Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. desember 2016

Enda mer fra G-mail

Erik Ribsskog

Bloggen din

Erik Ribsskog Thu, Dec 8, 2016 at 12:34 PM
To: Sidsel D

Hei,

Nei, jeg mener ikke at du tuller.

Jeg snakker om 'øvrigheta', (altså myndighetene, osv.).

Jeg har ikke gitt opp den saken.

Jeg venter, på at mine landsmenn, skal våkne, (av å lese, min nød/varsel-blogg), og at de skal bidra, sånn at jeg får, mine rettigheter, i denne, (og andre saker, som jeg blogger om).

Lykke til, som sagt.

Erik Ribsskog




2016-12-08 12:25 GMT+01:00 Sidsel D <samfunn2015@gmail.com>:
Hei Erik
Jeg tuller overhode ikke med deg. Men forstår at du ga opp den saken?
Lykke til!

Sidsel


8. des. 2016 11:16 skrev "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg blir bare tullet med, i alle de arvesakene, som jeg har.

(Jeg har ikke fått noe arv, etter bestemor Ingeborg enda, for eksempel. og hun døde, i 2009.

Det er vel den arvesaken, som du har lest om, på min blogg).

Så jeg er nok ikke riktig person, å kontakte, om arvesaker.

(Jeg er en tidligere Rimi-butikksjef, som også har en høyskolekandidat-grad i IT, blant annet.

Men arverett er ikke mitt spesialfelt, for å si det sånn).

Men lykke til, med Sovjetstaten, eller hvem det er, som tuller.

Erik Ribsskog



2016-12-08 11:06 GMT+01:00 Sidsel D <samfunn2015@gmail.com>:
Hei Erik, 
Artig blogg!

Da jeg google  etterutlodning og arv havnet jeg inn på din anmeldelse av tante og onkel. Lurer på om du har lyst til å kommunisere med meg om dette jeg er inne i. 

Jeg antar at loven betrakter mitt anliggende som underslag av arv. Siden jeg nå har svart på hvitt at begge brødrene mine ikke opplyste meg i privat skifte om penger som ble funnet etter foreldre.  

Bare noen korte oppl og håper du gidder ta kontakt. 
Hilsen Sidsel 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter