Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. november 2016

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

16/26-84 Ytterligere henvendelse om Namsfogden

Erik Ribsskog Wed, Nov 16, 2016 at 8:43 AM

To: "Utvik, Elin Helen Kvalvik"

Cc: "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"

Hei,

jeg skjønner at dere liksom skal være 'troilat', (som dere sier), og liksom har mensen, og ikke vil behandle saker, mot namsfogden.

Men det gjelder jo uansett hvilken domstol, som har vært korrupt.

Så vil ikke dere, i 'barte-byen', gjøre jobben deres.

Jeg foreslår at vi flytter Domstoladministrasjonen ned til Østlandet igjen, (fra Trøndelag), sånn at vi mer siviliserte folka, her nede, ikke lenger skal bli tulla med, av inkompetente trøndere, i alle mulige slags saker.

Troll-hjem, tenker jeg vi sier.

Erik Ribsskog

PS.

Ikke har dere forklart meg, hvordan jeg skal gå fram, med disse sakene heller.

Apekatten Julius hadde gjort en bedre jobb, enn dere, vil jeg si.

Dere har spist for mye innhereds-ost og trønder-sodd oppi der, tror jeg.

Jeg har lest at Trondheim har vært en del av Sverige, lenger enn resten av landet.

Og det kan man se, når man ser på, hvordan dere i Domstoladministrasjonen gjør jobben deres, mener jeg.

Send dette til en overordnet!





2016-06-23 15:19 GMT+02:00 Utvik, Elin Helen Kvalvik <Elin.Helen.Kvalvik.Utvik@domstol.no>:
Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 23. juni 2016.





Med vennlig hilsen

Elin Helen Kvalvik Utvik
sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere


Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
Telefon: +47 73 56 70 00





ArkivReferanse:#e2c55a802c0e467eb5c646dbddb11bab2016000026#ACOS.WEBSAK#

PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

epost domstoladministrasjonen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter