Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. oktober 2016

Mer fra Facebook

ingeliv biblioteket

PS.

Her er mer om dette:

Du og Ingeliv Andreassen har ingen forbindelser på Facebook
Jobber for Drammen kommune
Bosted: Drammen, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    21:02
    Erik Ribsskog

    Hei Ingeliv,
    jeg så at du hadde vunnet en konkurranse, om månedens bilde, på en Berger-gruppe, på Facebook.
    Så jeg tenkte på noe, som jeg har hatt, i bakhue.
    Og det er at jeg sliter med å få Drammen tingrett, til å oppløse, et sameie, for meg, i Holmsbu.
    (For ei Høisæther sa, at hu skulle gjøre det, i 2011.
    Men hu har ikke gjort det).
    Og da jeg så gjennom noen gamle e-poster, så så jeg, at ei Austad, rådet meg til, å kontakte Drammen bibliotek, for å få advokat/fri rettshjelp.
    Finnes denne ordningen enda, lurer jeg.
    Kan du bestille time til meg der, siden at du jobber, på biblioteket, (i Drammen), lurte jeg.
    Jeg så også tilfeldigvis, på nettet, at min grandonkel Idar døde, for noen uker siden.
    Men det har du vel fått med deg.
    (Du husket hans bror Otto, husker jeg, for noen år siden).
    Også morsomt, hvis du husker noen fler anekdoter, om min farmor Ågot og farfar Øivind, for eksempel.
    Jeg har søkt om å få være på den nevnte Berger-gruppa, (Du vet du er fra Berger når), men har ikke fått innvilget medlemskap, av en eller annen grunn.
    Men jeg får håpe at Thomas Jebsen, (som jeg en gang i tida spilte på samme lag som, på Berger IL), snart finner brillene sine, (eller hva man skal si), og rydder opp.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter