Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. oktober 2016

Mer fra Facebook

kristine brunmark facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Kristine Brunmark har ingen forbindelser på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    00:16
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg vet at du har mye å gjøre, i din journalist-jobb.
    Bare lurte på din søster, (min firemenning), Lise Rude f. Brunmark.
    Døde hun kun 41 år gammel?
    Det var så ungt, synes jeg.
    Men det var kanskje ikke noe mistenkelig.
    Har du også en bror, som heter Erik Brunmark?
    Jeg fant ikke han på Facebook, eller lignende.
    Men han går det kanskje bedre med, (hvis det er lov å spørre).
    Hun Brit Eldfjordstrand, (som solgte hus sammen med dere), var vel din stemor da?
    (Jeg leste i Aftenpostens arkiv).
    Du skrev i en e-post til meg, at din oldefars kone Anna, var fra Sande i Vestfold.
    Kan hun ha vært fra Berger, (som en del av lå/ligger i Sande kommune), lurer jeg.
    For våre tippoldeforeldre, (hennes svigerforeldre), ligger begravet, på Berger kirkegård, (som Ole Olsen og Randi Olsen, hvis jeg ikke tar helt feil).
    Jeg fikk vel en e-post av deg, om at du ikke ville ha fler e-poster, muligens.
    Men det er en stund siden nå, så jeg håper, at det er i orden, at jeg sender, en Facebook-melding.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg trodde først, (etter å ha lest i Aftenposten sitt arkiv), at din stemor var din søster, (altså min firemenning), så jeg har også sendt til henne, for noen dager siden.
    PS 2.
    Har også funnet ut, at en av mine grandonkler, (fra Holmsbu), het Hans Bjørn Brunmark Olsen, forresten.
    Og min fotballtrener, på Berger, het Leif Brunmark Moen, (han var min fars tremenning).
    Så det er fler som bruker dette navnet, (Brunmark), innimellom, kan det virke som.
    Leif Moen har en datter, (som gikk i klassen min, på Berger skole, Svelvik ungdomsskole og Sande videregående), som heter Linda Moen.
    Men hu er vel enebarn, (og hadde ingen søsken, men kun en kanin, under oppveksten, sånn som jeg forstod det).
    Og det kan kanskje merkes litt, (selv om hu hadde venninner, som Lene Andersen og Trine Lise Ødegaard).
    Men men.
    Men det vet du kanskje fra før.
    Min siste grandonkel Idar Sandersen, (din oldefar Johan Fredrik Brunmark Olsen sin nevø), døde forresten, for noen uker siden.
    Idar var sønn av Ingeborg Olsen, som var ei søster, av Johan Fredrik Brunmark Olsen og Ragnhild Olsen, blant annet.
    Jeg eier en del av Bergstø, hvor Ingeborg vel bodde, i sin tid, (etter at de flytta dit, fra Arnestø).
    Men jeg får ikke Drammen tingrett, til å oppløse sameie, (enda de sa de skulle gjøre det, i 2011).
    Hvordan klarte dere, å selge eiendommen deres, i Bankveien?
    For det var vel tre generasjoner involvert, hos dere (og), sånn som jeg har forstått det.
    Bare noe jeg tenkte på.
    På forhånd takk for eventuelt svar!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter