Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Tuesday, 12 April 2016

Mer fra Norge

I dag, (tirsdag), så dro jeg inn, til Oslo, for å handle mat.

Like etter at jeg gikk på bussen, så gikk også tre karer, som jeg mistenkte, at var russere, (og som jeg også seinere, syntes at prata russisk), på bussen, og satt seg, på bakerste rad.

Og så kjente jeg plutselig en vond lukt.

Og da så jeg til sida.

Og jeg så da, rett på buss-sjåføren, (som var bak i bussen, og dreiv, med et eller annet).

(Jeg hadde på meg walkman.

Så jeg hørte ikke hva buss-sjåføren sa.

Men han snakka antagelig, med de tre russerne da, (kunne det virke som, ihvertfall).

Noe  sånt).

Og den vonde lukta, må enten ha vært noe med russerne, eller buss-sjåføren.

Så jeg gikk av bussen, på Lysaker, siden at det hadde vært en stink-bombe, (eller noe lignende), på bussen, da.

Og da, så var klokka 18.09, (skreiv jeg opp, i min syvende sans-bok).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Cirka en time seinere.

(Kan det vel ha vært).

Så var jeg på Rema Ila.

Og da hørte jeg også på walkman.

(Mens jeg stod, i køen, foran en kasse).

Og ei dame, i 20/30-åra, begynte å prate, til meg.

Hu spurte, om jeg skulle, i kassa ved siden av.

(Det er sånne 'new age-aktige' kasser der, sånn at kassererne, sitter vendt, mot hverandre, (i to og to kasser).

Noe sånt).

Jeg svarte, at: 'Da hadde jeg nok stilt meg der, tenker jeg'.

(Noe sånt).

Og hu sa så, at: 'Jeg ville ikke løpe foran'.

(Noe sånt).

Men dette var jo ikke på McDonalds, (for å si det sånn).

Så hu dama, oppførte seg unaturlig, syntes jeg.

Hu prata til meg, selv om jeg hørte på walkman og.

Og da er det noe galt, (må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Helsedirektoratet

Erik Ribsskog
Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 1:16 PM
To: postmottak@helsedir.no
Cc: post , "emb.london" , emb.copenhagen@mfa.no, "hv-02.kontakt" , Phso Enquiries , kbh-ledelsessekretar@politi.dk, Postmottak HTIL , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,

jeg ser også, i pressen nå, at helseministeren sier, at det er for mye
'tulle-bruk', av tvangsinnleggelser osv., i Norge:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Bent-Hoie-vil-gjore-det-mye-vanskeligere-a-bruke-tvang-8423134.html

Og det er vel tydelig, at det er det som har skjedd, med meg også.

(At det er noen bokstav-gjenger, eller noe sånt, som har tulla).

Så jeg venter fortsatt på svar og økonomisk kompansasjon, (for tort og
svie, man sier), for urettmessig bortførelse og tvangsinnleggelse, i
fjor.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2015-12-25 8:17 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold
To: postmottak@helsedir.no
Cc: post , "emb.london" ,
emb.copenhagen@mfa.no, "hv-02.kontakt" , Phso
Enquiries ,
kbh-ledelsessekretar@politi.dk, Postmottak HTIL
, Akademikerforbundet
, Politikk Høyre ,
"sande.vgs"


Hei,

jeg må også klage, på noe som hendte, etter at jeg flytta tilbake, til
Norge, ifjor høst.

I februar, så ble jeg bortført, fra min bolig, i Slependveien, av
politietet som brøyt seg inn i leligheten min, (må jeg si), og tvang
meg med en sykebil.

Dette var bevepnet politi, så det ville være farlig, å gjøre motstand,
vurderte jeg.

Jeg ble så tatt med til Blakstad sinnsykehus.

(Det var visst en pakistansk sikkerhetsansvarlig, ved UIO, som hadde
overtalt norske myndigheter, til å tvangsinnlegge meg).

Jeg er i HV, så jeg trodde at jeg kom til å få gå, med en gang dette
ble forstått.

(For legen som var på Slependen sammen med politiet, var en tysker.

Så han forstod kanskje ikke dette med Heimevernet, (ettersom at de
kanskje ikke har noe sånt, i Tyskland), tenkte jeg).

Men jeg ble holdt der, i ukesvis, og de truet med å sende meg, til
forskjellige 'hjerne-røntgen-greier', ved flere forskjellige sykehus,
(blant annet Drammens sykehus, hvor min 'åndsvake' stesøster Christell
Humblen jobber).

Så jeg syntes det virka, som at de ville lobotomere meg, (på
underfundig vis), og rømte, i retning av slektniger i Danmark, (siden
jeg er kvart dansk).

Og jeg ble etter tre måneder i København, arrestert og tvangsinnlagt,
(etter å først ha blitt arrestert en gang, på langfredag, og blitt
forespeilet erstatning).

Og så transportert til Norge og Blakstad, av politiet, etter en uke
eller to, på Bispebjerg sinnsykehus, i Danmark.

Jeg ble så holdt der, i et par uker, før jeg ble utskrevet.

Jeg sendte da en klage, og jeg har ikke fått noe erstatning.

Tidligere denne måneden, så fikk jeg et brev, (som jeg klager på nå,
og vedlegger).

Dette brever er fra april, men konvolutten var poststemplet, i desember.

Så dette er fæl trenering, vil jeg si, (som er uverdig, i land som
Norge, vil jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Jeg har aldri vært gal, dette er bare noe kommunist-greier, fra noen
som vil ødelegge livet mitt, virker det som.

Så dette må jeg få høy økonomisk erstatning for.

Hva har dere gjort, med de forrige klagene, lurer jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2011-05-19 13:33 GMT+02:00
Subject: Re: Klage på psykiatrien i Vestfold
To: Anne-Grete Kvanvig


Hei,

nei, jeg har også klaget på han fastlegen, for det var han som sendte
meg til Psykiatrien i Vestfold.

Men jeg bor i England, så jeg har et helsesenter her jeg kan gå til,
hvis det er noe.

Fastlegeordningen er jo ikke akkurat ny lenger, så dere trenger ikke å
ta den barnehagetonen ovenfor meg.

Men ellers takk for svar.

Med hilsen.

Erik Ribsskog


2011/5/19 Anne-Grete Kvanvig
>
> Kjære Erik Ribsskog
>
>
>
> Vi så på ditt brev og fant ut at det også var sendt til Helsetilsynet i Vestfold. Det er nemlig Helsetilsynet som svarer på slike klager og ikke Helsedirektoratet. For å være sikker på at du har rett adresse: Fylkesmannen i Vestfold, Helseavdelingen, Postboks 2076 Postterminalen, 3103 Tønsberg. Vi håper du får svar fra dem. Vi håper du har en fastlege som kan bistå deg hvis du har behov for det. Det kan ofte være fornuftig å snakke med fastlegen også.
>
>
>
>
>
>
>
> Vennlig hilsen
>
> Anne- Grete Kvanvig
> seniorrådgiver
> avdeling psykisk helsevern og rus
> tlf. 810 20 050, dir. 24 16 31 83
>
> Helsedirektoratet
> Pb 7000 St Olavs plass, 0130 Oslo, Universitetsgata 2
> www.helsedirektoratet.no
>
>

        img101.jpg
299K

Jeg burde kanskje valgt Gaupegrein, (eller noe sånt), som mellomnavn, (istedet for Løvenbalk), siden at gaupa, liksom er, den norske 'løven', da. Hm

gaupegrein

PS.

Det var også, en 'gaupe-episode', da jeg jobba, for Arvato, (i Liverpool), i 2005 og 2006.

(Som jeg hadde tenkt å skrive mer om, i Min Bok 10).

Jeg satt ved siden av ei finsk blondinne, i begynnelsen av 20-åra.

(Ei som het Maija, vel.

Noe sånt).

Og så ba hu meg, (av en eller annen grunn), om å nevne, et dyreslag, som fantes, i Norge.

(Noe sånt).

Og da tenkte jeg, på gaupa, da.

Men jeg visste ikke, hva gaupe het, på engelsk.

Så da søkte jeg, på: 'Gaupe', på Wikipedia.

Og så valgte jeg Wikipedia på engelsk, (fra den norske siden).

Og der stod det, hva gaupe het, på engelsk, da.

Og så viste jeg hu finske dama, den engelske Wikipedia-siden.

Og så spurte hu meg, om vi hadde sånne dyr, i Norge.

'Ja', svarte jeg, (på engelsk).

(For jeg har sett gaupe, på zoologisk museum, i Oslo.

En gang, som klassen min, (fra Svelvik ungdomsskole), var på klassetur, (til Oslo), da).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men hu finske dama slutta, like etter denne episoden, (var det vel).

(Noe sånt).

Så jeg fikk ikke spurt henne, om hvorfor hu var så nysgjerrig, når det gjaldt, hvilke dyr, som vi hadde, i Norge.

(Det er vel stort sett, de samme dyra, som de har, i Finland, hvis jeg skulle tippe.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hu Maija, har visst blitt 'pakkis' nå, (kan det virke som):

blitt pakkis hm

Da jeg avtjente førstegangstjenesten, (jeg var juli 1992-kontingent), så hadde Norge mange hundretusen soldater, i mob-hæren. Disse hadde også, en suveren kjennskap, (må man vel si), til norsk natur og norske forhold, osv. Så til og med Sovjet, hadde nok ikke klart, å nedkjempe, denne hæren. Men nå har Forsvaret i mellomtiden, lagt ned mye av mob-hæren, og solgt utstyr og eiendommer. Og nå er det visst fare på ferde, fra Russland igjen, (cirka 20 år etter, at mob-hæren og Forsvaret, var kjempebra/sterke). Det blir jo som noe tull og tøys, (må man vel si). Så her kan man nok lure på, hva som har egentlig har foregått, (vil jeg si). Hm

tull og tøys

http://www.dagbladet.no/2016/04/12/kultur/meninger/hovedkommentar/kommentar/forsvaret/43831958/

Jeg sendte en e-post til Samferdselsdepartementet

Erik Ribsskog
Klage på Ruters reisekort - uttalelse om manglende svar fra Ruter
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 8:14 AM
To: postmottak@sd.dep.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , post@konkurransetilsynet.no, postmottak@mattilsynet.no, admin@ohf.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet
Hei,

jeg kan fortsatt ikke se, å ha mottatt noe svar, fra Ruter, om dette.

Og det skjer stadig rare episoder, på Rykkinn-bussen.

Her forrige måned, (var det vel), så var det en middelaldrende/eldre
sjåfør, som stoppet bussen, og begynte å gå gjennom bussen, og så
begynte han å 'knote', med en søppelkasse, (og trykke søpla lenger
nedi, virka det som).

Dette virka så merkelig, at jeg heller gikk av bussen, på Lysaker, og
så tog jeg heller toget, til Høvik, (hvor jeg bor).

Og en gang, forrige måned, da jeg tok toget, til Oslo sentrum.

Så sa ei tog-dame, at man skulle aktivere månedskortet på stasjonen.

(Da jeg kontaktet konduktør-dama, om dette).

Men det finnes ingen sånne maskiner, (for å validere/aktivere
reisekort/30 dagers kort), på denne nyåpnede togstasjonen.

(For jeg så etter neste gang, og da var det ikke, noen sånne maskiner der).

Så det er visst gått inflasjon, i kveming/gateteater, blant folka
deres, virker det som.

Er det Oslo sine bokstav-gjenger, som har tatt over, hos dere, kan man
kanskje lure på.

Hm.

Erik Ribsskog


2016-02-04 15:02 GMT+01:00  :
> Se vedlagte saksdokument:
>
>
>
> Med hilsen
>
> Samferdselsdepartementet
>
>


PS.

Her er e-brevene fra Samferdelsdepartementet:

samferdselsdep ebrev 1


Enlarge this document in a new window
Publishing Software from YUDU

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vedrørende e-poster
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 7:52 AM
To: "post@sivilombudsmannen.no"
Cc: LO Postkasse LO , Akademikerforbundet , Politikk Høyre
Hei,

disse, (Arbeidstilsynet), nekter å svare meg.

Og de nekter også, å hjelpe meg, med mine arbeidssaker, mot Rimi/Ica
og Coop, (med flere).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Post
Date: 2016-02-05 8:59 GMT+01:00
Subject: Re: Vedrørende e-poster
To: "eribsskog@gmail.com"










Med dette oversendes brev fra Arbeidstilsynet.

        Re  Vedrørende e-poster.pdf
88K

PS.

Her er e-brevet fra Arbeidstilsynet:

ebrev arbeidstilsynet

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Brev fra Sergel Norge AS tilknyttet saksnummer: R092BR
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 7:47 AM
To: firmapost@sergel.no
Cc: Marit Johansen , juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no" , post@finkn.no, post , Norsk Presseforbund
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som
bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg,
så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp,
etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen
stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden
min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse
identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om
dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse
tøysekoppene er.


2016-02-08 13:50 GMT+01:00  :
> Vennligst se vedlagt brev. For saksnummer se emnefeltet. Fra Sergel Norge AS

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Oppdatering/Fwd: Gjelder sak nummer R092BR Ref1 67464 mellom ERIK RIBSSKOG (skyldner) og Egmont Publishing AS Elle (fordringshaver)
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 7:41 AM
To: Marit Johansen
Cc: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no" , firmapost@sergel.no, post@finkn.no, post , Norsk Presseforbund
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse tøysekoppene er.


2016-02-08 16:36 GMT+01:00 Marit Johansen :

    

    Hei Saken er avsluttet. Vi oversendte deg brev datert den 08.02.2016. Som håper er mottatt deg. Ha en fin dag

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 6. februar 2016 05:19
    Til: Hilde I. Slevigen
    Kopi: Firmapost; Marit Johansen; juridisk; post@finkn.no; post; Norsk Presseforbund
    Emne: Oppdatering/Fwd: Gjelder sak nummer R092BR Ref1 67464 mellom ERIK RIBSSKOG (skyldner) og Egmont Publishing AS Elle (fordringshaver)

    

    Hei,

    fikk også enda en e-post, om dette helt uforståelige kravet, (har aldri hørt om dette firmaet Elle, det må være en identietstyverisak, eller lignende).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    

    ---------- Forwarded message ----------
    From: Marit Johansen
    Date: 2016-02-04 20:15 GMT+01:00
    Subject: Gjelder sak nummer R092BR Ref1 67464 mellom ERIK RIBSSKOG (skyldner) og Egmont Publishing AS Elle (fordringshaver)
    To: "eribsskog@gmail.com"

    

    Erik Ribsskog

    

    Oversendte E giro, som håper mottatt deg

    Fristen er den 02.03.2016

    

    

    Med vennlig hilsen/Regards

    

    

    Beskrivelse: cid:image003.jpg@01CE6B62.CB23EF60
       

    
       

    MARIT JOHANSEN

    CALLSENTER


    SERGEL Norge AS

    Besøksadresse: Framnesvn. 7
    Box 177  - 3201 Sandefjord

    Dir: 0047 33 45 60 43
    Fax: 0047 33 45 60 01
    E-mail: maritj@sergel.no
    www.sergel.no

    

    Bank details:

    Dnb nor:

    Account:  1638 03 56353

    Iban: NO771638 03 56353

    Swift/bic code: DNBANOKKXXX

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: cid:image002.jpg@01CF0E03.DF2B2070

Jeg sendte en e-post til Den norske ambassaden i London

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: PHSO: Your complaint about us
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 7:30 AM
To: "emb.london"
Cc: Phso Enquiries , "post@sivilombudsmannen.no" , post , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , efta-lux@ec.europa.eu, eftacourt@eftacourt.int, FN-sambandet Norge , inquiries@un.org
Hei,

disse, (den britiske ombudsmannen), er bare fulle av dritt, (vil jeg si).

Jeg leste i Dagbladet, at alle hadde rett, til å få sin asylsøknad behandlet.

Men det nektet britene meg, rundt 2010.

Og så har denne ombudsmannen bare kvemet, (og latt som at de er dumme og kastet bort min tid), i e-post etter e-post, etter at jeg klaget, for cirka et år siden, (etter at jeg leste den nevnte Dagbladet-artikkelen).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Smith Philippa
Date: Thu, Feb 25, 2016 at 11:58 AM
Subject: PHSO: Your complaint about us
To: "eribsskog@gmail.com"


Dear Mr Ribsskog,



I write further to your emails of 19 December 2015 and 1 February 2016. These have been forwarded to the Customer Care Team for reply. This is because the Customer Care Team deal specifically with complaints about our service and decisions.



I start by sincerely apologising for the delay in responding to your correspondence. At present, it is taking us longer than we would like to start our work on complaints about our decisions. We look to provide excellent customer service and I am sorry we have not been in touch with you sooner. We are updating our ways of working and have recruited more staff so we can start work on cases far sooner in future. I appreciate this does not change your experience and I am very sorry for this. I hope however that it will reassure you that we are working hard to meet demand and offer a more efficient service.



You say our decision that your complaint is not ready for us to look at is ‘moronic’.



I am sorry you are unhappy with our decision. When we receive a complaint about one our decisions, we look carefully at whether we should review our decision. I would like to take the opportunity to first explain how we consider such requests.



Once we have given our decision on a complaint, this is final unless we see evidence that suggests we got something wrong. We understand that people may not always agree with our decisions and I recognise you think our decision was wrong. However, we will not be able to review our decision just for that reason.



When someone asks us for a review, we do not automatically look at the whole of the original complaint again. Instead, we to see if we took account of all the relevant evidence and made a fair decision based on this.



For us to carry out a review, we need you to show that:



•        We made our decision based on information that contained facts that were not accurate and which could change our decision; or

•        You have new information that was not previously available and which might change our decision; or

•        We overlooked or misunderstood parts of your complaint or did not take account of relevant information, which could change our decision.



We have looked at the information you gave us in your emails. At this stage, we have not seen information from you that meets the review criteria I have explained above. Therefore we will not be reviewing our decision at this point.



You have not provided any information or evidence to show our decision is wrong. I have also seen that Joslyn Gooding, Customer Service Officer, made enquiries with the Home Office to get a response to your complaint. They told you in a letter dated 23 November 2015 that you could ask for a review of their decision on your complaint.



If you think our decision is wrong, we would need you to show us evidence that you have completed the complaints process with the Home Office. You will also need to refer your complaint to us through an MP.



I am sorry you are unhappy with our decision. I hope I have clearly explained why we have decided not to review our decision at this point and what we will need from you to consider your concerns further. I also apologise that we have not been able to inform you of this sooner.

Please do not hesitate to contact us on 0345 015 4033 (option 3) if you have any questions.



Yours sincerely





Philippa Smith

Customer Care Officer

Customer Care Team

Parliamentary and Health Service Ombudsman

T: 0300 061 1543

E: Philippa.Smith@ombudsman.org.uk

W: www.ombudsman.org.uk



Follow us on

fb  twitter  linkedin

Jeg sendte en e-post til Inkassoklagenemnda

Erik Ribsskog
RE: Re: 12214394
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 7:14 AM
To: "post@inkassoklagenemnda.no"
Cc: database@no.experian.com, Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , post@finkn.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post , "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , juridisk , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" , Drilon , Chili Mobil , Lindorff Kundesenter , tilsynsutvalget@domstol.no
Hei,

jeg må klage på disse, (Lindorff).

For de prøver her, å gå mellom meg, og Inkassoklagenemda, (altså dere).

Og de prøver også, å gå mellom meg og Namsfogden.

Så dette blir, som noe fæl styggdom, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Lindorff Kundesenter
Date: 2016-02-18 14:00 GMT+01:00
Subject: RE: Re: 12214394
To: "eribsskog@gmail.com"


Hei,

Vi vet ikke om inkassoklagenemda kan hjelpe deg med disse sakene da
det foreligger dom i sakene. Dersom du tvister på sakene nå så er nok
Tingretten rette instans for å undersøke muligheten for gjenopptakelse
av saker.

I mellomtiden bes du om å bevare namsmannens tilsvarsbrev.



Obligations Trondheim

Tel: 73542220 Fax: 73542239

E-post: kundesenter@lindorff.com

Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner



LINDORFF

Postboks 7055, N-3007 Drammen

Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00

www.lindorff.no / www.lindorff.com

** This message including any attachments may contain confidential
and/or privileged information
intended only for the person or entity to which it is addressed. If
you are not the intended recipient
you should delete this message and notify the sender. Thank you.


------------------------------------
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 10.02.2016
Til: kundesenter@lindorff.com
Emne: Re: 12214394


Hei,
jeg har sendt alle sakene jeg har fått fra dere til Inkassoklagenemda.
Så dette gir ingen mening for meg, må jeg si.
Det blir jo som en vits, med denne Inkassoklagenemda, må jeg si.
Men skadefryd er visst opprinnelig et tysk ord, mener jeg å ha sett et sted.
Schadenfreude.
Erik Ribsskog
2016-02-09 15:16 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
> Hei.
>
> Betalingsanmerkning er påløpt på grunn av utleggsbegjæring i våre saker
> 12214394, 12353537 og 12215045, opprinnelig kreditor i sakene er DNB Bank
> ASA.
>
>
> Obligations Trondheim
>
> Tel: 73542220 Fax: 73542239
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: Thursday, January 28, 2016 3:41 AM
> To: Kundesenter-uidentifisert
> Subject: Deres brev av 19. januar/Fwd: Deres brev av 20. janu
> =?UTF-8?Q?ar=2FFwd=3A_Deres_brev_av_8=2E_januar=2FFwd=3A_V=C3=A5r_sak_278185_VS=3A_Ny_3D_klage/?=
> Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
> Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
> ---------------------------
> Hei,
> viser til Deres brev av 19. januar, (se vedlegg).
> Jeg fikk et lignende brev, fra Bisnode også, den 20. januar, (se videresendt
> e-post).
> Og jeg har forklart, i den e-posten, (som er en del av denne e-posten),
> hvorfor
> dette, er noe tull og tøys, (må jeg si).
> Jeg kjenner ikke igjen dette kravet, (på beløpet), så hva dette er, det vet
> jeg
> ikke.
> Kan det være noe surr/rot, hos Lindorff, tro?
> Jeg har ihvertfall sendt alt jeg har fått, fra Lindorff, (de siste
> månedene), til
> Inkassoklagenemnda, (som jeg har forklart om, i e-posten til Bisnode).
> Så hva dette er om, det er helt uforståelig, for meg, (må jeg si).
> Her skøyer Lindorff, litt vel mye, må jeg si.
> De er jo fra Tyskland, så de bruker kanskje den gregorianske kalenderen
> fortsatt,
> (eller noe i den duren), og tror at det er første april, (eller noe sånt).
> Hvem vet.
> Så dette må jeg klage på.
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2016-01-28 2:13 GMT+01:00
> Subject: Deres brev av 20. januar/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak
> 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
> To: Bisnode Credit oppdatering
> Cc: Kirsti Dalheim , database@no.experian.com, post@finkn.no,
> "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen ,
> Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no,
> Politikk Høyre , Akademikerforbundet ,
> ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post
> ,
> "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar
> Wold , juridisk < juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no,
> per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no,
> lisbeth.lindberg@conecto.no,
> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" ,
> post@inkassoklagenemda.no,
> "sande.vgs" , Drilon < Drilon.Disha@experian.com>, Lindorff Kundesenter
> , Chili Mobil Hei, jeg har
> i dag også fått et nytt brev, fra dere, (se vedlegg).
> Dette kravet klør jeg meg i huet over, (må jeg si).
> Jeg har sendt alle krav fra Lindorff, (angående gjeld, fra rundt
> årtusenskiftet),
> til Inkassoklagenemda.
> For jeg har fått et lån, fra Entercard, fra den samme tida slettet, (av
> Intrum Justitia),
> ettersom at det er foreldet, (ifølge dem).
> Og jeg det siste jeg har fått, fra Lindorff, er at Chili-saken, (enda en
> identietstyveri-sak),
> har blitt slettet, (se vedlegg).
> Så Lindorff/Chili, kan nok bekrefte, at jeg har blitt utsatt, for
> identitetstyveri.
> Det var også sånn, at min onkel Martin og hans samboer Grete Ingebrigtsen.
> De lurte meg, (må jeg si), til å rydde en gård gratis for dem,
> (skogsarbeid), våren/sommeren
> 2005.
> (Etter at jeg hadde studert, ved University of Sunderland.
> Jeg har klagesak mot de).
> Så skulle liksom, min søster Pia, rydde opp, i mine smålån-saker, (tok hun
> initsjativet
> til selv, for hun hadde ryddet opp i noe greier, etter min mor, da hun døde,
> så
> jeg ble jo behandlet, som om jeg var død omtrent, må man vel si).
> Min onkel lurte meg til psykolog, og siden at Pia ikke gjorde det hun hadde
> påtatt
> seg, så skulle en sosinom i Sandefjord, (en kollega av psykologen), kontakte
> mine
> kreditorer.
> Så Lindorff skal ha fått brev fra sosionom i Sandefjord, om alle min smålån,
> (jeg
> hadde bil-lån, mastercard, kassakreditt og 2-3 kredittkort).
> Og det som jeg har fått, de siste månedene, har jeg sendt om, til
> Inkassoklagenemnda.
> Saksnummeret, på brevet 'dykkar', er muligens et telefonnummer?
> Dette tallet sier meg ingen ting, må jeg si.
> Jeg er ikke et offentlig kontor.
> Jeg har ikke masse kartotek-skuffer her, eller lignende.
> Det får være grenser.
> Hva skal dette tullet bety, må jeg si.
> Dette er noe surr, som dere må slette, må jeg si.
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2016-01-27 15:36 GMT+01:00
> Subject: Re: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd:
> Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
> To: Bisnode Credit oppdatering
> Cc: Kirsti Dalheim , database@no.experian.com, post@finkn.no,
> "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen ,
> Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no,
> Politikk Høyre , Akademikerforbundet ,
> ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post
> ,
> "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar
> Wold , juridisk < juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no,
> per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no,
> lisbeth.lindberg@conecto.no,
> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" ,
> post@inkassoklagenemda.no,
> "sande.vgs" , Drilon < Drilon.Disha@experian.com> Hei, her ignorerer
> man, at dette er, en identietstyveri-sak.
> Og denne saken har blitt sendt, til Namsfogden og Forliksrådet, som om den
> var,
> en 'vanlig' sak.
> Det er helt forkastelig, mener jeg.
> Jeg hadde en arbeidssak, mot Bertelsmann, da jeg bodde, i England.
> Og lærte i den forbindelse, at det ikke fantes noen unnskyldning, for
> ignoranse.
> Så dette Bærum og Oslo Vest er jo en syndens pøl, må jeg si, hvor lider så
> mye,
> av noe slags lavmoral og åndsvakhet, at de kan gjøre noe så 'innavla', som å
> ignorere,
> det folk skriver.
> Så dette gjør meg veldig forarget, og det er som å slåss mot Disimillis
> eller noen
> vindmøller, eller noe sånt, må jeg si.
> Så her må noen ta affære, mener jeg, og stenge disse organisasjonene,
> (Namsfogden
> i Bærum/politet og Conecto).
> Erik Ribsskog
> 2016-01-27 8:28 GMT+01:00 Bisnode Credit oppdatering :
>> Hei.
>>
>> Anmerkning er nå slettet inntil det eventuelt skulle foreligge en dom
>> i forliksrådet.
>>
>>
>>
>> *Vi har fått ny e-post adresse: ksp.no@bisnode.com*
>>
>> *MVH*
>>
>>
>> *Aleksander Ervik *Saksbehandler / Evaluation Consultant Innsyn
>> Egenopplysning
>>
>>
>> *Bisnode Norge AS *Telefon: +47 22 45 93 08
>>
>> E-Post: aleksander.ervik@bisnode.com
>> Besøksadresse: Langkaia 1, Oslo
>> Postadresse: Postboks 1419, Vika,0115 Oslo www.Bisnode.com
>> twitter.com/bisnode
>> linkedin.com/bisnode
>>
>> facebook.com/bisnode
>>
>>
>> ________________________________
>>
>>
>>
>> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>> *Sendt:* 26. januar 2016 22:45
>> *Til:* Bisnode Credit oppdatering
>> *Kopi:* Kirsti Dalheim ;
>> database@no.experian.com; post@finkn.no; HRET (postmottak) <
>> post@hoyesterett.no>; Postmottak Sivilombudsmannen <
>> postmottak@sivilombudsmannen.no>; Davidsson Rene Sigurdur <
>> Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>; sianpost@sismo.no; Politikk Høyre
>> < politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet
>> ; ica@ica.se; ica.kontakt@ica.no;
>> Postmottak@domstoladministrasjonen.no;
>> post ; post@arbeidstilsynet.no;
>> kundesenter@conecto.no; Ragnar Wold ; juridisk
>> < juridisk@datatilsynet.no>; lars.kare@conecto.no;
>> per.olov.sjogren@conecto.no; bente.linnea.lie@conecto.no;
>> lisbeth.lindberg@conecto.no; terje.kvitrud@conecto.no;
>> lasse.hall@conecto.no; rolf-eek.johansen@conecto.no;
>> kenneth.bjornstad@conecto.no; kevin.winterstad@conecto.no; Hilde I.
>> Slevigen ; post@inkassoklagenemda.no;
>> sande.vgs ; Disha, Drilon
>>
>> *Emne:* Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd:
>> Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
>>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev av 8. januar, (som jeg vedlegger en skannet
>> kopi av).
>>
>> Dette skriver at jeg må si fra, hvis kravet ikke er korrekt.
>>
>> Og dette er ikke en reell sak, (som jeg har blant annet informert
>> Experian om, etter at de har sendt meg, et lignende brev).
>>
>> Problemet her, er at Conecto, har en islandsk ansatt, som ikke forstår
>> norsk, (kan det virke som).
>>
>> Jeg har informert Conecto om, i fjor høst, at dette er et helt
>> uforståelig krav, for meg.
>>
>> Jeg har aldri hatt noe med dette firmaet, (E-kontakt), å gjøre,
>> hverken på den ene eller andre måten.
>>
>> (Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.
>>
>> Så hvorfor skulle jeg, i den perioden, drive å sjekke opp damer bosatt
>> i Norge, på nettet, liksom.
>>
>> Nei, det gir ingen mening.
>>
>> Og jeg har også levd på britisk minstelønn, i England, så noe sånt,
>> ville blitt sløsing, vil jeg si.
>>
>> Og jeg har også forklart om, at jeg ikke har bestilt noe, fra dette
>> firmaet, (E-kontakt)).
>>
>> Men til ingen nytte.
>>
>> Conecto har i et anfall av språk-problemer, (eller 'åndsvakhet'),
>> sendt dette, til forliksrådet, (via fogden, som heller ikke, har vært
>> hjemme liksom, må man vel si).
>>
>> Så dette er en skandale, at folk i samfunnet, er så degenererte, at de
>> ignorerer, hva jeg skriver, med vanlige bokstaver, i en vanlig e-post.
>>
>> Siden at de tydeligvis lider, av en eller annen slags form for
>> selvhevdelse, eller noe i den duren da.
>>
>> Så dette må jeg klage på, at dere sender brev til meg, om denne saken,
>> som antaglig må ha oppstått, på grunn av at noen, har misbrukt min
>> identitet, (her i Norge), mens jeg har bodd, i England.
>>
>> Men istedet for å finne ut, hvem det er.
>>
>> Så velger Conecto og fogden, å tulle/hakke på meg, virker det som.
>>
>> I sin patetiskhet, (må man vel si).
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg har forresten rapportert, om flere hundre lignende
>> identitetstyveri-saker mot meg, til Datatilsynet.
>>
>> Så de vet hva som foregår, (vil jeg si).
>>
>> Så det burde bare være, å kontakte de, for å få dette bekreftet.
>>
>> Men egentlig, så skulle disse organisasjonene, ha hørt på, hva jeg
>> skrev til de, i min korrespondanse, i høst, osv.
>>
>> Det er veldig uhøflig, av Conecto og Namsfogden, å bare ignorere, det
>> jeg skriver, vil jeg si.
>>
>> Så å møte i forliksrådet, om dette, blir som noe idiotisk, (vil jeg si).
>>
>> For da vil nok Conecto ønske å diskutere, at jeg skal betale de penger.
>>
>> Men jeg må da forklare, at jeg ikke har bestilt dette.
>>
>> Så da passer ikke saken, i forliksrådet, mener jeg.
>>
>> For Conecto og jeg, er ikke enige, om hva som har skjedd.
>>
>> For Conecto tror ikke på meg, tydeligvis.
>>
>> Så dette er uhøflig forakt, for en person, (som meg), som har blitt
>> utsatt for alvorlig kriminalitet, fra Conecto og Namsfogden, vil jeg si.
>>
>> Så dette er en skandale, må jeg si.
>>
>> Skjerpings!
>>
>> Men Experian har skrevet, at denne saken nå er slettet.
>>
>> Men så skrev Conecto til meg, etter det igjen.
>>
>> Så dette er nå også et fullkomment kaos, på toppen av åndsvaktheten og
>> dette uhølige fra Conecto og Namsfogden fra før av.
>>
>> Så legg ned disse organisasjonene, (Conecto og Namsfogden i Bærum),
>> mener jeg.
>>
>> De er tydeligvis styrt fra Afrika eller noe sånt, (hvis jeg skulle tippe).
>>
>> For dette er som Nigeria-brevene, vil jeg si.
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *Erik Ribsskog*
>> Date: 2016-01-25 11:15 GMT+01:00
>> Subject: Re: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To
>> CreditExpert
>> To: Kirsti Dalheim
>> Cc: database@no.experian.com, post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <
>> post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <
>> postmottak@sivilombudsmannen.no>, Davidsson Rene Sigurdur <
>> Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre
>> < politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
>> , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no,
>> Postmottak@domstoladministrasjonen.no,
>> post , "post@arbeidstilsynet.no" <
>> post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <
>> ragnar.wold@conecto.no>, juridisk ,
>> lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no,
>> bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no,
>> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
>> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
>> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" <
>> post@inkassoklagenemnda.no>, post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" <
>> sande.vgs@vfk.no>, "Disha, Drilon"
>>
>> Hei,
>>
>> jeg tar dette med Experian, (Disha Drilon), som har opplyst meg om, at
>> denne saken nå er slettet.
>>
>> Jeg sendte dere bare en kopi-e-post, til deres informasjon, (som de
>> sier, i Danmark).
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>>
>>
>>
>> 2016-01-25 9:59 GMT+01:00 Kirsti Dalheim :
>>
>> Hei
>>
>>
>>
>> Viser til ovennevnte sak og vår e-post av 13.01.2016 fra vår
>> kundekonsulent, Rene Davidsson;
>>
>>
>>
>> Fra: Davidsson Rene Sigurdur
>>
>> Sendt: 13. januar 2016 08:48
>>
>> Til: 'eribsskog@gmail.com'
>>
>> Emne: Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk
>> Ribsskog
>> (skyldner) og SpareBank 1 Gruppen Finans AS (fordringshaver)
>>
>>
>>
>> Hei
>>
>>
>>
>> Viser til deres e-post henvendelse.
>>
>>
>>
>> Denne saken ligger til behandling hos namsmannen, innsigelse på kravet
>> må sendes til dem.
>>
>> Saken vil deretter bli behandlet i forliksrådet.
>>
>>
>>
>> Til din informasjon.
>>
>>
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen
>>
>>
>>
>> Rene Sigurdur Davidsson
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com
>> ]
>> *Sendt:* 23. januar 2016 01:38
>> *Til:* database@no.experian.com
>> *Kopi:* post@finkn.no; HRET (postmottak) ;
>> Postmottak Sivilombudsmannen ; Rene
>> Sigurdur Davidsson ;
>> sianpost@sismo.no; Politikk Høyre ;
>> Akademikerforbundet < post@akademikerforbundet.no>; ica@ica.se;
>> ica.kontakt@ica.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; post
>> ; post@arbeidstilsynet.no; #Kundesenter
>> ; ragnar.wold@conecto.no; juridisk
>> ; Lars Kåre Helsem ;
>> Per Olov Sjøgren < Per.Olov.Sjogren@conecto.no>; Bente Linnea Lie <
>> Bente.Linnea.Lie@conecto.no>; Lisbeth Lindberg <
>> Lisbeth.Lindberg@conecto.no>; Terje Kvitrud
>> ; Lasse Häll ;
>> rolf-eek.johansen@conecto.no; Kenneth Bjørnstad
>> ; Kevin Winterstad <
>> kevin.winterstad@conecto.no>; Hilde I. Slevigen <
>> post@inkassoklagenemnda.no>; post@inkassoklagenemda.no; sande.vgs <
>> sande.vgs@vfk.no>
>> *Emne:* Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
>>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev, fra 6. januar, (som jeg vedlegger en skannet
>> kopi av).
>>
>> Dette er ikke en 'ekte' sak.
>>
>> Dette, (E-kontakt), er et firma, som jeg aldri har hatt noe med å gjøre.
>>
>> Noen pøbler, må ha bestilt, en tjeneste fra de, i mitt navn, (her i
>> Norge, mens jeg har bodd, i England).
>>
>> Jeg har forklart om dette, til en islending, som jobber, i Conecto,
>> (per e-post).
>>
>> Men det er tydligvis noe språk-problemer, (eller noe lignende).
>>
>> For det jeg skriver, kommer ikke fram, virker det som.
>>
>> Det er stygt å si det, men det er liksom ingen hjemme, virker det som,
>> (hos han islendingen).
>>
>> Så dette er bare tull og tøys og det som verre er.
>>
>> Så dette må jeg klage på.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Her er mer om dette:
>>
>> Erik Ribsskog
>> Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> Erik Ribsskog Tue, Jan 12, 2016 at 7:47 AM
>> To: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no
>> Cc: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc:
>> PF_DL_Fakturaadministrasjon" ,
>> Lindorff Kundesenter , juridisk <
>> juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post
>> , "sande.vgs" , post
>> , firmapost@nkom.no, "With, Kim"
>> , Post < post@brukerklagenemnda.no>,
>> post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <
>> postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no,
> "
>> post@sivilombudsmannen.no" ,
>> Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <
>> hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett"
>> Hei,
>>
>> dette skulle egentlig, til Inkasskoklagenemda.
>>
>> Men de hadde jeg vel ikke hørt om, før i november, (i fjor), var det vel.
>>
>> Så sender kopi til de nå.
>>
>> Jeg har aldri hørt om e-kontakt eller Conecto.
>>
>> Jeg har som forklart i den videresendte e-posten bodd i England, fra
>> 2005 til 2014, og i den tida, så var jeg ikke i Norge, i det hele tatt.
>>
>> Jeg har en Lørenskog-tremenning, som heter Øystein Andersen, som
>> allerede på 80-tallet, syntes at det var morsomt, å bestille pizza på
>> døra, i andres navn, (husker jeg).
>>
>> Så det er kanskje han som tuller.
>>
>> Hva vet jeg.
>>
>> Jeg sender nå om dette, til Inkassoklagenemda, uansett.
>>
>> Sender også kopi til Spesialenheten.
>>
>> Jeg har flere ti-talls klager, hos dem, som de ignorerer, må jeg si.
>>
>> Så jeg må si, at jeg mistenker 'urent trav', også i denne saken.
>>
>> For jeg har informert dette firmaet om, (se videresendt e-post), at
>> jeg aldri har bestilt noe fra de, (se videresendt e-post).
>>
>> Og det siste jeg ønsker, er noen klamme f*tter, på døra mi, for å si
>> det sånn.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog
>> Date: 2015-10-29 3:12 GMT+01:00
>> Subject: Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
>> Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon ,
>> Lindorff Kundesenter , juridisk <
>> juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post
>>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.
>>
>> Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra
>> dette firmaet.
>>
>> (Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før,
>> engang).
>>
>> Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt
>> navn, de siste årene.
>>
>> (En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg,
>> og har skrevet opp min adresse, blant annet.
>>
>> Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).
>>
>> Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.
>>
>> Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det
>> snakk om riktig person, som bestiller.
>>
>> Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.
>>
>> Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.
>>
>> Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når
>> dere driver med sånt her tullball, må jeg si.
>>
>> Dette er galskap, må jeg si.
>>
>> God bedring!
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog
>> Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
>> Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
>> Cc: juridisk , post@finkn.no, post <
>> post@finanstilsynet.no>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra
>> Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
>>
>> Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra
>> firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker
>> det som).
>>
>> Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
>>
>> Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene'
>> skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
>>
>> Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
>>
>> Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min
>> tidligere adresse, i Slependveien.
>>
>> Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
>>
>> Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet
>> tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
>>
>> Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
>>
>> Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos
>> Leieboerforeningen, mot husverten.
>>
>> Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
>>
>> Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
>>
>>
>> 2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon <
>> Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:
>>
>> Hei
>>
>>
>>
>>
>>
>> Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
>>
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>>
>>
>> Jeanette K. G
>>
>> Saksbehandler/ Case handler
>>
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>>
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>>
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>>
>>
>> cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
>>
>> Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain
>> confidential and/or privileged information intended only for
>> the person or entity to which it is addressed. If you are not
>> the intended recipient you should delete this message and
>> notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> _________________________________________________________________
>>
>> -----Original Message-----
>>
>> From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
>>
>> Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
>>
>> To: Kundesenter-uidentifisert
>>
>> Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili
>> Mobil AS
>>
>> Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel
>> behandling
>>
>> ---------------------------
>>
>> Hei,
>>
>> dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan
>> brukes lenger.
>>
>> Og så får jeg dette svaret.
>>
>> Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare
>> ignorerer mine anmeldelser.
>>
>> Det datasystemet deres er på grensen til å vÿre kriminelt,
>> mistenker jeg.
>>
>> Chilli mobil har jeg heller aldri hørt om.
>>
>> Dette lukter lang vei, vil jeg si.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> 2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil :
>>
>> > Hei Erik,
>>
>> >
>>
>> > Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre nødt til å
>> motta en bekreftelse
>>
>> på at forholdet er anmeldt før vi kan slette eventuelle krav.
>>
>> > Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er
>> også oppgitt i bestillingen.
>>
>> >
>>
>> > Med vennlig hilsen Frida
>>
>> > Kundeservice Chilimobil
>>
>> > Tlf. 02445
>>
>> >
>>
>> > ________________________________________
>>
>> > Fra: Erik Ribsskog
>>
>> > Sendt: 25. september 2015 14:09
>>
>> > Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
>>
>> > Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
>>
>> > Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili
>> Mobil
>>
>> > AS
>>
>> >
>>
>> > Hei,
>>
>> >
>>
>> > jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>>
>> >
>>
>> > (Jeg bruker Telenor mobil.
>>
>> >
>>
>> > Og jeg er ikke noe 'skravlekjÿrring', så jeg trenger ikke noe
>> mer enn
>>
>> > Telenor kontant, må jeg si).
>>
>> >
>>
>> > Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt
>> mitt navn.
>>
>> >
>>
>> > Og så får jeg innkassovarsel!
>>
>> >
>>
>> > Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri hørt om før.
>>
>> >
>>
>> > Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
>>
>> > datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>>
>> >
>>
>> > Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til
>> Lindorff og
>>
>> > Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>>
>> >
>>
>> > Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og
>> slutt å
>>
>> > send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>>
>> >
>>
>> > Erik Ribsskog
>>
>> >
>>
>> >
>>
>> > 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>>
>> > :
>>
>> >> Hei
>>
>> >>
>>
>> >> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili
>> Mobil AS. Om du
>>
>> har spørsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili
>> Mobil AS på tlf 02445
>>
>> eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Ha en fin dag.
>>
>> >>
>>
>> >> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> >>
>>
>> >> Jeanette K. G
>>
>> >> Saksbehandler/ Case handler
>>
>> >> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>>
>> >> Telefon: +47 31 27 93 20
>>
>> >> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>>
>> >> Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> >>
>>
>> >> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>>
>> >> www.lindorff.no
>>
>> >> ** This message including any attachments may contain
>> confidential
>>
>> >> and/or privileged information intended only for the person or
>> entity
>>
>> >> to which it is addressed. If you are not the intended recipient
>> you
>>
>> >> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Hei,
>>
>> >> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>>
>> >> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>
>> >> Vennligst rydd opp!
>>
>> >> Med hilsen
>>
>> >> Erik Ribsskog
>>
>> >> PS.
>>
>> >> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at
>> det ikke virker
>>
>> helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>>
>> >> ---------- Forwarded message ----------
>>
>> >> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>>
>> >> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>>
>> >> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>>
>> >> To: eribsskog@gmail.com
>>
>> >> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>>
>> >> Kopien har påført korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved
>> elektronisk betaling
>>
>> og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller
>> som skrankegiro.
>>
>> >> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>>
>> >> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura.
>> Acrobat
>>
>> >> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig
>> hilsen
>>
>> >> Kundeservice
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen
>>
>> Kristian Brekke
>>
>> Saksbehandler - Avd. Legal Collection
>> Direkte: +47 31 27 91 86
>>
>> lindorff e-postlogo.png
>> PO Box 7055, NO-3007 Drammen
>>
>> Sentralbord: +47 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>>
>>
>>
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> 14 attachments
>> img123.jpg
>> 316K
>> img124.jpg
>> 230K
>> img125.jpg
>> 266K
>> img126.jpg
>> 275K
>> img127.jpg
>> 513K
>> img128.jpg
>> 336K
>> img129.jpg
>> 273K
>> img130.jpg
>> 158K
>> img131.jpg
>> 226K
>> img132.jpg
>> 160K
>> img133.jpg
>> 229K
>> img134.jpg
>> 164K
>> img135.jpg
>> 231K
>> img136.jpg
>> 289K
>>
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *Erik Ribsskog*
>> Date: Sun, Oct 5, 2014 at 3:13 PM
>> Subject: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
>> To: database@no.experian.com
>> Cc: post@finkn.no, "HRET (postmottak)" ,
>> Postmottak Sivilombudsmannen
>>
>> Hei,
>>
>> jeg fikk et brev, på døra mi, her på 'russerbrakka', på Slependen, i dag.
>>
>> (Det tar litt tid, siden at husvert ikke har satt navnet på postkassa.
>>
>> For det skal være en sånn spesiell etikett-maskin-merking, virker det
>> som).
>>
>> Og dere hos Experian, har jo visst om det, at jeg har bodd i England,
>> siden 2004.
>>
>> (Videresender kopi av e-post, fra 2007).
>>
>> Så det er jo bare pjatt, det dere skriver, i brevet.
>>
>> Her har nordmenna gossa seg.
>>
>> Og hatt masse hemmelige saker, bak min rygg.
>>
>> Mens jeg har bodd i England, siden 2004.
>>
>> Og dere har sendt all posten min, til min onkel i Kvelde, (som var med
>> på noe slags mordforsøk mot meg, i 2005, virka det som, og som ikke
>> sender meg noe, hverken av vitnemål eller attester, som også ligger,
>> på den gården, i Kvelde, tilhørende hans eks-samboer vel).
>>
>> Men det har vært om på TV, (Tweet 4 Tweet), med Thomas Seltzer og
>> Jenny Skavlan, at jeg bor i England, (i 2012).
>>
>> Og jeg har hatt en kjent blogg, (johncons-blogg), siden 2007.
>>
>> Så her har nordmennene vært som i ordaket, at når katten er borte, så
>> danser musene på bordet.
>>
>> Og som nordmennene var mot jødene, under og etter den tyske okkupasjonen.
>>
>> At det bare kødda med dem, og stjal eiendommen dems, osv.
>>
>> På en veldig lav og simpel måte.
>>
>> Så dette kvalmende/patetiske/ignorante opplegget, fra Norge, det vil
>> jeg klage på.
>>
>> Jeg får nå ikke annet, enn kontantkort-mobil/internett, på grunn av
>> dette 'innavla' greiene, (må man vel kalle det), som nordmenna har
>> drevet med, bak min rygg, siden 2004.
>>
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *CreditExpert*
>> Date: Tue, May 15, 2007 at 8:04 PM
>> Subject: Welcome To CreditExpert
>> To: eribsskog@gmail.com
>>
>>
>>
>>
>>
>> Dear ERIK RIBSSKOG,
>>
>> Welcome to CreditExpert. Congratulations on taking an important step
>> in managing and protecting your financial information. You now have
>> access to your Experianî credit report and information and advice
>> that will allow you more control over your credit history.
>>
>> CreditExpert is provided by Experianî, the UK's leading credit
>> reference agency, and we are sure that you will enjoy the exclusive
>> benefits that membership of CreditExpert provides:
>>
>> Some of the benefits you'll receive include:
>>
>> - Unlimited access to your online Experianî credit report after your
>> FREE 30-day trial
>> - Weekly alerts by e-mail or SMS text message to notify you of
>> significant changes to your credit report
>> - Quarterly online newsletters
>> - Ask the Expert for credit queries
>> - Financial tools and calculators
>> - Credit query forms
>> - Freephone customer service supported by credit report specialists
>> - A fraud resolution service should someone steal your identity
>>
>>
>> To enable you to start using your membership, a PIN will be mailed to
>> you at your current address in the next few days. Once you receive
>> this, return to https://www.creditexpert.co.uk/MCCLogin.aspx and login
>> using the PIN and your Username and Password.
>>
>> To ensure uninterrupted service, your Monthly membership fee of ã5.99
>> will be collected automatically after your 30-day free trial, and
>> every 30 days thereafter.
>>
>> Please print this e-mail for your records. If you have any questions,
>> please e-mail our Customer Service team on
>> CustomerService@CreditExpert.co.uk quoting your report reference number:
>> 41500917.
>>
>> Many thanks,
>>
>> CreditExpert
>>
>> *Please do not reply to this e-mail.* This e-mail address is not
>> monitored. If you would like to contact us, please send your e-mail to
>> CustomerService@CreditExpert.co.uk
>>
>> 6621-100002-100002
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>

Jeg sendte en e-post til Forbrukerrådet

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#2016020410002608] Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppe [...]
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:54 AM
To: Forbrukerrådet
Cc: post@finkn.no, Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post , "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , juridisk , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" , Drilon , Lindorff Kundesenter , Chili Mobil , post@forbrukerradet.no, tilsynsutvalget@domstol.no
Hei,

jeg har aldri så mye som snakket med noen, fra Sparebank1.

Dette er at noen bestilte noe 'klissete' e-kontakt-tjeneste, i mitt navn, mens jeg bodde, i England.

Det har jeg informert en islandsk inkasso-arbeider, i Conecto om.

Og han jobbet vel på vegne, av Sparebank1, (hvis jeg husker riktig).

Jeg informerte Conecto-islendingen om at dette var identietstyveri, og at jeg hadde har hatt noe, med dette firmaet, (innen e-dating), å gjøre.

Men dette ignorerte islendingen.

Og han sendte det til Namsfogden i Asker og Bærum.

Og de også, var dumme, (må jeg nesten si), og sendte det videre, til Forliksrådet.

Så dette er jo som noe fra Molboland eller Apeplaneten, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg bodde i England, (noe jeg gjorde, fra 2004 til 2014), så kontaktet jeg Nordea Tveita, for å få lån på en del av et sameie, som jeg arvet, mens jeg bodde, i England.

Og tidligere i år, så dro jeg innom Tveita, for å finne den banken.

(For da jeg ringte Nordea, fra England, så fikk jeg beskjed om, at det var min lokal-bank, og at jeg måtte snakke med de.

Men jeg hadde da aldri vært på Nordea, på Tveita.

Men jeg leide et år av min halvbror sin stemor Mette Holter, (studieåret 1989/90), i Oslo, og jobbet på Matland/OBS Triaden, i Lørenskog, og fikk meg derfor konto, hos Kredittkassen Lindeberg, (på/ved Furuset), var det vel, etter at Sparebanken Nor, på Furuset-senteret stengte, var det vel.

Og jeg på Tveita-senteret, tidligere i år, for å finne, den Nordea-dama, som nekta meg lån, i 2006, (mens jeg bodde, i Liverpool).

Og da fant jeg bare Sparebank1, på Tveita-senteret.

Men jeg er ikke så kjent, på Tveita, så det er mulig at Nordea har gjemt sin avdeling, et sted som jeg ikke fant den, på Tveita.

Men ellers har jeg ikke hatt noe med Sparebank1 å gjøre.

Annet enn at jeg lurte på om de hadde tatt over, for den Nordea-filialen, som tulla med meg, i 2006).


2016-02-05 10:21 GMT+01:00 Forbrukerrådet :

    Hei

    Slik jeg forstår det, har du en tvist. Jeg er derimot ikke kjent med hva det gjelder. Siden du nevner sparebanken 1 i emnefeltet antar jeg det gjelder et lån. På den annen side viser du til identitetstyveri og da er det ikke like klart.

    Innledningsvis gjør vi deg oppmerksom på at du nå får generelle råd og veiledning basert på din fremstilling av saken. Svaret må derfor ikke anses som en konklusjon. Alle henvendelser blir besvart med enkle råd, og/eller tips til andre steder hvor du vil kunne få hjelp. Innenfor våre lovområder, som forbrukerkjøp, håndverkertjenester og angrerett, vil vi forsøke å gi deg noe mer utfyllende svar.
    
    Tvister med bank behandles av Finansklagenemnda. Limer inn informasjon om dem nedenfor. Hvis det gjelder selve inkassoinndrivelse er det Inkassoklagenemnda som er rett instans. Hvis du kan prøve å gi en kortfattet forklaring på hva tvisten gjelder kan jeg eventuelt forsøke å være litt mer spesifikk på hvem du kan kontakte eller se om det er en sak Forbrukerrådet kan behandle. Dersom saken nå straks skal opp i Forliksrådet så er det kanskje den mest tidseffektive løsningen, at den behandles der. Vær obs på at dersom du ønsker svar fra Forbrukerrådet er det ikke hensiktsmessig å kun sette som kopimottaker blant en hel mengde andre. Vi er ofte kopimottaker på henvendelser, men disse blir vanligvis ikke besvart hvis ikke det er klart at innsender forventer svar fra oss.

    Finansklagenemnda

    Bank- og forsikringssaker faller dessverre utenfor Forbrukerrådets område, slik at vi ikke kan behandle din sak. Du kan imidlertid kontakte Finansklagenemnda, som kan hjelpe deg videre.
    
    Når det gjelder banksaker behandler nemnda klager vedrørende blant annet kausjon, lån, lønnskonto, minibankkort eller andre avtaleforhold, finansiell rådgivning, ulike typer betalingsformidling med videre.
    
    Blant forsikringsrelaterte saker behandles klager vedrørende forståelsen av forsikringsvilkår og lovgivning i forbindelse med konkrete saker; for eksempel om et forhold er dekket av forsikringen eller ikke.
    
    Før du kan bringe en sak inn for nemnda, må du selv prøve å løse saken med motparten. Blir dere ikke enige, kan du sende en skriftlig klage til nemnda.
    
    Oversikt over rettighetene dine, veiledning til hvordan du skal klage og eksempler på standard klagebrev finner du på Forbrukerrådet.no –
    http://www.forbrukerrådet.no/klage/klage-til-selger
    
    Husk å ta vare på en kopi av brevet du sender til motparten.
    
    Mer informasjon finner du på www.finkn.no
    Vi håper dette vil være til hjelp.

    Med vennlig hilsen
    Martin Tonning
    www.forbrukerrådet.no

    04/02 2016 09:20 - Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    
    det er bra, hvis de, (Forbrukerrådet), kan ordne opp, i dette.
    
    For dette er jo en identitetstyveri-sak, som ikke har noe, å gjøre, i forliksrådet, (mener jeg).
    
    Så bra hvis de kan rydde opp.
    
    Jeg sender også kopi til dommer-klage-kommisjonen, (Tilsynsutvalget@domstol.no), nå.
    
    For jeg lurer på, om denne korrupte/forrvirede namsfogden, i Bærum, regnes som en slags dommer, og at man da, kan klage, til Tilsynsutvalget, på dette.
    
    Og det er også sånn, at en sorenskriver, i Larvik, tullet med meg, i 2009, (i forbindelse med arv, etter min mormor. Min avdøde mor var eldste søsken, så jeg skulle ha fordelt arven, etter min mormor, da hun døde, (etter min mor), men denne korupte sorenskriver-filuren i Larvik, ordnet med skiftet, på den måten, at jeg ble forbigått, må jeg si).
    
    Men nå har jeg funnet ut om dette Tilsynsutvalget, for noen dager siden, så om de kan rydde opp i denne korrupsjonen, (og jeg har også klaget på tingrettsdommer Høisæter, i Drammen tingrett, til de, forleden dag).
    
    Takk for svar, ihvertfall!
    
    Mvh.
    
    Erik Ribsskog
    
    2016-01-21 15:55 GMT+01:00 Geir-Arne Nyborg :
    Hei,

    Vi viser til henvendelsen nedenfor, samt de to øvrige epostene du sendte oss samme dag. Forbrukerombudet fører tilsyn med markedsføringsloven, men behandler ikke sivile tvister mellom forbrukere og næringsdrivende. Vi beklager at vi derfor ikke kan hjelpe deg i disse sakene. Vi ser imidlertid også at du har sendt eposten til forbrukerrådet, som kan bistå i sivile tvister mellom forbrukere og næringsdrivende.

    
    Med vennlig hilsen
    Geir-Arne Nyborg
    Juridisk rådgiver
    Tlf: 918 84 015
    E-post: gan@forbrukerombudet.no
    www.forbrukerombudet.no
    Beskrivelse: cid:image001.png@01CDBB64.44B79CA0

    ENKLERE OG TRYGGERE MARKED FOR FORBRUKERNE
    
    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 13. januar 2016 09:47
    Til: Davidsson Rene Sigurdur
    Kopi: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no; Lindorff Kundesenter; rene.davidsson@conecto.no; conecto@conecto.no; Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon; juridisk; post@finkn.no; post; sande.vgs; post; firmapost@nkom.no; With, Kim; Post; post@forbrukerradet.no; Postjournal; post@inkassoklagenemda.no; post@sivilombudsmannen.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; hv-02.kontakt; drammen.tingrett
    Emne: Re: Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppen Finans AS (fordringshaver)
    
    Hei,
    det er kanskje sånn dere gjør det, på Island.
    Men jeg har fortalt deg, i tidligere korrespondanse, at dette kravet, er helt uforståelig.
    Jeg har bodd i England, fra 2005 til 2014, og har aldri hørt om e-kontakt.
    Og det har jeg forklart, i en e-post, til deg/dere, i oktober, i fjor.
    Og likevel, så sender dere dette, til Namsfogden.
    Det er jo skandale og det som verre er, må jeg si.
    Helvetes pakk, må jeg nesten si da.
    Dette er noe slags svindelforsøk, og en moderne versjon, av Nigeria-brevene, må jeg si, at det virker som.
    Jeg var på Sugarcubes-konsert, på Rockefeller, studieåret 1989/90, mens jeg gikk, på NHI.
    Og da sa Bjørk, at vi måtte bli flinkere i gammalnorsk, når publikum ønsket, å ha engelske sanger, (for de sang på islandsk).
    Men hvis du bare skjønner gammelnorsk/islands, og sender alt på bokmål, til retten, så blir det som noe latterlig og som noe som gjør, at folk mister respekten for inkassobransjen og retts-systemet, mener jeg.
    Så dette blir, som noe fullstendig idiotisk, for meg.
    Så jeg håper at noen stenger dette helvetes inkassobyrået, (Conecto).
    Det er vel mafian, eller noe, som styrer dere, hvis jeg skulle tippe.
    
    Erik Ribsskog
    
    2016-01-13 8:48 GMT+01:00 Davidsson Rene Sigurdur :
    Hei

    Viser til deres e-post henvendelse.

    Denne saken ligger til behandling hos namsmannen, innsigelse på kravet må sendes til dem.
    Saken vil deretter bli behandlet i forliksrådet.

    Til din informasjon.

    
    Med vennlig hilsen

    Rene Sigurdur Davidsson
    Kundekonsulent
    Conecto AS
    Postboks 85 | Grini Næringspark 17 | 1332 Østerås
    Tlf: 67157914 | Fax: 67157890
    Rene.Davidsson@conecto.no | http://www.conecto.no

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket#37182001] Telio.no / Kontaktskjema
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:34 AM
To: juridisk
Cc: kundeservice@telio.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Telio kundeservice
Date: 2016-02-12 15:46 GMT+01:00
Subject: Re: [Ticket#37182001] Telio.no / Kontaktskjema
To: eribsskog+froeken@gmail.com


Hei,

Vi hjelper deg gjerne med å bestille hos oss. Du kan da enten svare
med et nummer jeg kan nå deg på eller ringe oss på 02102 og spørre
etter meg.

Med ønske om en fin dag!

Vennlig hilsen

Manuel
Telio Kundeservice
kundeservice@telio.no
www.telio.no


Vennligst behold følgende / please do not remove the following:
Ticket#37182001

22/01 2016 02:10 - Frk. Erika Ribsskog skrev:

Fornavn: Frk. Erika
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+froeken@gmail.com
Telefonnr:

Hjelp til bestilling
Mobil

Din melding:
Hei.

Jeg er ikke så flink med EDB og sånn, så jeg syns det er litt
vanskelig å bestille.
Kan dere hjelpe meg?

Mvh Frk. Erika Ribsskog

________________________________


Sendt 01/22/2016 fra kontaktskjema på "Privat".

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
IBB-Admin: Klage/Fwd: Velkommen til Brasspuben
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:25 AM
To: Anders Kristoffer Stokke
Cc: juridisk
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse tøysekoppene er.


2016-02-04 12:34 GMT+01:00 Anders Kristoffer Stokke :

    Hei, først av alt. Din e-postadresse er nå slettet fra databasen.

    

    Videre kan jeg orientere om at kontoen ble registrert fra en ip-adresse som tilsynelatende stammer fra en TOR-node i  New York. Det betyr at det vil være tilnærmet umulig å spore opp hvem som gjorde registreringen. (162.247.72.27 ) (https://no.wikipedia.org/wiki/Tor_(anonymitetsnettverk) )

    

    Falske kontoer er også et problem for oss, så takk for at du sier ifra. Vedkommende må ikke bare lure googles «jeg er ingen robot»-test, men også svare på hva 19-nyhetene på NRK heter for å klare å registrere seg, så har vanskelig for å tro at dette er en automatisert spam-robot. Dette er også den eneste falske kontoen vi har oppdaget, har nå gått igjennom alle registreringer fra de siste to månedene.

    

    For sikkerhetsskyld har vi også blokkert IP-adressen fra å kunne registrere flere kontoer (selv om dette innrømmelig ikke kommer til å være noe vanskelig hinder å komme seg rundt). Skal også se på om dagsrevyen-spørsmålet er vanskelig nok.

    

    

    Mvh Anders

    

    Fra: nettsjef@ilabrassband.no [mailto:nettsjef@ilabrassband.no] På vegne av Admin
    Sendt: 4. februar 2016 03:15
    Til: Anders Stokke
    Emne: IBB-Admin: Klage/Fwd: Velkommen til Brasspuben

    

    E-post sendt til liste: Admin


    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: Brasspuben
    Date: 2016-01-14 0:59 GMT+01:00
    Subject: Velkommen til Brasspuben
    To: eribsskog@gmail.com


    Du er nå registrert som bruker på Brasspuben. Brukernavnet ditt er
    johncons. Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille det ved å
    gå til http://www.brasspuben.no/index.php?action=reminder.

    Med vennlig hilsen,
    administratorene på Brasspuben.


    IlaBrassBand-logo
       

    Sendt til IBB-postliste Admin på vegne av Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com) den 04.02.2016 3:06:00 UTC

    Du får denne mailen fordi du er registrert som mottaker av, eller har sendt post til epostlisten Admin på siden www.ilabrassband.no. Dersom dette er feil, bes du ta kontakt med nettsjef@ilabrassband.no

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
KREDITNOTA 572 - Chili Mobil AS
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:18 AM
To: NoReplyFaktura@lindorff.com
Cc: Lindorff Kundesenter , Chili Mobil , juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som
bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg,
så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp,
etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen
stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden
min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse
identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om
dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse
tøysekoppene er.


2016-02-10 13:32 GMT+01:00 NoReplyFaktura@lindorff.com
:
> Vedlagt finner du faktura fra Chili Mobil AS. Denne er i pdf-format.
>
> Hurra! Endelig kan du benytte deg av eFaktura og Avtalegiro for å betale regningen din!
>
> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura. Acrobat Reader kan lastes ned gratis fra
> http://www.adobe.no/
>
> Hilsen Kundeservice
> VENNLIGST IKKE SVAR PÅ DENNE MAILEN.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:09 AM
To: kundeservice@bonnier.no
Cc: juridisk , Norsk Presseforbund , bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som
bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg,
så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp,
etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen
stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden
min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse
identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om
dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse
tøysekoppene er.


2016-02-12 16:35 GMT+01:00  :
> Takk for din henvendelse,
>
> Vi har stryket dine abonnement så det er ikke noe du skal betale. Vi har
> også lagt inn sperring på din adresse så ingen kan bestille der noe mer.
> Beklager at det blir slikt, men det er vanskelig for oss å vite om noen
> bestiller i ditt navn, adress og epost adress via internett. Ha en riktig
> fin dag. Du kan beholde bladene du har fått eller gi bort dem.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Thomas Franklin
>
> BONNIERS KUNDESERVICE
>
> ______________________________________
>
> From: eribsskog@gmail.com
>
> Sent: 10.02.2016 05:06
>
> To: juridisk@datatilsynet.no
>
> CC: pfu@presse.no;kundeservice@bonnier.no;bonnierpublications@bonnier.dk
>
> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert
> deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> Hei,
>
> disse synes jeg, at blir for klamme, når de kommer med sitt: 'Hei Erik'.
>
> Så dette er nok ikke noe, for nordmenn, tror jeg.
>
> Ikke sender de erstaning, for alt arbeidet mitt, (kontor-arbeid), som
>
> jeg må gjøre, for å få slutt, på at de fyller opp postkassa mi, med
>
> uønsket 'drit'.
>
> Og ikke skriver de hvem som har bestilt dette, i mitt navn heller.
>
> Og da jeg jobbet, på vegne av Micorsoft sin skandinaviske
>
> produktaktivering, i England, (drevet av Bertelsmann), i 2005 og 2006,
>
> så måtte norske folk også svare noen telefoner, på dansk og svensk, og
>
> da prøvde jeg, å svare disse telefonene, på svensk eller dansk, for å
>
> yte, bra kundeservice.
>
> Men Bonnier sitt kontaktsenter, er visst i Nord-Korea eller noe, siden
>
> at de ikke tenker på dette, med kundeservice, virker det som.
>
> Erik Ribsskog
>
> ---------- Forwarded message ----------
>
> From:
>
> Date: 2015-12-22 18:34 GMT+01:00
>
> Subject: RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har
>
> registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> To: eribsskog@gmail.com
>
> Hei Erik,
>
> Takk for din henvendelse,
>
> Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.
>
> Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18
>
> Som jag skrev i mitt förra mail så har vi strukit allt som står på dig.
>
> Vi har också lagt in en adress-spärr så att det inte går att lägga upp
>
> något mer i ditt namn.
>
> Du har inget att betala.
>
> Ha en riktig fin dag og en god jul!
>
> Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette
>
> tidligere korrespondanser.
>
> Med vennlig hilsen
>
> BONNIERS KUNDESERVICE
>
> Filip Jacobsson
>
> Kundebehandler
>
> ______________________________________
>
> From: eribsskog@gmail.com
>
> Sent: 12/19/2015 3:06 AM
>
> To: juridisk@datatilsynet.no
>
> CC: bonnierpublications@bonnier.dk;kundeservice@bonnier.no
>
> Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har
>
> registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
>
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>
> jeg).
>
> PS 2.
>
> Jeg synes, at disse, er 'klamme'.
>
> Jeg liker ikke at de kalle meg, ved fornavn.
>
> Det blir for 'klamt', (eller 'kleint', som de sier, i våre dager).
>
> Jeg har bodd ti år, i England, og der sa så og si alle 'Mr. Ribsskog'.
>
> Hva er galt med bare 'hei', liksom.
>
> Nei, dette ble klamt, må jeg si.
>
> Jeg ønsker ikke mer, fra dette firmaet, (Bonnier), hverken når det
>
> gjelder e-poster eller magasiner.
>
> (Og jeg har aldri bestilt noe fra de heller, hverken når det gjelder
>
> nyhetsbrev eller magasiner, eller lignende).
>
> ---------- Forwarded message ----------
>
> From:
>
> Date: 2015-11-27 12:15 GMT+01:00
>
> Subject: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg
>
> som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> To: eribsskog@gmail.com
>
> Hei Erik,
>
> Takk for din henvendelse,
>
> Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.
>
> Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18
>
> Jag har nu strukit allt i ditt namn. Ni behöver inte betala någon
>
> faktura från oss.
>
> Jag lägger också en adresspärr på ert namn och adress.
>
> Så om ni vill ha ett abonnement i framtiden så måste ni höra av er
>
> till oss så vi kan häva adresspärren.
>
> Ha en riktig fin dag!
>
> Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette
>
> tidligere korrespondanser.
>
> Med vennlig hilsen
>
> BONNIERS KUNDESERVICE
>
> Filip Jacobsson
>
> Kundebehandler
>
> ______________________________________
>
> From: bonnierpublications@bonnier.dk
>
> Sent: 11/24/2015 9:31 AM
>
> To: kundeservice@bonnier.no
>
> Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg
>
> som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> Receptionen
>
> Bonnier Publications A/S
>
> Strandboulevarden 130
>
> DK-2100 Copenhagen
>
> +45 39 17 20 00 Phone
>
> ---------- Forwarded message ----------
>
> From: Erik Ribsskog
>
> Date: 2015-11-22 14:29 GMT+01:00
>
> Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som
>
> mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> To: bonnierpublications@bonnier.dk
>
> Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, juridisk ,
>
> post@forbrukerradet.no
>
> Hei,
>
> jeg viser til Deres brev av 10. november, (som jeg vedlegger en
>
> skannet kopi av).
>
> Som jeg har skrevet, til deres btansje-kolleger Blikk, tidligere i
>
> dag, så er dette
>
> bare noe svindel, for meg.
>
> Jeg har ikke kontaktet dere, og har ikke noe interesse, av å kjøpe
>
> deres magasin.
>
> (Min fars stesønn, (i sin andre familie, må man vel kalle det), er
>
> bodybuilderen Viggo Snoghøj.
>
> Så jeg er litt lei av, å høre, om sånn 'trenings-mas', for å si det sånn.
>
> Så dette magasinet deres, (Aktiv Trening), er omtrent det siste, som
>
> jeg kunne tenkt meg, å bruke tid på, å lese.
>
> Det blir som å høre, faren min sitt mas, om at jeg skulle trene
>
> vekter, på 80-tallet, for å si det sånn).
>
> Jeg vil derfor ikke betale noe regning, for dette.
>
> (Jeg har også informert Datatilsynet, om at jeg har fått mange
>
> uforståelige krav.
>
> Og jeg sender all de uønskede bestillingene, i retur.
>
> Så dere skal ha fått 'dritten' deres tilbake).
>
> Så vennligst slutt å plag meg nå, med deres dritt, både når det
>
> gjelder uønskede magasiner og uønskede brev/fakturaer.
>
> Erik Ribsskog
>
> ---------- Forwarded message ----------
>
> From: Erik Ribsskog
>
> Date: 2015-08-30 18:08 GMT+02:00
>
> Subject: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av
>
> Aktiv Trenings nyhetsbrev
>
> To: juridisk
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
>
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>
> jeg).
>
> ---------- Forwarded message ----------
>
> From: Aktiv Trening
>
> Date: 2015-08-30 12:41 GMT+02:00
>
> Subject: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv
>
> Trenings nyhetsbrev
>
> To: Erik Ribsskog
>
> Klikk her hvis du har problemer med å lese nyhetsbrevet >>
>
> 30-08-2015 http://aktivtrening.com
>
> TAKK for registreringen
>
> NYHETSBREV
>
> Registreringen er mottatt:
>
> 30-08-2015 12:40:00
>
> Du er registrert som mottaker av nyhetsbrevet fra Aktiv Trening,
>
> e-magasinet "Visste du det?" samt tilbud fra "Supertilbud".
>
> LEGG OSS TIL I KONTAKTLISTEN DIN
>
> Du får det første nyhetsbrevet i løpet av en uke. Vil du være helt
>
> sikker på å få nyhetsbrevet også i tiden fremover, kan du legge til
>
> avsenderadressen under i kontaktlisten din:
>
> nyhetsbrev@aktivtrening.com
>
> Start utforskingen med det samme
>
> Løp Trening Ruteplanlegger Utstyr
>
> Treningslogg Test deg selv Spør oss
>
> Vinn Vekt Kosthold Abonnér
>
> Har registreringen skjedd ved en feiltakelse, kan du oppheve
>
> registreringen via koblingen nederst.
>
> Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com
>
> Copyright: Bonnier Publications International asKontakt oss | Rett
>
> e-postadresse | Avmelding

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive