Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. oktober 2016

Mer fra Facebook

camilla christie facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Camilla Christie har ingen forbindelser på Facebook
Har jobbet for NAV
Bosted: Svelvik, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    18:07
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg har sendt til din søster Caroline.
    Jeg driver med slektsforskning, og har funnet ut, at du er min firemenning.
    (Min farfar Øivind Olsen sin kusine var din bestemor Claudia Brunmark).
    Har også sett at du var i generalprøve-bryllup, for kronprinsparret, på nettet.
    Og at du er gift med kameraten til kronprisen.
    Brunmark som Claudia Brunmark var etter, var også kongelige/adelige, og etter Birger Jarl, Kong Waldemar Sejer og farao og den svenske spionsjefen Ødel-Ødla, har jeg funnet ut.
    Jeg ser du er født i 1973.
    Jeg er fra Berger, og gikk russeåret i Drammen.
    (På en samarbeidsavtale).
    Så vi gikk nok aldri på samme skole.
    Siden at jeg er tre år eldre enn deg.
    Jeg skrev til din søster om Sverre Hellum, som din bestemor først var gift med, (før hu gifta seg, på nytt, med Lars Olsen Knem, under krigen).
    Jeg bare lurte på hva som skjedde med han.
    Er det en i slekta til min tidligere klassekamerat Svein Hellum, (din nabo), lurte jeg.
    Kjenner du forresten Gøril, som var nabo, av Anette Eknes, (som du er i grunneierlaget sammen med).
    Hu fulgte etter meg til Drammen, (og CC Storkjøp), skoleåret 1988/89, noe jeg syntes, at var litt merkelig.
    De var bønder, (i Strømm), som dere.
    Der min farfar bodde, (med Ågot Mogan, fra Rollag), var også egentlig en del av Søndre Høyen, som Gøril og de bodde på.
    Min farfar døde for mer enn 30 år siden, så jeg husker ikke om han fortalte noe, om sin kusine Claudia.
    (Jeg var mye hos Ågot og Øivind, siden at mine foreldre var skilt, og jeg flytta tilbake til min far, på Berger, som ni-åring).
    Husker to gutter, som ligna på Limahl, som var litt eldre enn deg, som pleide å gå på skolebussen vår, på/ved Knem.
    Det er kanskje noen i slekta di?
    Dette var på første halvdel av 80-tallet, (på bussen til Svelvik ungdomsskole).
    Jan Ivar Lindseth gikk også i samme klasse, som Svein Hellum, og meg, og han har bygget eldreboliger, oppe ved dere dere bor vel, og faren hans har solgt jordet 'mitt' til Jensen Møbler, noe jeg syntes, at er litt rart, for det sa Ågot, at var vårt.
    Men du vet kanskje hvem jeg kan klage til, siden at du er grunneierlag-styremedlem.
    Øivind var i kommunestyret, for Strømm, på 60-tallet.
    Jeg har bruksretten, for Roksvold I (og II), mener jeg, siden at jeg disponerte noen skuffer i reolen, til Ågot og Øivind, fra jeg var ni år, i 1979, og jeg er også eldste sønn av eldste sønn, etter Øivind.
    Drammen tingrett nekter å la meg oppløse sameie, på Hurumlandet, siden 2011.
    Det er vel tingretten dere eventuelt er vant med.
    Pleier de å være rare/vanskelige?
    Hm.
    Ser også at du jobber i Nav.
    Jeg bodde i England, fra 2004 til 2014, og ba på 00-tallet, om å bli tilsendt min pensjonsbeholding, (som nå er på en drøy million vel).
    Men Nav har bare tulla.
    Hvordan skal jeg gå fram, for å løse, denne floken, lurte jeg.
    (Det er også tull, når det gjelder det, at jeg skal få livsopphold-penger etc.
    For jeg har arbeidssak mot Rimi, (hvor jeg jobba, som butikksjef), og blir tulla med, i øst og vest, virker det som)
    Du får hilse kronprinsen, (din ektemann sin kamerat).
    Øystein Andersen er min tremenning, på Ågot sin side.
    Han sa at kronprinsen rappa vin av sin far, (på 80-tallet, i leiligheten 'min', i Leirfaret).
    Min mormor Ingeborg, sa en gang, (på 80-tallet), at hu syntes, at jeg burde bli konge, og 'igge den Håkon Magnus'.
    Og hu var etter Harald Hårfagre osv., gjennom Hagerup.
    Men men.
    Så det er mye rart.
    Morsomt med MyHeritage, og sånne her 'Tore på Sporet'-greier.
    Cecilie Hyde, som nesten er din nabo, bodde en del hos meg, i Leirfaret, skoleåret 1988/89, hu vanka sammen med min søster Pia, som også flytta inn der, en del måneder.
    Før min far solgte boligen, og vi måtte bo, hos Ågot, på Sand, (Roksvold).
    Jeg gikk jo på Berger skole, og dere gikk vel på Svelvik skole, (hvis dere vokste opp på Grunnane der).
    Så jeg har ikke engang hørt om deg og dine søsken, før jeg fant dere, på MyHeritage, i dag.
    Men jeg husker jo at det var noe generalprøve, for kronprins-bryllupet, i Svelvik, (fra nyhetene).
    Men jeg har ikke forstått, at det var noen andre, enn kronprins-paret, som da gifta seg.
    Jeg trodde det var snakk om, et tulle-bryllup, for kronprinsparet.
    Men det var altså min firemenning sitt bryllup, (forstår jeg nå).
    Det var artig.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter