Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Saturday, 23 January 2016

Mer nettmobbing

mer nettmobbing

http://forum.doktoronline.no/topic/409364-bare-noe-jeg-tenkte-p%C3%A5/?page=6

PS.

Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

nettmobbing statcounter

Jeg ble hentet ut, av kirkeasyl, med makt, (må jeg si), på langfredag, i fjor. For jeg hadde en del problemer, med vonde føtter og kneskade osv., da jeg ble bortført, (må jeg si), av to politifolk og en slags ny prest, (var det vel). Jeg ble også lovet erstatning, (av politiet, i København), for dette, men har ennå ikke sett noe, til disse pengene

jeg ble hentet ut med makt

http://www.nettavisen.no/nyheter/regjeringen-apner-for-a-hente-ut-kirkeasylanter-med-makt/3423183910.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om kirke bortføring københavn

http://johncons.angelfire.com/

Min Bok 9 - Kapittel 5: Toxteth

Jeg husker, at jeg kjørte, med et slags tog, (eller om det var en ledd-buss), fra flyet, til passkontrollen, (på flyplassen i Speke/Liverpool), husker jeg.

(Og i denne bussen, (som ble ganske full vel), så var også, disse unge 'fest-damene', fra flyet, husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Passkontrollen gikk greit, (selv om jeg hadde havnet, i feil kø, (på grunn av dårlig skilting), som jeg skrev om, i det forrige kapittelet).

En en middelaldrende passkontrollør, (var det vel), kikket i/gjennom passet mitt, (husker jeg), men klagde ikke, på at jeg stod, i feil kø.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Dette var, om kvelden, 30. juli, i 2005.

(30. juli, var en lørdag, fant jeg ut, ved å søke litt, på nettet).

Og jeg hadde nok fortsatt, en god del penger igjen, (av studielånet mitt, fra Sunderland).

For jeg satt meg inn, i en 'London-drosje', (disse typisk britiske drosjene, som oftest er svarte), husker jeg.

Jeg ba taxi-sjåføren, om å kjøre, til et hotell, (eller om det var til sentrum/'City Centre').

(Noe sånt).

Og taxi-sjåføren begynte, å 'kveme', (må jeg nesten si).

For han sa da, at det ikke var noen ledige hotellrom, i byen.

(Noe sånt).

Og jeg holder jo med Everton, så jeg vet litt, om Liverpool-området.

(Siden at jeg jo har lest, om Everton, siden 70-tallet.

I aviser, magasiner og på nettet).

Så jeg visste, at den 'tredje' fotball-klubben liksom, på Merseyside, heter Tranmere.

(Og at Tranmere, lå på den andre siden, av elven Mersey).

Så jeg spurte drosjesjåføren, om han kunne kjøre, til Tranmere, da.

Men det ville han ikke.

Og jeg visste også det, at Liverpool, lå ganske nærme Manchester.

(Ettersom at jeg jo holder, med Everton, i fotball.

Og visste litt, om byen/området, som Everton lå i, liksom.

Etter å ha holdt, med det laget, i mange år).

Men drosjesjåføren, ville heller ikke kjøre, til Manchester, da.

Til slutt, så sa jeg det, (til drosjesjåføren), at om han kanskje, kunne kjøre, til Stanley Park.

(Som jeg vel lærte om, i valgfaget: 'De britiske øyer', (på Berger skole, med lærer Leif Tangen), at ligger, i byen Liverpool).

Så kunne jeg eventuelt bare sove der, (på en benk, eller noe sånt), den natten.

(For jeg syntes, at det ble så klamt liksom, å sitte så lenge, i den drosja, (til han drosjesjåføren), mens han dreiv, og liksom kvema, (må man vel si), da.

Noe sånt).

For drosjesjåføren kjørte rundt, til en del 'Bed & Breakfast'-steder, (må det vel ha vært).

(Noe sånt).

Og ingen hadde noe ledig rom, da.

(Noe sånt).

Før drosjesjåføren kjørte, til innvandrer-bydelen Toxteth.

(Fant jeg seinere ut, at det nok, må ha vært).

Hvor noen svære afrikanere, (som drosjesjåføren, liksom var kamerat med, kunne det virke som), lot meg leie, et rom, (for natten), i et hus, for 20-30 pund, (var det vel).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, i tida etter at jeg flykta, fra Løvås.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 9.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

PS.

Det var også sånn, at noe av det første, som jeg så, da drosjen begynte å kjøre, fra flyplassen, (i Liverpool).

Det var en slags gul ubåt.

(Et kunstverk, til ære, for Beatles-sangen, med samme navn, ('Yellow Submarine'), vel).

Noe sånt.

Og dette kunstverket, lurer jeg på, om jeg så, ved to anledninger, (under kjøreturen).

Mens drosjesjåføren og jeg, liksom diskuterte, hvor han skulle kjøre meg, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Noen sammenligner en blogger, med en stor bedrift. Det er ikke Facebook-profilen, som er begrensningen her. Men et menneske, kan ikke forventes, å behandle, like mange kommentarer, som en stor bedrift. En bedrift, (som ikke er et enkelmannsforetak), har mulighet, til å ha folk på vakt, natt og dag, for eksempel, (mens en person, trenger søvn). Så å sette en person, opp mot en bedrift, (når det gjelder arbeidskapasitet), det er et maktovergrep, mot den personen, vil jeg si

mennesker er mennesker

http://www.dagbladet.no/2016/01/23/kultur/meninger/ideer/helgekommentaren/ida_jackson/42863262/

PS.

Det er også sånn, at hvor kom blogg og kommentarfelt fra, liksom?

Først så dukket nettsteder opp.

Og en blogg, (eller de ihvertfall de første bloggene), er egentlig bare, en nettside.

Og det er ingen automatikk i, at det finnes kommentarfelt, på nettsteder, (eller nettsider, som et nettsted, består av).

Så derfor, så er det vel heller ingen selvfølge, at det skal finnes kommentarfelt, på blogger, (må man vel si).

Folk har selvfølgelig yttringsfrihet.

Men å legge ansvaret, for andre folks yttringsfrihet, over på en blogger, (det vil si, en vanlig borger), blir feil.

Det at folk, får benyttet, sin yttringsfrihet, er samfunnet, (og til syvende og sist statsministeren), sitt ansvar, (må man vel si).

Så her må personen, (som ønsker å yttre seg), få hjelp, av støttekontakt, (for eksempel), hvis han/hun, for eksempel ikke klarer, å starte, sin egen blogg.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Mer fra Facebook

fanney ingadottir

Mer fra Norge

I dag, (fredag kveld), så var jeg, og handlet, hos Rema Ila.

(For jeg har sett, (i flere uker, må jeg si), at de har fem kilos-esker, med frosne kyllinglår der, til 99 kroner, (så det stod, på handlelappen min, (i min sjuende sans), da).

Og de hadde også denne varen, til den samme billige prisen, (99 kroner), jula 2014, på Rema Slependen, husker jeg.

Og den samme lave prisen, (på cirka den samme varen), hadde også Coop Extra Slependen.

Høsten 2014, husker jeg).

Og da jeg fant denne varen.

Så stod det ikke prisen der.

Men det stod: 'Off', på labelen.

(Og Rema bytter prisene, på varene sine, 'hele tida', som om det var noe, med en børs nesten, vil jeg si, (selv før dette 'juletilbud-hysteriet' startet, ifjor).

Så derfor, så kan man ikke alltid, regne med, at Rema-prisene, (på en vare), er den samme, fra dag til dag, vil jeg si).

Og de to eskene, som lå, i frysedisken, var begge åpnet.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Denne varen, (frosne kyllinglår), var flyttet.

Så jeg måtte gå litt rundt, de to frysediskene, for å se, om jeg fant, denne varen.

Og da jeg skulle gå rundt, den første frysedisken.

Så dukket det opp, et middelaldrende russisk par, (var det vel), i brødavdelingen, (som lå, ved siden av den ene frysedisken).

Og mens jeg gikk mellom frysedisken og brødavdelingen, så så jeg også etter, om Rema hadde billig kneip.

(Men det hadde de ikke.

Alle Rema-butikker, bestiller konsekvent, for lite, av denne varen, vil jeg si.

Og jeg la merke til, på Coop Extra Pilestredet Park, på torsdag.

At det billige grovbrødet, er cirka tre ganger så dyrt, som det billige kneipbrødet.

Og dette gjelder vel også Rema og Kiwi/Norgesgruppen, (hvis jeg ikke tar helt feil).

Hvor er politikerne her?

De prater om at Norge burde hatt sunnere pizza, (husker jeg, at en politiker tok opp, for noen år siden).

Men kneip og loff, får man, til 6-7 kroner, men man må betale cirka tre ganger så mye, for det billigste grovbrødet.

Er virkelig grovt mel tre ganger dyrere, enn malt mel, lurer jeg.

Det tviler jeg sterkt på, for å si det sånn).

Men akkurat da, (som jeg begynte, å se over brødavdelinga, om det lå noen billige kneipbrød der), så dukka disse russerne opp.

Og de blokkerte veien, sånn at jeg måtte snu, med handlevogna mi.

For disse russerne, enset meg ikke, (må jeg si), selv om det bare var handlevogna mi cirka, mellom dem og meg, (for å si det sånn).

(Så dette, (med de russerne), var nok noe gateteater, (eller noe i den duren), må jeg nesten si).

Og da jeg skulle gå til kassa, litt seinere.

Så så jeg det, at hu russiske kona, dreiv og gravde, oppi smågodtet, (til Rema), med fingrene, (og kasta gele-godt, rundt omkring, i et plastspann), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Etter at disse fæle russerne, (må man vel kalle dem), hadde forsvunnet, fra brød/fryse-avdelinga.

Så så jeg det, at to Rema-damer, liksom hadde gjemt seg, (må man vel si), i et hjørne, av lokalet, (inn mot en lagerdør, (eller noe sånt), muligens).

Og jeg spurte dem, (eller hu nærmeste), om hva prisen på kyllinglår-esker var, og om de hadde noen hele esker på fryselageret.

Hu ene Rema-dama, (hu som reagerte, når jeg snakket til, disse to, som liksom hadde gjemt seg, må man vel si), kunne ikke svare, på hva prisen var, og sa, at de ikke hadde noen esker på fryselageret.

(Dette var ei tynn og flatbrysta trønder-blondinne med kvisearr.

Og hu var vel, i 20-åra, tror jeg.

Noe sånt).

Men hu Rema-dama, gikk ikke inn, på fryselageret, for å se, om de hadde noen fler esker, med kyllinglår, der.

Så dette var dårlig service, (må jeg si).

For det lærte vi vel, i Rimi, at vi skulle gjøre, hvis en kunde, lurte på, om noe var utsolgt.

Da skulle vi gå inn på lageret, for å sjekke, (eller ihvertfall 'liksom sjekke' da), for kunden.

(Noe sånt).

For det tok seg bedre ut liksom, (mente vel Rimi/Jon Bekkevoll), da.

(Noe sånt).

Og da ble kunden fornøyd.

Det er bare, å si: 'Jeg skal sjekke på lageret'.

Og så kommer den Rema-ansatte, ut av lageret, og sier, (til kunden), at: 'Det var dessverre tomt på lageret også, men vi får inn denne varen, på den og den dagen'.

Men dette klarte ikke visst ikke, hu flatbrysta trønder-dama, (eller om hu var nordlending), å gjøre, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

For hvis det var sånn, at butikken visste om, at en vare, var utsolgt.

Så ville vi, i Rimi, ha fått en drosje, (for eksempel), til å hente noen pakker, av denne varen, i en av nabo-Rimi-butikkene.

(Etter å ha tatt en ringerunde, liksom).

Noe sånt.

Så Rema er dårlige, på kundeservice, (må jeg nesten si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Og denne Rema-butikken, har også, to panteautomater.

Og to karer, stod og panta, ved den innerste av disse, da jeg gikk inn, i butikken, (cirka en en halvtime, før stengetid, som var klokka 23).

Så jeg prøvde, den ytterste automaten, (siden at jeg hadde med meg, noen tomflasker, da).

(Tomflaskene, var hjemmefra, (for å si det sånn).

Jeg så, at det lå en tom halvlitersflaske cola, på 'mitt' dobbelt-sete, på bussen.

(Dette så jeg, samtidig med, at jeg satt meg ned, liksom).

Men jeg turte ikke, å ta med meg, denne tomme colaflasken, (må jeg innrømme).

I tilfelle, at det var noen, som da ville ha sagt, at jeg fremdeles gikk rundt, og samla tomflasker, (som i København), liksom.

For jeg har gått i klasse, med Geir Arne Jørgensen, blant annet, (på Berger skole og Svelvik ungdomsskole).

Så jeg vet, hvordan folk kan være, (når det gjelder baksnakking og ryktespredning osv.).

For å si det sånn).

Men den ytterste panteautomaten, var det ikke, 'søppel-sjakt' til.

Og de to 'pante-kara', stod liksom foran, den felles 'søppel-sjakten', da.

Så dette, var en dum løsning, (av Rema Ila), å ha en sånn kronglete 'felles-løsning', for de to flaskeautomatene sine, (må jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Og i kassa, så var det hu litt tilbakestående brunetta, i 40-åra, som satt, (eller om hu stod i kassa, noe som visst er, så på moten, når for tida, må jeg si, at det virker som).

(Jeg har ihvertfall lurt på tidligere, (når jeg har handla der), om hu nevnte brunetta, er litt tilbakestående, husker jeg.

Muligens på grunn av måten, som hu prater på, (eller noe, i den duren).

Noe sånt.

Men jeg tørr ikke å si dette sikker, da.

(For å si det sånn).

Men jeg vet ikke navnet hennes, så da tenker jeg liksom på henne, som hu som muligens er litt tilbakestående, (eller noe i den duren), da.

Noe sånt).

Og to unge norske menn, (var det vel), dreiv og sa takk, på tysk, osv.

Og spilte noe slags gateteater der, (må jeg nesten si, at det virka som).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Experian

Erik Ribsskog

Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert

Erik Ribsskog Sat, Jan 23, 2016 at 1:37 AM

To: database@no.experian.com

Cc: post@finkn.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post , "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, ragnar.wold@conecto.no, juridisk , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs"

Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 6. januar, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).
Dette er ikke en 'ekte' sak.
Dette, (E-kontakt), er et firma, som jeg aldri har hatt noe med å gjøre.
Noen pøbler, må ha bestilt, en tjeneste fra de, i mitt navn, (her i Norge, mens jeg har bodd, i England).
Jeg har forklart om dette, til en islending, som jobber, i Conecto, (per e-post).
Men det er tydligvis noe språk-problemer, (eller noe lignende).
For det jeg skriver, kommer ikke fram, virker det som.
Det er stygt å si det, men det er liksom ingen hjemme, virker det som, (hos han islendingen).
Så dette er bare tull og tøys og det som verre er.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    Tue, Jan 12, 2016 at 7:47 AM
To: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no
Cc: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, post <post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, Post <post@brukerklagenemnda.no>, post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>
Hei,

dette skulle egentlig, til Inkasskoklagenemda.

Men de hadde jeg vel ikke hørt om, før i november, (i fjor), var det vel.

Så sender kopi til de nå.

Jeg har aldri hørt om e-kontakt eller Conecto.

Jeg har som forklart i den videresendte e-posten bodd i England, fra 2005 til 2014, og i den tida, så var jeg ikke i Norge, i det hele tatt.

Jeg har en Lørenskog-tremenning, som heter Øystein Andersen, som allerede på 80-tallet, syntes at det var morsomt, å bestille pizza på døra, i andres navn, (husker jeg).

Så det er kanskje han som tuller.

Hva vet jeg.

Jeg sender nå om dette, til Inkassoklagenemda, uansett.

Sender også kopi til Spesialenheten.

Jeg har flere ti-talls klager, hos dem, som de ignorerer, må jeg si.

Så jeg må si, at jeg mistenker 'urent trav', også i denne saken.

For jeg har informert dette firmaet om, (se videresendt e-post), at jeg aldri har bestilt noe fra de, (se videresendt e-post).

Og det siste jeg ønsker, er noen klamme f*tter, på døra mi, for å si det sånn.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-10-29 3:12 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.

Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra dette firmaet.

(Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før, engang).

Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt navn, de siste årene.

(En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg, og har skrevet opp min adresse, blant annet.

Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).

Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.

Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det snakk om riktig person, som bestiller.

Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.

Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.

Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når dere driver med sånt her tullball, må jeg si.

Dette er galskap, må jeg si.

God bedring!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
To: PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra Samlerhuset), som jeg ikke forstår.

Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker det som).

Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.

Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene' skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.

Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.

Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min tidligere adresse, i Slependveien.

Der har jeg ikke bodd, siden i februar.

Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.

Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.

Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos Leieboerforeningen, mot husverten.

Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.

Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.


2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:

    Hei

    

    

    Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.

    

    Ha en fin dag.

    

    Med vennlig hilsen/ Best regards

    

    Jeanette K. G

    Saksbehandler/ Case handler

    Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

    Telefon: +47 31 27 93 20

    Fax: +47 61 14 93 12

    

    

    cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
    Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway

    Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway


    Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
    www.lindorff.no
    ** This message including any attachments may contain
    confidential and/or privileged information intended only for
    the person or entity to which it is addressed. If you are not
    the intended recipient you should delete this message and
    notify the sender. Thank you.

    

    

    

    

    _________________________________________________________________

    -----Original Message-----

    From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM

    To: Kundesenter-uidentifisert

    Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

    Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling

    ---------------------------

    Hei,

    dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan brukes lenger.

    Og så får jeg dette svaret.

    Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare ignorerer mine anmeldelser.

    Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt, mistenker jeg.

    Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.

    Dette lukter lang vei, vil jeg si.

    Erik Ribsskog

    2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>:

    > Hei Erik,

    >

    > Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å motta en bekreftelse

    på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.

    > Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er også oppgitt i bestillingen.

    >

    > Med vennlig hilsen Frida

    > Kundeservice Chilimobil

    > Tlf. 02445

    >

    > ________________________________________

    > Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    > Sendt: 25. september 2015 14:09

    > Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon

    > Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no

    > Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil

    > AS

    >

    > Hei,

    >

    > jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.

    >

    > (Jeg bruker Telenor mobil.

    >

    > Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe mer enn

    > Telenor kontant, må jeg si).

    >

    > Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt mitt navn.

    >

    > Og så får jeg innkassovarsel!

    >

    > Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.

    >

    > Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige

    > datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).

    >

    > Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til Lindorff og

    > Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.

    >

    > Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og slutt å

    > send meg innkassoer i forbindelser med dette.

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    >

    > 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon

    > <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:

    >> Hei

    >>

    >> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili Mobil AS. Om du

    har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili Mobil AS på tlf 02445

    eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.

    >>

    >>

    >> Ha en fin dag.

    >>

    >> Med vennlig hilsen/ Best regards

    >>

    >> Jeanette K. G

    >> Saksbehandler/ Case handler

    >> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice

    >> Telefon: +47 31 27 93 20

    >> Fax: +47 61 14 93 12

    >>

    >>

    >>

    >> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :

    >> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway

    >>

    >> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00

    >> www.lindorff.no

    >> ** This message including any attachments may contain confidential

    >> and/or privileged information intended only for the person or entity

    >> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you

    >> should delete this message and notify the sender. Thank you.

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >> Hei,

    >> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).

    >> (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >> Vennligst rydd opp!

    >> Med hilsen

    >> Erik Ribsskog

    >> PS.

    >> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker

    helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

    >> ---------- Forwarded message ----------

    >> From: NoReplyFaktura@lindorff.com <NoReplyFaktura@lindorff.com>

    >> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00

    >> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS

    >> To: eribsskog@gmail.com

    >> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.

    >> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved elektronisk betaling

    og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller som skrankegiro.

    >> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne

    >> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat

    >> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig hilsen

    >> Kundeservice

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    >>

    

    

    Med vennlig hilsen

    Kristian Brekke

    Saksbehandler - Avd. Legal Collection
    Direkte: +47 31 27 91 86

    lindorff e-postlogo.png
    PO Box 7055, NO-3007 Drammen

    Sentralbord: +47 23 21 10 00
    www.lindorff.no

    

    ** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender. Thank you.

    





14 attachments
        img123.jpg
316K
        img124.jpg
230K
        img125.jpg
266K
        img126.jpg
275K
        img127.jpg
513K
        img128.jpg
336K
        img129.jpg
273K
        img130.jpg
158K
        img131.jpg
226K
        img132.jpg
160K
        img133.jpg
229K
        img134.jpg
164K
        img135.jpg
231K
        img136.jpg
289K


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sun, Oct 5, 2014 at 3:13 PM
Subject: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: database@no.experian.com
Cc: post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,
jeg fikk et brev, på døra mi, her på 'russerbrakka', på Slependen, i dag.
(Det tar litt tid, siden at husvert ikke har satt navnet på postkassa.

For det skal være en sånn spesiell etikett-maskin-merking, virker det som).
Og dere hos Experian, har jo visst om det, at jeg har bodd i England, siden 2004.
(Videresender kopi av e-post, fra 2007).
Så det er jo bare pjatt, det dere skriver, i brevet.

Her har nordmenna gossa seg.

Og hatt masse hemmelige saker, bak min rygg.

Mens jeg har bodd i England, siden 2004.

Og dere har sendt all posten min, til min onkel i Kvelde, (som var med på noe slags mordforsøk mot meg, i 2005, virka det som, og som ikke sender meg noe, hverken av vitnemål eller attester, som også ligger, på den gården, i Kvelde, tilhørende hans eks-samboer vel).
Men det har vært om på TV, (Tweet 4 Tweet), med Thomas Seltzer og Jenny Skavlan, at jeg bor i England, (i 2012).

Og jeg har hatt en kjent blogg, (johncons-blogg), siden 2007.
Så her har nordmennene vært som i ordaket, at når katten er borte, så danser musene på bordet.

Og som nordmennene var mot jødene, under og etter den tyske okkupasjonen.

At det bare kødda med dem, og stjal eiendommen dems, osv.

På en veldig lav og simpel måte.

Så dette kvalmende/patetiske/ignorante opplegget, fra Norge, det vil jeg klage på.
Jeg får nå ikke annet, enn kontantkort-mobil/internett, på grunn av dette 'innavla' greiene, (må man vel kalle det), som nordmenna har drevet med, bak min rygg, siden 2004.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: CreditExpert <CustomerService@creditexpert.co.uk>
Date: Tue, May 15, 2007 at 8:04 PM
Subject: Welcome To CreditExpert
To: eribsskog@gmail.com






Dear ERIK RIBSSKOG,

Welcome to CreditExpert. Congratulations on taking an important step in managing and protecting your financial information. You now have access to your Experian® credit report and information and advice that will allow you more control over your credit history.

CreditExpert is provided by Experian®, the UK's leading credit reference agency, and we are sure that you will enjoy the exclusive benefits that membership of CreditExpert provides:

Some of the benefits you'll receive include:

  • Unlimited access to your online Experian® credit report after your FREE 30-day trial
  • Weekly alerts by e-mail or SMS text message to notify you of significant changes to your credit report
  • Quarterly online newsletters
  • Ask the Expert for credit queries
  • Financial tools and calculators
  • Credit query forms
  • Freephone customer service supported by credit report specialists
  • A fraud resolution service should someone steal your identity

To enable you to start using your membership, a PIN will be mailed to you at your current address in the next few days. Once you receive this, return to https://www.creditexpert.co.uk/MCCLogin.aspx and login using the PIN and your Username and Password.

To ensure uninterrupted service, your Monthly membership fee of £5.99 will be collected automatically after your 30-day free trial, and every 30 days thereafter.

Please print this e-mail for your records. If you have any questions, please e-mail our Customer Service team on CustomerService@CreditExpert.co.uk quoting your report reference number: 41500917.

Many thanks,

CreditExpert

Please do not reply to this e-mail. This e-mail address is not monitored. If you would like to contact us, please send your e-mail to CustomerService@CreditExpert.co.uk




6621-100002-100002


img164 paint.jpg
319K

PS.

Her er vedlegget:

img164 paint

Jeg fikk et brev fra Experian

img164 paint

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive