Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook gro kari hagen næss

PS.

Her er mer om dette:


Du og Gro Kari Hagen Næss har ingen forbindelser på Facebook
Bosted: Blystadlia
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    23:45
    Erik Ribsskog

    Hei,
    min onkel Martin Ribsskog er/var sammen, med din søster Grethe Ingebrigtsen.
    Jeg bodde noen måneder, på gården deres, i Kvelde, i 2005.
    Jeg driver med slektsforskning, og lurte på, om det var du, som var i konfirmasjonen til Andrea?
    Du jobbet i Nav, (eller noe sånt), i Romerike, og skulle hjelpe meg, med noen trygde-søknader.
    Du hadde en datter som lignet på Barbie, og som var sammen med en pakistaner som lignet på Ken, (ifølge Martin).
    Datteren din var ikke med til Løvås, (sånn som jeg husker det), men din sønn Adrian?, var med.
    Vi snakket litt, utafor huset til Martin og Grethe, i konfirmasjonen.
    Jeg sa: 'Everyones Irish on St. Patricks day', (eller noe sånt), av en eller annen grunn, og da sa du ikke noe.
    (Og heller ikke Martin).
    Noe sånt.
    Jeg driver med slektsforskning, og har funnet ut, at både du og Grethe, er født, i 1962.
    Så dere har forskjellig mor, har jeg fundert ut.
    Din mor heter Lillian Hagen, og Grethe sin mor, heter vel noe med Ingebrigtsen da.
    (Hun bodde i Svelvik, sa onkel Martin, i 2005).
    Jeg måtte rømme fra gården, den samme dagen, (min 35 års-dag), som Martin og Grethe dro på MC-ferie, til Danmark, i 2005).
    (For noen jagde meg fra gården, må jeg si.
    Med hunder, osv.).
    Så jeg fikk ikke med meg et brev fra Rimi Hagen, (som jeg fikk, da jeg jobbet, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001, og vant en driftskonkurranse, som het Rimi Gullårer), og andre vitnemål/attester.
    Kan du få scannet og mailet meg de, eventuelt?
    Bare lurte.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter