolerer, når det gjelder din far Erling Fin Poulsen, (min mormors halv-fetter).
    Jeg ringte dere fra den norske kirke, i København, i fjor sommer.
    For jeg hadde blitt tvangsinnlagt, av noen russere, eller noe sånt.
    Og så hadde jeg rømt fra noe slags lobotomi-trusler, til Danmark.
    Og så ble jeg sveket av min grandtante Unse og av mine slektninger i Norge.
    Så jeg måtte ringe de jeg kom på, fra den norske kirke.
    Før jeg fikk hjelp av en prest der, til å få plass, på nattcafe, (Kirkens korshær), i Hillrødgade.
    Og så måtte jeg samle tomflasker, hele dagen, i tre måneder.
    For jeg fikk ikke mine rettigheter fra hverken norske eller danske myndigheter.
    Og jeg har jo ikke møtt noen av dere som er etter Anna Nyholm, (selv om min mormor vel nevnte din far, i et brev, da jeg bodde, i England, hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014).
    Så det var jo rimelig dumt, å ringe, (for å si det sånn).
    Men jeg var i en vanskelig situasjon, så jeg ringte dere, og min kusine Rahel, (i Sveits), sin venninne Sophia, på Jylland.
    Men hun kunne ikke hjelpe.
    Så den norske kirke, heiv meg inn, på en nattcafe, hvor jeg ble, i tre måneder, siden at the international jobcenter, i Gyldenløves gade, ikke ville gi meg dansk personnummer, (CPR-nummer), siden at jeg kun hadde førerkort, og ikke pass, (selv om det er noe som heter Nordisk råd og nordisk passunion).
    Men din far hjalp meg, da jeg ringte fra Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool.
    For jeg lurte på noe angående min mor og mormors 'moster' Magna 'Meme' Adeler.
    (For din far hadde skrevet et brev til min grandonkel Anker, (som var bo-bestyrer), for han hadde blitt lovet, en eke-kiste, etter Magna Adeler).
    Og så fikk jeg de skifte-papirene, fra Danmark, mange år etterpå, siden at jeg leste i min mormors testamente, (i 2009), at hun hadde arvet Magna og Holger Adeler, (noe som jeg ikke visste om, for min mor sa bare 'Meme' og ikke Magna Adeler).
    Så jeg får si takk for hjelpen, for den informasjonen, om Magna Adeler, og kondolerer igjen.
    Beklager at det blir mange meldinger!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter