Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. oktober 2016

Mer fra Facebook

anita martinsen facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Anita Martinsen har ingen forbindelser på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    03:48
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det min tremenning, fra Hanaborg?
    Jeg fant deg på MyHeritage.
    Du ga meg gratis burger, en gang, som du jobba, på Robsrudjordet Burger, (på 80-tallet).
    (Din fetter Øystein, dro meg med dit).
    Du vaska klærna mine, så de ble rosa, sommeren 1990, (var det vel), da jeg bodde, noen uker, hos Øystein og dem, (din nabo som kalte deg/dere 'neighbours'), i Marcus Thranes vei.
    Du sa at du spilte fotball, på Kurland.
    Og at du skulle jobbe, på cruise-skip.
    Du sa, (sommeren 1990, var det vel), at det ikke gikk greit, å jobbe, på cruise-skip.
    Hva var det som skjedde egentlig, da?
    Du og din Bruserud-fetter, fløy rundt og leika, som unger, enda du vel er født, cirka samme år som meg, (og jeg er født, i 1970), på slektstreff, i Mogan-slekten, (må det vel ha vært), hos Reidun og Kai, våren 1989, (midt i russetida mi).
    Du spilte også noen ganger fotball, med 'Tom-gjengen', på Ellingsrud og Åråsen, på 90-tallet.
    (Glenn Hesler dro meg med).
    Din fetter Øystein Andersen, oppførte seg teatralsk, og sa, at han ikke ville ha mer med meg å gjøre, på Ungbo, høsten 1993, (var det vel), mens min søster Pia, (som flytta inn hos meg der), var der.
    Etter det, så har jeg ikke orka, å ha noe, med Øystein å gjøre.
    Og Pia er også rimelig sær, (vil jeg si).
    Men kanskje du kan hjelpe meg, (har jeg tenkt).
    Drammen tingrett har nekta meg, å oppløse sameie, på Hurumlandet, siden 2011, (min far frasa seg arv, i 2005).
    Kan du ringe denne tingretten, og purre?
    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Sommeren 1987, (var det vel kanskje), så sendte Pia meg, Øystein og Kjetil Holshagen, bort på Krok, for å dra på hyttefest.
    Og vi dro innom deg og noen bekjente, i Sandsveien, på veien.
    Du/dere var nabo, med Turid Sand og dem, vel.
    Din bestemor Ingeborg var min farmor Ågot sin lillesøster, (sånn som jeg har forstått det).
    Og du dro kanskje med en del Romerike-folk, til Sand, (som den gangen Øystein, Kjetil Holshagen og jeg, skulle bort på hyttefest, på Krok).
    Bare noe jeg tenkte på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter