Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook kjell bendik

PS.

Her er mer om dette:

Du og Kjell-Bendik Olsen har ingen forbindelser på Facebook
Gikk på Drammen Videregående Skole
Bosted: Sande, Vestfold
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    04:49
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg driver med slektsforskning, og har funnet ut, at du er faren, til min tremenning Stine Mogan Olsen.
    Stemmer det, (eller har jeg surra).
    (Jeg fant hos Nasjonalbiblioteket, (i et avisarkiv), at Stine Mogan Olsen, har bodd, i Fiskekroken 6, på Bjerkøya, som er ditt hus).
    Min far heter Arne Mogan Olsen.
    Men Stine er i slekt med meg, gjennom min farmor Ågot Mogan.
    Ågot sin yngste bror Nils, er bestefaren hennes, (har hu fortalt meg, på Facebook).
    Men du er vel ikke i slekt, med min farfar Øivind Olsen?
    (Siden du heter Olsen, mener jeg).
    Olsen er jo et vanlig navn, så det er kanskje ikke greit å si sikkert.
    Det er vel Nils sin datter Signe, som du var gift med, (og ikke Nils sin andre datter Bjørg Mogan, som jeg ser, at jobber på Kiwi, var det vel, å Gol, å nettet).
    Håper at det var greit at jeg sendte slektsforskning-melding.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg har lest i en avis en gang, at Herodes Falsk, har hytte, på Bjerkøya.
    Er han like morsom på fester og sånn, som på TV/plater?
    Bare lurte.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter