Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. november 2016

Det er dette drapet, som jeg har skrevet om, i Min Bok 5. 'Vestlandsdama', (som blant annet, var på samme programmerings-gruppe, som Dag Anders 'Dagga' Rougseth og meg selv, på HiO IU), sin kjæreste, var bestekamerat, med drapsofferet. Noe sånt

drapssak min bok 5

http://www.dagbladet.no/nyheter/disse-sporene-har-politiet-fulgt-i-14-ar/65370757

PS.

Og sånn som jeg har forstått det, så var det, på grunn av dette drapet, at 'Vestlandsdama', (som skilte seg ut, på den måten, at hu var en god del finere, enn de andre damene, som gikk, på ingeniørhøyskolen, må man vel si), flytta tilbake igjen, til Vestlandet, sommeren 2003.

Etter kun et år, av Bachelor IT-studiet, (som klassen vår gikk på, ved ingeniørutdanningen).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Men når jeg, går gjennom/forbi Nordahl Bruns gate.

(På vei til St. Hanshaugen, for eksempel).

Så er det ikke dette drapet, som jeg tenker på.

Men jeg blir istedet påminnet, (må jeg innrømme), om en episode, fra begynnelsen av 90-tallet.

Dette var sommeren 1991, vel.

(Noe sånt).

Og jeg møtte tilfeldigvis, min søster Pia, (som på den her tida, fortsatt bodde, hos vår farmor, i Svelvik), i Oslo.

(Noe sånt).

Og så tok Pia og jeg, noen øl, på byen, vel.

(Noe sånt).

Og så lå vi over, (på hver vår 'gjeste-madrass', (eller noe i den duren), på gulvet), hos min tidligere klassekamerat Magne Winnem.

Som på den tida bodde, i Rimi-leilighetene, i Waldemar Thranes gate.

Og Pia skulle da, (den neste dagen), innom en kar/sex-partner, som hu hadde møtt, på danskebåten, (som hu hadde kommet tilbake med, dagen før, vel).

(Noe sånt).

Og han bodde, i Nordahl Bruns gate, da.

(Noe sånt).

Så Pia og jeg, gikk sammen, (ned Ullevålsveien), fra Waldemar Thranes gate, til Nordahl Bruns gate.

Og så stakk Pia, til han 'sex-kompisen' sin.

Og så fortsatte vel jeg aleine, (ned Ullevålsveien/Akersgata), til t-banen.

Og tok vel den, til Furuset, (hvor jeg bodde, fra høsten 1990 til høsten 1991).

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter