Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. oktober 2016

Mer fra Facebook

christie facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Caroline Knem Christie har ingen forbindelser på Facebook
Bosted: Høvik
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    16:43
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg fant deg/dere, på MyHeritage.
    Jeg er sønn av Arne Mogan Olsen, som var sønn, av Øivind Olsen, som var fetter, av din bestemor Claudia Brunmark.
    Jeg er oppvokst på Berger, (og i Larvik), og jeg var mye hos Ågot og Øivind på Sand, men kan ikke huske at de har fortalt så mye, om dere.
    Jeg gikk også i samme klasse, som Svein Hellum, på økonomilinja, på videregående.
    Og det er vel nabogården deres, (eller noe i den duren), hvis jeg ikke tar helt feil.
    Min søster Pia, bodde i Christies gate, i Oslo, det året jeg avtjente min førstegangstjeneste.
    Så det er kanskje noe med dere, (og at hu visste mer om dere, enn meg), undrer jeg.
    Jeg prøver å oppløse sameie på Hurumlandet, etter at min far frasa seg arv, i 2005, men Drammen tingrett har tulla, siden 2011.
    Pleier det å gå greit, å ha med tingretten å gjøre, vanligvis.
    Bare lurte.
    Det var artig å finne noen 'Tore på sporet-slektninger'.
    Og artig at du er på MyHeritage, (som meg).
    Du får hilse dine slekninger.
    (Selv om jeg ikke husker noen av de).
    Hva skjedde med din bestemor Claudia sin første ektemann Sverre Hellum forresten?
    (Hvis det er lov å spørre om det).
    Jeg kjenner også Cecilie Hyde, som nesten er/var naboen deres.
    Hu bodde en del hos meg, i Leirfaret, skoleåret 1988/89, (sammen med min søster Pia).
    Men så solgte plutselig min far leiligheten min, (han lot meg bo alene fra jeg var ni år), og jeg måtte bo noen måneder, hos Ågot på Sand.
    Det er også ei Kristine Brunmark, (min firemenning), som vel blir din tremenning.
    Og Linda Moen er min firemenning, og blir vel også din firemenning.
    Og noen i Canada er også dine firemenninger, (Martin og Kristian Andresen).
    Jeg har om dette på mitt slektstre.
    Gøril fra Søndre Høyen, fulgte liksom etter meg, til Drammen, og begynte å jobbe, på CC Storkjøp, (hvor jeg jobba, skoleåret 1988/89).
    Dere som er Strømm-bønder, kjenner dere noe til de Søndre Høyen-bøndene?
    For jeg syntes, at dette var litt rart selv.
    På forhånd takk for evenutelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter