Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. november 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Gmail Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Finn drømmeboligen og unngå "leie-fellene"
Erik Ribsskog Thu, Nov 10, 2016 at 3:58 PM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Utleiemegleren
Date: 2016-06-24 10:52 GMT+02:00
Subject: Finn drømmeboligen og unngå "leie-fellene"
To: eribsskog@gmail.com


Nyhetsbrev fra Utleiemegleren
Problemer med å lese nyhetsbrevet? Trykk her for å åpne i nettleser
Utleiemegleren
Vi hjelper deg med utleie
Utleiemarkedet_logo_center_Medium
Nyhetsbrev, Juni 2016

Nyhetsbrev fra Utleiemegleren med leieprisstatistikker og nyttig informasjon for både utleiere og leietakere.

Utleiemegleren-1
Vurderer du å investere i bolig for utleie?

Her er 10 nyttige tips.

 

les mer...
statistikker01
Hva er leieprisen?

Skal du leie en 2-roms leilighet i Oslo, må du i snitt ut med 11 660 kroner i måneden. Vi gir deg fakta om leieprisene!

 

les mer...
_DSC0872_sending
Finn drømmeboligen og unngå "leie-fellene"

Finn boligen som passer for deg og sikre dine interesser som leietaker.

 

les mer...
IMG_1003_forsiden
Fra bybalkong til uterom

Forvandle en klassisk bybalkong til et hyggelig uterom i løpet av en weekend. Enkelt vedlikehold kan fornye gamle utemøbler.

 

les mer...
Utleiemegleren-11
La Utleiemegleren leie ut for deg!- Det er det vi kan!

Som kunde av Utleiemegleren får du tilgang til alle våre tjenester og spesialtilpassede ordninger.

 

les mer...
Trykk her for å melde deg av nyhetsbrevet.
GA

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter