Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. desember 2016

Mer fra Facebook

michael facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    16:26
    Erik Ribsskog


    Heisann Michael,
    husker du meg, fra HiO IU?
    Jeg husker at du spilte basket, (selv om du var ganske lav, (til å spille basket), må man vel si).
    Jeg trodde det var, for Asker Aliens.
    Men jeg husker kanskje feil.
    For jeg fant ut, at du spilte, for Vålerenga, når jeg søkte nå, på Google.
    (For jeg huska ikke etternavnet ditt, så jeg søkte bare på Asker Aliens Michael 2002, eller noe sånt, på Google).
    Jeg så også, (hvis jeg ikke blingsa), at du spilte sammen med Orji der.
    Orji var en oppvekst-kamerat/uvenn, av min halvbror Axel Thomassen.
    De vokste opp sammen, i Høybråtenveien, på Furuset, på 80/90-tallet.
    Jeg leide et rom, av min tidligere stefar Arne Thomassen og hans samboer Mette Holter der, studieåret 1990/91, (i et friår, fra NHI).
    Så jeg husker Orji og hans lillebror Obi, fra friarealene/gatene der, liksom.
    (Jeg jobba, på OBS Triaden, det friåret.
    Og leste til ex-phil, som privatist, på UIO).
    Jeg har også sett, at Orji og/eller Obi, var med, i Idol, (eller noe i den duren).
    Så det var litt av tilfeldighet, at du har spilt, sammen med han.
    Og du jobbet også, på McDonalds, (husker jeg, fra høsten 2002).
    Men du ville ikke svare, da jeg spurte deg, hva chicken McNuggets egentlig var laget av.
    (Noe sånt).
    Jeg prøver å finne fler av mine studiekolleger.
    Jeg dro til Sunderland, og fikk mye krøll, med HiO IU.
    De nektet meg Erasmus-stipend flere ganger, (med varierende begrunnelse).
    De rota bort min søknad til University of Sunderland, (som jeg leverte, i resepsjonen).
    Og de leverte ikke søknad til Lånekassa, (virker det som), som avtalt.
    Så jeg ble gående, i mange måneder, i Sunderland, uten studielån.
    (Så jeg fikk ikke studielån, for høsten 2004, før etter nyttår, i 2005.
    Så jeg måtte overtrekke DNB-kontoen min, osv.).
    Jeg prøver å få tak i kopi av program-utvikling-oppgaven, (til meg og Dagga), i Java, fra 2003.
    For min kopi ligger hos City Self-Storage.
    Og de nekter å gi meg tingene mine tilbake, etter ti år, i England.
    Lurte også på hva hu Vestlands-dama het.
    Jeg husker, at hu hadde en kjæreste, som var beste-kamerat, med han Egil Tostrup Bråten, som de netopp har funnet ut, hvem har myrdet.
    Og så flytta hu dama, (Hilde?), tilbake til Vestlandet, etter et år bare, (på HiO IU).
    (Sånn som jeg forstod det, ihvertfall).
    Dette var ei langbeint blondinne.
    Som var på samme gruppe, som 'Dagga' og meg, på den første programmerings-oblig-en, (før hu bytta gruppe vel).
    Dagga husker henne ikke, så lurte på om du huska fler av våre med-studenter.
    Jeg husker også, ei Kristin, (fra Groruddalen, langs linje 5, et sted), som Dagga ofte hilste på.
    Med flere.
    En albaner, som jeg var på gruppe med, i webdesign-faget blant annet, husker jeg og.
    Og en litt kraftig kar, som skulle gå fem år, på datakommunikasjon, (hos Frode Eika Sandnes), og få en master, var det vel.
    Beklager hvis det ble mye skriveri.
    Jeg var ikke på en eneste studentkro, (sånn som jeg husker det).
    Men da jeg gikk på NHI, på slutten av 80/begynnelsen av 90-tallet, så var jeg, på studentkro/disko, nesten hver uke.
    Men Dagga sa det, at hans ungdomstid, var over.
    Og å dra alene, på noe sånt, det var vel ikke så særlig fristende.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    16:58
    Erik Ribsskog


    Hei igjen,
    jeg så også, at du er Facebook-venn, med Lars Erik Koritov.
    Han jobba jeg sammen med, på Matland/OBS Triaden.
    (Hvor jeg jobba, fra høsten 1990 til sommeren 1992).
    Koritov 'shanghaiet'/head-huntet meg, en gang, (våren 1992, var det vel), til å være, en slags sikkerhets-ansvarlig, for sommer-butikken, til spesialvare-avdelingen, (som Koritov var leder for).
    Og jeg har prøvd å sende meldinger, til Koritov, om dette.
    For jeg skulle gjerne ha bekreftet, litt mer, om hva jeg drev med, (jeg jobba, i mange forskjellige avdelinger), på OBS Triaden.
    Så om du kan høre, med Koritov, om han kan bekrefte, at han ba hun Lillestrøm-kassaleder-dama, (ei jeg ikke husker navnet på), om å få låne meg, og så bruke meg, som en slags sikkerhets-rådgiver, for en butikk, på Triaden-senteret, i 1992.
    Beklager hvis det blir mange meldinger.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter