Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Monday, 25 April 2016

Mer fra Norge

I dag, (mandag kveld), så var jeg, i Oslo, for å handle mat.

Jeg blogga litt lenge, så jeg var ikke, i Oslo, (på Nasjonalteateret stasjon), før cirka klokka 22.40.

(Og da jeg gikk hjemmefra, så kom det en ung utlending, (som skulle rekke bussen, viste det seg), løpende bak meg, når jeg skulle gå inn, i undergangen, under motorveien, (E18).

Ungdommen sa: 'Takk skal du ha'.

(Fordi at jeg gikk litt til siden, muligens).

Kan det ha vært noe gateteater, tenkte jeg).

Jeg orka ikke, å dra, på Coop Extra eller Kiwi, som stengte, klokka 23.

For de butikkene, pleier ofte, å lage så mye 'sirkus', ut av det, at det er like før stengetid.

(Folka som jobber der, lengter vel hjem, kan jeg tenke meg.

Og så blir de fort litt sure, da.

Noe sånt).

Så jeg bestemte meg, for å dra, (med t-banen), til Rema Industrigata, på/ved Majorstua, siden at den butikken, har åpent, helt til midnatt, (mandag til fredag).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg gikk ut, av Majorstua t-bane-stasjon.

Så var det en mann, i 30/40-åra vel, som 'tulle-sykla', på fortauet, (mens hans venninne lo av han, husker jeg).

Og på Rema Industrigata, så var ikke to islandske damene, (eller hvor de var fra), på jobb.

(Jeg var der to ganger forrige uke, (på fredag og en av dagene før, var det vel), og da jobba de, og prata høyt sammen, (på islandsk, eller noe sånt), ute i butikken).

Men det var en kinesisk/koreansk dame og en perser/egypter, på jobb.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg har hatt noe helseproblemer, i det siste.

Og jeg lurer på om jeg har jern-mangel.

(Før jeg tørr ikke å steike kjøttdeig , (eller biff), her jeg bor, (på tidligere Thon hotel Høvik).

For røykvarsleren står rett over kjøkken-maskinene.

Og det er også for liten varmtvanns-bereder her, forresten.

For det er sånn, at annenhver gang, som jeg skrur på vannet, så er det kun kaldtvann, da.

Noe sånt).

Og jeg har lest, (på nettet), at det er mye jern, i leverpostei.

Så jeg stod og studerte kjøledisken, (til Rema), for å finne ut, hvilken leverpostei, som jeg skulle kjøpe, da.

Og da, så dukka det opp, et nokså ungt pakistansk par, (som gikk i joggebukser), der.

(Noe sånt).

Og de klenga nesten, (syntes jeg).

For de venta liksom ikke, til at jeg var ferdig.

De måtte liksom handle, akkurat der hvor jeg stod, da.

Og når jeg skulle finne et par tomater der.

Så var det noen som fulgte med på det og, (virka det som).

(Og det samme da jeg var der forrige gang.

De, (to lokale unge menn, som bare gikk rundt der, muligens), lurte på hva jeg hadde i bagen, når jeg skulle pante noen tomflasker, (som jeg hadde med hjemmefra), virka det som).

Og brødskjærer-maskinen virka ikke der.

Og det stod veldig mange kasser tomater framme.

Og det tyder på, at de ikke har noe særlig lager der, (må jeg si).

For tomater og agurker, skal ikke stå på kjøle-lager, om natta, (lærte jeg, da jeg jobba, i Rimi).

Så det er mulig, at de ikke har tomater og agurker på lager.

Men at de setter alle tomat-kassene, (og agurk-kassene), i frukt-avdelinga.

Og da ble det kaos der, (vil jeg si).

Det fløyt av tomme kasser.

(Som de burde ha fjerna, iløpet av dagen, vil jeg si.

Men Rema er kanskje ikke så gode, på frukt).

Og tomatene som lå, i de øverste kassene, så litt bløte/overmodne ut, (syntes jeg).

Så sånn var det.

Og de var utsolgt for Singo-brus, (som jeg har begynt å kjøpe, (istedet for cola), i det siste).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Og da jeg kom til kassa, så hadde de liksom møte der.

Så jeg måtte vente, til at kineser-dama og perseren var ferdige, med å konversere.

Og han perseren, stod i kassa, (istedet for å sitte).

Og han spurte om jeg skulle ha kvittering, før vi hadde gjort opp.

(Det vil si, før han var ferdig, med å slå inn, alle varene mine).

Så det var 'merksnodig', (må jeg si).

Og før jeg fikk kvitteringa, så begynte han perseren å gå, ut mot frukta.

Jeg spurte om jeg fikk kvitteringa.

Og da ga han meg kvitteringa.

Og jeg sa, at: 'Jeg syntes det virka som, at du skulle gå, bort der'.

'Ja, vi gjør tre ting på en gang her', sa han.

(Noe sånt).

Og det går jo ikke an, mener jeg.

Å behandle kundene sånn.

Her mistenker jeg gateteater, igjen.

Og jeg ble irritert, og klagde, på at brødskjærer-maskinen ikke virka.

Og da sa han perseren, at de skulle prøve å få den fikset, i morgen.

(Noe sånt).

Jeg sa også, at jeg syntes, at de hadde mye dårlig frukt.

Og da svarte han perseren ganske lavt.

Og det var en lokal fyr, bak meg i køen.

Men kassereren sa vel noe sånt, som at: 'Hvis du har kjøpt noe dårlig frukt, så kan du bytte'.

(Noe sånt).

Men jeg har jobbet som butikksjef, og har jobbet mye med frukt.

Så jeg kjøper ikke dårlig frukt, (vil jeg si).

Men jeg måtte liksom stå og rydde fruktkasser der, for å finne noen greie tomater, da.

Så jeg burde jo fått varene gratis, (siden at jeg nesten måtte jobbe der), for å si det sånn.

Og Kiwi har jo en sånn garanti, om at hvis man finner dårlig frukt, så får pengene tilbake pluss ny vare.

(Ihvertfall så har de ganske nylig hatt en sånn garanti).

Så Rema kan ikke skryte av, at man har bytterett, (må man vel si).

Og noen Rema-butikker, (som den i Universitetsgata), har en stor plakat, av butikksjefen, på fasaden, til bygget, (som butikken holder til i).

Men da jeg spurte han perseren, om hvem som var butikksjef, så svarte han ikke noe.

(Såvidt jeg kunne høre, ihvertfall.

Men det står vel på kvitteringa.

Men likevel).

Og denne butikken følger heller ikke Rema sitt sortiment, (vil jeg si).

For de fører ikke Rema sine billige egen merkevare-pommes frites.

Og de fører heller ikke Rema sitt billige egen merkevare-oppvaskmiddel.

Og denne Rema-butikken, er også veldig liten, (når det gjelder areal), iforhold til andre Rema-butikker.

(Men den er åpent lenger, (nemlig til klokken 24, mandag til fredag), enn de fleste andre Rema-butikker, da).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Han perseren, sa også noe, om at butikken, var åpen, på søndag.

(Noe sånt).

Og da tenkte jeg, (på toget hjem), at denne Rema-butikken, er kanskje, en såkalt: 'Brustad-bu', (siden at den er så liten, må man vel si).

Sånn at de ikke trenger, å stenge av, en del av butikken, (på søndager), sånn som i de andre Rema-butikkene.

(For det har lest om, at de gjør, i en nettavis).

Men hvis jeg tenker på, hvor store, andre Brustad-buer er.

(Som den Bunnpris-butikken, som ligger, mellom St. Hanshaugen og Bislett, liksom).

Så er vel den Rema-butikken, (i Industrigata), en del større.

Men det virker som, at de har en del plassproblemer der, (må jeg si).

Og de er også litt dårlige, til å bestille varer der, (synes jeg, at det virker som).

Så denne butikken, (Rema Industrigata), er litt som en tulle-butikk, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Tryg

Erik Ribsskog

Re: Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 8:22 PM

To: retshjaelp@tryg.dk
Cc: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "hv-02.kontakt" , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" , LO Postkasse LO , post@tilsynet.no, tryg@tryg.dk, Ida Valen Rukke , "postmottak@svelvik.kommune.no" , Robin MacKenzie-Robinson , Jonas Haugsvold , post@finkn.no, Forbrukerombudet , Forbrukerrådet , Bjorge.Skjeldestad@tryg.no, Kvalitet

Hei,
skadenummeret mitt er 1.000.000 NOK, og det kan dere sende til min adresse, som står, på mitt nettsted:

http://johncons.angelfire.com/kontakt.html
Med hilsen
Erik Ribsskog



2016-04-25 11:44 GMT+02:00 <retshjaelp@tryg.dk>:
Vores skadenummer bedes påført, da vi ellers ikke har mulighed for at placere det fremsendte bilag.

Venlig hilsen

Van White Nielsen

Retshjælpsafdelingen

Tryg | Skade, J47 | Klausdalsbrovej 601 | 2750 Ballerup
Telefon: 44 20 61 75 | Fax: 44 20 45 90

E-mail: retshjaelp@tryg.dk | Besøg os på www.tryg.dk

Tryg Forsikring A/S | CVR nr. 24260666 | 2750 Ballerup

Denne e-mail kan indeholde fortrolig information. Såfremt du ikke er rette modtager, bedes du venligst informere afsenderen herom samt slette e-mailen.

Tryg er overgået til brug af fælles e-mail adresser for at sikre en bedre kundeservice. Svar venligst til
afdelingens fælles email-adresse for at være sikker på, at din henvendelse bliver besvaret.


From: Erik Ribsskog
To: retshjaelp@TRYG
Date: 25-04-2016 11:33
Subject: Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage
Sent by: Dorthe Roager





Hei,

når det gjelder fri rettshjelp, (som dere skriver om, i nevnte brev).

Så er det ikke sånn, at jeg ikke har fått fri rettshjelp tidligere.

Jeg fikk fem timer fri rettshjelp av dere, for noen år siden, (mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).

Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke, het hu vel), svek meg.

Hu slutta i firmaet, og eieren sa at han eide saken min.

Jeg klagde derfor til Tryg, som hu var forsikret hos, (etter å ha først kontaktet Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, var det vel, hvor jeg fikk oppgitt, av vedkommende advokat, var forsikret hos Tryg).

Jeg forklarte for advokatdama, at dette gjaldt, veldig mange saker, (som jeg trengte advokat til), og ikke bare den omsorgssviktsaken mot Svelvik kommune, (jeg ville egentlig først ha den saken mot min far, men det ville dere ikke støtte).

Så hu advokat-dama klarer nok å forklare om 'ståa' for dere.

(Om alle sakene som jeg blir tulla med i, og som jeg derfor trenger advokathjelp i).

For Tryg trenerer og sender ikke noe erstatning.

Og sånn er det 'over hele linja', liksom.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-03-19 12:34 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage
To:
fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Cc: "
postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" <larvik.tingrett@domstol.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Hei,

viser til Deres brev fra 29/2, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Som dere vel må ha klart å se, så er jo dette allerede sendt, til
Sivilombudsmannen.

Venter fortsatt på svar fra dem.

Etterlyser samtidig fri rettshjelp, i en rekke saker.

Jeg ble snytt for min morsarv, (av Larvik tingrett), i 2009.

Jeg har blitt nektet, (av Drammen tingrett), å oppløse et sameie, (som
jeg eier en del av), siden 2011.

Og jeg har også arbeidssaker osv., osv.

Så her må dere snart få ut fingeren, (som min stesøster Christell
pleide å si, på 80-tallet).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-25 22:15 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Postmottak Sivilombudsmannen <
postmottak@sivilombudsmannen.no>
Cc:
postmottak@fmoa.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no,
nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>,
Politikk Høyre <
politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<
post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"hv-02.kontakt" <
hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no


Hei,

jeg har fått et brev, fra Apeplaneten, unnskyld Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Grunnen til at jeg jeg blander de, med Apeplaneten, er fordi at de har
sakbehandling, som aper, vil jeg si.

De bare blander saker, og behandler de ikke saklig, men behandler alle
saker, som har med en person å gjøre, samlet.

Det blir som noe som bare aper gjør, mener jeg.

Det er udemokratisk, mener jeg.

For byråkratiet skal behandle saker saklig, og på samme måte, uansett
hvem det er, som er den borgeren, som saken gjelder.

Og disse har også trenert, disse sakene, i over et halvt år.

Så jeg husker jo ikke detaljene lenger.

Så det blir jo helt idiotisk.

Så dette er noe med Apeplaneten, må jeg si, (at det virker som).

Så dette må jeg klage på, (etter at noen bortførte meg og tvangsinnla
meg mot min vilje, for et drøyt år siden, noe jeg har klaget på, til
Helsetilsynet, og jeg prøver å legge dette tabu-belagte bak meg, men
FMOA blander en klage fra denne tiden, med en klage fra etter at jeg
kom ut i friheten, på apekatters vis, må jeg si, så dette må jeg klage
på).


Erik Ribsskog

Dette må være min farfar Øivind Olsen sin tante og kusine, tror jeg. Noe sånt

farfars tante og kusine hm

PS.

Hva skjedde her tro:

hva skjedde her tro

PS 2.

Bestefar Øivind sin fille-tante og kusine, bodde visst i Kristiania, i 1910:

kristiania i 1910 2

http://digitalarkivet.arkivverket.no/nn-no/ft/person/pf01036392059350

PS 3.

Min firemenning, (blir det vel), Kristine Brunmark, har skrevet til meg, om disse:

firemenning har skrevet

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-kristine.html

PS 4.

Kristine Brunmark skriver, (i PS-et ovenfor), at hennes oldefar, (Johan Fredrik Brunmark Olsen), sine foreldre, var svenske.

Men dette er også mine tippoldeforeldre, (foreldrene til Johan Fredrik Brunmark Olsen).

Og disse tippoldeforeldrene mine, (som også er Kristine Brunmark sine tippoldeforeldre), var Olof Olsson (Brunmark), (også kjent som Ole Olsen, på graven, (på Berger kirkegård), blant annet), fra Sverige og Randi Kittilsdatter, fra Nesbygda.

Så det var bare vår tippoldefar, som var svensk.

Hu fra Nesbygda, må man vel si, at var norsk.

(For å si det sånn).

Og Brunmark var forresten, et adelsnavn, (sånn som jeg har forstått det, når jeg har drevet, med slektsforskning.

Og Olof Olsson gikk tilbake, til de gamle danske konger, (og Odin og Farao osv.), gjennom sine adelige forfedre.

(Fant jeg ut, ved å drive slektsforskning.

Mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Her er mer om dette:

img270 paint 2

Jeg sendte enda en e-post til Posten

Erik Ribsskog

06228801 [ ref:_00D20BwOI._500w01BZmvs:ref ]

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 9:19 AM

To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" , "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk

Hei,
dette har jeg sendt om mange ti-talls ganger tidligere.
Og jeg er lei av å måtte diskutere dette på nytt, hver gang.
Send dette til en overordnet.
Erik Ribsskog


2016-04-25 8:46 GMT+02:00 Faktura RB <faktura.rb@posten.no>:
Hei.

Vi viser til tidligere henvendelser.

Faktura er korrekt sendt til avsender oppgitt på sendingen.

Vi ber om at faktura blir betalt.

Det er avsender som adresserer sendingene. Hvilket mottakernavn som blir påført sendingene er ikke Postens ansvar.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen
Kunderådgiver
Tlf   04045
Faks 38 17 94 51


Posten Norge AS
Posten og Bring
Kundeservice
Kjøita 19
4630 Kristiansand S
www.posten.no
www.bring.com


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
 ]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.



________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._500w01BZmvs:ref

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog

Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 8:03 AM

To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" , "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk

Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).
Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).
Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.
Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.
Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.
Og det er en fornærmelse, (må jeg si).
Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>, "polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref

PS.

Her er vedlegget:

img269 paint

Jeg fikk et brev fra Posten

img269 paint

Jeg sendte en e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus

Erik Ribsskog

Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 7:27 AM

To: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no

Cc: "Cc: postmottak@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "hv-02.kontakt" , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" , LO Postkasse LO , post@tilsynet.no, tryg@tryg.dk, Ida Valen Rukke , "postmottak@svelvik.kommune.no" , Robin MacKenzie-Robinson , Jonas Haugsvold

Hei,
når det gjelder fri rettshjelp, (som dere skriver om, i nevnte brev).
Så er det ikke sånn, at jeg ikke har fått fri rettshjelp tidligere.
Jeg fikk fem timer fri rettshjelp av dere, for noen år siden, (mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).
Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke, het hu vel), svek meg.
Hu slutta i firmaet, og eieren sa at han eide saken min.
Jeg klagde derfor til Tryg, som hu var forsikret hos, (etter å ha først kontaktet Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, var det vel, hvor jeg fikk oppgitt, av vedkommende advokat, var forsikret hos Tryg).
Jeg forklarte for advokatdama, at dette gjaldt, veldig mange saker, (som jeg trengte advokat til), og ikke bare den omsorgssviktsaken mot Svelvik kommune, (jeg ville egentlig først ha den saken mot min far, men det ville dere ikke støtte).
Så hu advokat-dama klarer nok å forklare om 'ståa' for dere.
(Om alle sakene som jeg blir tulla med i, og som jeg derfor trenger advokathjelp i).
For Tryg trenerer og sender ikke noe erstatning.
Og sånn er det 'over hele linja', liksom.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-03-19 12:34 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage
To: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" <larvik.tingrett@domstol.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Hei,

viser til Deres brev fra 29/2, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Som dere vel må ha klart å se, så er jo dette allerede sendt, til
Sivilombudsmannen.

Venter fortsatt på svar fra dem.

Etterlyser samtidig fri rettshjelp, i en rekke saker.

Jeg ble snytt for min morsarv, (av Larvik tingrett), i 2009.

Jeg har blitt nektet, (av Drammen tingrett), å oppløse et sameie, (som
jeg eier en del av), siden 2011.

Og jeg har også arbeidssaker osv., osv.

Så her må dere snart få ut fingeren, (som min stesøster Christell
pleide å si, på 80-tallet).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-25 22:15 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Cc: postmottak@fmoa.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no,
nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>,
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no


Hei,

jeg har fått et brev, fra Apeplaneten, unnskyld Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Grunnen til at jeg jeg blander de, med Apeplaneten, er fordi at de har
sakbehandling, som aper, vil jeg si.

De bare blander saker, og behandler de ikke saklig, men behandler alle
saker, som har med en person å gjøre, samlet.

Det blir som noe som bare aper gjør, mener jeg.

Det er udemokratisk, mener jeg.

For byråkratiet skal behandle saker saklig, og på samme måte, uansett
hvem det er, som er den borgeren, som saken gjelder.

Og disse har også trenert, disse sakene, i over et halvt år.

Så jeg husker jo ikke detaljene lenger.

Så det blir jo helt idiotisk.

Så dette er noe med Apeplaneten, må jeg si, (at det virker som).

Så dette må jeg klage på, (etter at noen bortførte meg og tvangsinnla
meg mot min vilje, for et drøyt år siden, noe jeg har klaget på, til
Helsetilsynet, og jeg prøver å legge dette tabu-belagte bak meg, men
FMOA blander en klage fra denne tiden, med en klage fra etter at jeg
kom ut i friheten, på apekatters vis, må jeg si, så dette må jeg klage
på).

Erik Ribsskog

3 attachments

img266.jpg
213K

img267.jpg
252K

img268.jpg
123K

PS.

Her er vedleggene:

img266

img267

img268

Jeg fikk et brev fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus

img266

img267

img268

Jeg sendte en e-post til Tilsynsrådet for dommere

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Henvendelse om Statens Lånekasse

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 6:55 AM

To: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , post@finkn.no, post , post@forbrukerombudet.no, post@forbrukerradet.no, firmapost@sismo.no, Akademikerforbundet , "sande.vgs" , Politikk Høyre

Hei,
jeg viser til brev fra Statens innkrevingssentral, fra tidligere denne måneden, (se vedlegg).
Det var ikke bare, da jeg ringte, fra Liverpool, at Lånekassa tulla, (og bare la på).
Da jeg studerte i Sunderland, så drøyde de, i nesten et halvt år, før de sendte studielånet.
Så her må dere få disse 'kommunst-mafia-folka' til å slette gjelden min og jeg må også få erstatning, for tort og svie, (som det vel heter).
(For jeg sulta, må jeg si, i Sunderland, mens jeg venta, på dette studielånet.
Og dette ødela for studiene mine.
Og når de bare la på, da jeg ringte dem, (da jeg ønsket å studere, i Liverpool, noen år seinere), så saboterte de igjen, (må jeg si), for planene mine.
Så her må jeg få sånn at jeg klarer meg livet ut, mener jeg.
Erik Ribsskog
PS.
Og det er noe som heter Ansa, og de er en slags avdeling, av Lånekassa, (sånn som jeg har forstått det).
Og det var det samme, da jeg kontaktet de, om problemer med universitetet i Sunderland, osv.
At de bare ignorerte det jeg skrev, og tulla, må jeg si.
Så dette er ikke bare en filleting, men over hele linja liksom, som de sier.

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-04-07 5:46 GMT+02:00
Subject: Re: Henvendelse om Statens Lånekasse
To: Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, post@forbrukerombudet.no, post@forbrukerradet.no


Hei,

dette skulle jeg gjerne hatt svar på, fra en overordnet, hos dere.

For jeg mener at staten her har vært som en slags namsfogd, og
overført gjelden min, til Statens innkrevingssentral.

Og dette uten å informere meg, (i England).

Det var også sånn, at da jeg ringte Lånekassa, fra Leather Lane, (hvor
jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool, så bare la de på røret,
(en mann i 30/40-årene vel), da jeg spurte, om muligheten, til å få
studielån, for å studere, ved University of Liverpool, (etter at jeg
hadde vært der, og henta, en katalog, over deres studiemuligheter,
osv.).

Så det finnes jo ikke ord, i folkeskikken, for sånn oppførsel.

Det tyder på at de har gjort noe galt, hos Lånekassa, må jeg si.

Så dette må jeg klage på, (og få en ny mening om), må jeg si.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

2016-03-08 13:33 GMT+01:00 Tilsynsutvalget
<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>:
> Vedlagt følger svar på Deres henvendelse i e-post av 26. februar 2016.
>
>
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Elin Helen Kvalvik Utvik
>
> sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere
>
>
>
>
>
> Domstoladministrasjonen
>
> Telefon: +47 73 56 70 00
>
> www.domstol.no
>
>
>
>
>
>


img265 paint.jpg
373K

PS.

Her er vedlegget:

img265 paint

Jeg fikk et brev fra Statens Innkrevingssentral

img265 paint

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: [Ticket#2016020410002608] Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppe [...]

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 6:17 AM

To: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget
Cc: Forbrukerrådet , Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, Drilon , Chili Mobil , "post@inkassoklagenemnda.no" , borgadm@domstol.no

Hei,
jeg må også klage, på et brev, (se vedlegg), som jeg fikk, fra denne namsfogden, (Namsfogden i Asker og Bærum), i forrige uke.
De skriver, at jeg må betale over tusen kroner, for å få dem, til å kikke. på dette 'Molbo-vedtaket' deres.
Men da tenkte jeg, (når jeg leste dette brevet), at: Er det sånn Nigeria-brevne ser ut, i vår tid?
For maken til tomsete greier.
Her er dette en vare/tjeneste, som jeg ikke har bestilt.
Og det har jeg informert inkassobyrået (Conecto) om, så fort jeg fikk vite, om deres forvirring.
Og likevel blir det sendt til Namsfogden.
Og de ignorerer også det jeg skriver.
Og det samme gjør Forliksrådet.
Og så setter de masse gjeld på meg, etter å ha vært, så idioter.
Og så på toppen av det hele, så sender et 'Nigeria-brev' til meg, om at jeg må betale, mer enn tusen kroner, for noe vage greier.
Det går ikke ann.
Her må dere legge ned denne 'tater-kommunen' Asker og Bærum, mener jeg.
Dette går ikke ann.
Det får være grenser.
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-04-18 0:27 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: [Ticket#2016020410002608] Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppe [...]
To: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>
Cc: Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>, rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, post <post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, Post <post@brukerklagenemnda.no>, post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, Geir-Arne Nyborg <gan@forbrukerombudet.no>, Bisnode Credit oppdatering <ksp.no@bisnode.com>, "Cc: Kirsti Dalheim" <kirsti.dalheim@conecto.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <ragnar.wold@conecto.no>, lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, Drilon <Drilon.Disha@experian.com>, Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, borgadm@domstol.no


Hei,
jeg må klage på Asker og Bærum namsfogd.
De skriver at dette kravet, (se vedlegg), er 'uimotsagt'.
Men jeg har en rekke ganger forklart, (se videresendte e-poster, nederst i denne e-posten), forklart, at dette er en identietstyveri-sak.
Dette kravet et tulle-krav.
Dette er ikke noe, som jeg har bestilt.
Så jeg bestrider dette kravet, på det sterkeste.
(Det må være noen som har bestilt dette, i mitt navn, eller noe i den duren).
Likevel, så går denne saken, gjennom hele 'mølla'.
Det vil si namsfogden (etter at en Conecto-islending, sendte det dit, etter at jeg hadde forklart, at dette kravet, (angående noe de kaller e-kontakt, var det vel), var noe, som jeg _ikke_ har kjøpt/bestilt).
Og så forliksrådet, (de ignorerte, (som namsfogden), hva jeg skrev.
(Datatilsynet kjenner til, (for jeg har sendt kopier til de), at det har foregått, mange hundre/tusen identietstyveri-saker, mot meg.
Det er et sveitsisk nettsted, (Enclocypedica noe), som oppfordrer folk, (av uviss grunn, for meg), til å gjøre dette.
Det var til og med, på NRK3-programmet Tweet 4 Tweet, om at jeg bodde, i England, på den tida, (jeg bodde i England fra 2004 (2005) til 2014, og var ikke et sekund, i Norge, mellom 2005 og 2014).
Så dette er helt håpløst, og jeg må si, at jeg blir oppgitt, over denne uforstanden, (og det som værre er), fra myndigheter og 'sprellemenn'.
Så dette må jeg klage på.
Det er jo sånn at man lurer på, om det er som en film, som heter Idiocracy, hvor folk blir dumme, av en drikk, som det var mye reklame for, (i filmen), og som folk drakk, istedet for vann, var det vel.
Nei, dette er forkastelig og kvalmende og det som er.
Det strider mot alt jeg lærte, på handel og kontor, (på Sande videregående i Vestfold), i sin tid.
Så jeg skjønner, at jeg begynner å bli gammel her, og at landet/samfunnet/nasjonen, har forrandret seg, til noe ugjenkjennelig, (må man vel si), når jeg blir behandlet, på denne måten, av de 'degenererte berme-folka', (eller om det er underverdenen), må man vel kalle dem.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-06 5:57 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: [Ticket#2016020410002608] Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppe [...]
To: Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>, rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, post <post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, Post <post@brukerklagenemnda.no>, post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, Geir-Arne Nyborg <gan@forbrukerombudet.no>, Bisnode Credit oppdatering <ksp.no@bisnode.com>, "Cc: Kirsti Dalheim" <kirsti.dalheim@conecto.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <ragnar.wold@conecto.no>, lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" <post@inkassoklagenemnda.no>, Drilon <Drilon.Disha@experian.com>, Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>


Hei,
jeg kan også ta med om det, at både Conecto, Namsfogden og Forliksrådet, har vært nedlatende/overfladiske/arrogante, og har ignorert, det jeg har skrevet, (om at dette, er en identietstyverisak).
Det har de bare ignorert, (at jeg har informert dem, om dette).
Og at jeg da, skal møte, i Forliksrådet, for å bli trakassert, på nytt, av disse arrogante, ignorante og nedlatende klysende, (må man vel da kalle dem).
Det blir for mye forlangt, synes jeg.
Det kan man ikke kreve da, mener jeg.
Og det er uansett helt meningsløst, (med et sånt møte), siden at dette er et falskt krav, som det er uaktuelt, for meg, å betale, (som jeg har skrevet om, i den forrige e-posten).
Her må jeg, få erstatning, for trakassering, fra Namsfogden, Conecto og Forliksrådet, mener jeg.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-06 5:34 GMT+01:00
Subject: Re: [Ticket#2016020410002608] Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppe [...]
To: Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>, rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" <Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post <post@finanstilsynet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, post <post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, Post <post@brukerklagenemnda.no>, post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, Geir-Arne Nyborg <gan@forbrukerombudet.no>, Bisnode Credit oppdatering <ksp.no@bisnode.com>, "Cc: Kirsti Dalheim" <kirsti.dalheim@conecto.no>, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, sianpost@sismo.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold <ragnar.wold@conecto.no>, lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" <post@inkassoklagenemnda.no>, Drilon <Drilon.Disha@experian.com>, Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>


Hei,
jeg skriver jo øverst, i e-posten, at dette, er snakk om, en _identietstyverisak_.
Så dette er altså noe som andre har bestilt, i mitt navn.
Uten at jeg har hatt noe med dette å gjøre.
Så dette er et helt uforståelig krav, for meg.
Og jeg har opplyst, til Conecto og Namsfogden, at dette er noe, som jeg ikke har bestilt.
Men de hører ikke på meg.
Da er de _nedlatende_, mener jeg, (når de ignorerer det jeg skriver).
Her er ikke jeg og Conecto enige om, hva som har skjedd engang, tydeligvis.
Så her ønsker Conecto å diskutere tilbakebetaling tydeligvis, (siden de ikke har på noe vis bekreftet dette, at jeg har informert dem om, at dette er snakk om, en identietstyverisak).
Men for meg, er det uaktuelt, å betale, for noe, som noen unger/kødder, har bestilt, i mitt navn.
Det er en skam.
Her må man finne ut hvem disse pøblene er.
Men disse pøblene, (som har bestilt, i mitt navn), er tydeligvis i samme gjeng, som Conecto og Namsfogden.
Så dette er at Conecto og Namsfogden er i B-gjengen eller mafiaen, vil jeg si.
Jeg hadde nylig en lignende sak, da noen hadde portert mitt Telenor mobil abonement, til Chili.
Og da satt Lindorff den saken på hold, til det var avklart, hva som hadde skjedd.
Men her har noen idioter, bare sendt saken, gjennom namsfogden og forliksrådet, som om de var eskimoer, eller noe lignende.
Så dette er street-theater/gang stalking/'Gangland Steinrøysa', vil jeg si.
Erik Ribsskog



2016-02-05 10:21 GMT+01:00 Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>:
Hei

Slik jeg forstår det, har du en tvist. Jeg er derimot ikke kjent med hva det gjelder. Siden du nevner sparebanken 1 i emnefeltet antar jeg det gjelder et lån. På den annen side viser du til identitetstyveri og da er det ikke like klart.

Innledningsvis gjør vi deg oppmerksom på at du nå får generelle råd og veiledning basert på din fremstilling av saken. Svaret må derfor ikke anses som en konklusjon. Alle henvendelser blir besvart med enkle råd, og/eller tips til andre steder hvor du vil kunne få hjelp. Innenfor våre lovområder, som forbrukerkjøp, håndverkertjenester og angrerett, vil vi forsøke å gi deg noe mer utfyllende svar.

Tvister med bank behandles av Finansklagenemnda. Limer inn informasjon om dem nedenfor. Hvis det gjelder selve inkassoinndrivelse er det Inkassoklagenemnda som er rett instans. Hvis du kan prøve å gi en kortfattet forklaring på hva tvisten gjelder kan jeg eventuelt forsøke å være litt mer spesifikk på hvem du kan kontakte eller se om det er en sak Forbrukerrådet kan behandle. Dersom saken nå straks skal opp i Forliksrådet så er det kanskje den mest tidseffektive løsningen, at den behandles der. Vær obs på at dersom du ønsker svar fra Forbrukerrådet er det ikke hensiktsmessig å kun sette som kopimottaker blant en hel mengde andre. Vi er ofte kopimottaker på henvendelser, men disse blir vanligvis ikke besvart hvis ikke det er klart at innsender forventer svar fra oss.

Finansklagenemnda

Bank- og forsikringssaker faller dessverre utenfor Forbrukerrådets område, slik at vi ikke kan behandle din sak. Du kan imidlertid kontakte Finansklagenemnda, som kan hjelpe deg videre.

Når det gjelder banksaker behandler nemnda klager vedrørende blant annet kausjon, lån, lønnskonto, minibankkort eller andre avtaleforhold, finansiell rådgivning, ulike typer betalingsformidling med videre.

Blant forsikringsrelaterte saker behandles klager vedrørende forståelsen av forsikringsvilkår og lovgivning i forbindelse med konkrete saker; for eksempel om et forhold er dekket av forsikringen eller ikke.

Før du kan bringe en sak inn for nemnda, må du selv prøve å løse saken med motparten. Blir dere ikke enige, kan du sende en skriftlig klage til nemnda.

Oversikt over rettighetene dine, veiledning til hvordan du skal klage og eksempler på standard klagebrev finner du på Forbrukerrådet.no –
http://www.forbrukerrådet.no/klage/klage-til-selger

Husk å ta vare på en kopi av brevet du sender til motparten.

Mer informasjon finner du på www.finkn.no
Vi håper dette vil være til hjelp.

Med vennlig hilsen
Martin Tonning
www.forbrukerrådet.no

04/02 2016 09:20 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
det er bra, hvis de, (Forbrukerrådet), kan ordne opp, i dette.
For dette er jo en identitetstyveri-sak, som ikke har noe, å gjøre, i forliksrådet, (mener jeg).
Så bra hvis de kan rydde opp.
Jeg sender også kopi til dommer-klage-kommisjonen, (Tilsynsutvalget@domstol.no), nå.
For jeg lurer på, om denne korrupte/forrvirede namsfogden, i Bærum, regnes som en slags dommer, og at man da, kan klage, til Tilsynsutvalget, på dette.
Og det er også sånn, at en sorenskriver, i Larvik, tullet med meg, i 2009, (i forbindelse med arv, etter min mormor. Min avdøde mor var eldste søsken, så jeg skulle ha fordelt arven, etter min mormor, da hun døde, (etter min mor), men denne korupte sorenskriver-filuren i Larvik, ordnet med skiftet, på den måten, at jeg ble forbigått, må jeg si).
Men nå har jeg funnet ut om dette Tilsynsutvalget, for noen dager siden, så om de kan rydde opp i denne korrupsjonen, (og jeg har også klaget på tingrettsdommer Høisæter, i Drammen tingrett, til de, forleden dag).
Takk for svar, ihvertfall!
Mvh.
Erik Ribsskog
 
2016-01-21 15:55 GMT+01:00 Geir-Arne Nyborg <gan@forbrukerombudet.no>:
Hei,

Vi viser til henvendelsen nedenfor, samt de to øvrige epostene du sendte oss samme dag. Forbrukerombudet fører tilsyn med markedsføringsloven, men behandler ikke sivile tvister mellom forbrukere og næringsdrivende. Vi beklager at vi derfor ikke kan hjelpe deg i disse sakene. Vi ser imidlertid også at du har sendt eposten til forbrukerrådet, som kan bistå i sivile tvister mellom forbrukere og næringsdrivende.

 
Med vennlig hilsen
Geir-Arne Nyborg
Juridisk rådgiver
Tlf: 918 84 015
E-post: gan@forbrukerombudet.no
www.forbrukerombudet.no
Beskrivelse: cid:image001.png@01CDBB64.44B79CA0

ENKLERE OG TRYGGERE MARKED FOR FORBRUKERNE
 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 13. januar 2016 09:47
Til: Davidsson Rene Sigurdur
Kopi: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no; Lindorff Kundesenter; rene.davidsson@conecto.no; conecto@conecto.no; Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon; juridisk; post@finkn.no; post; sande.vgs; post; firmapost@nkom.no; With, Kim; Post; post@forbrukerradet.no; Postjournal; post@inkassoklagenemda.no; post@sivilombudsmannen.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; hv-02.kontakt; drammen.tingrett
Emne: Re: Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk Ribsskog (skyldner) og SpareBank 1 Gruppen Finans AS (fordringshaver)
 
Hei,
det er kanskje sånn dere gjør det, på Island.
Men jeg har fortalt deg, i tidligere korrespondanse, at dette kravet, er helt uforståelig.
Jeg har bodd i England, fra 2005 til 2014, og har aldri hørt om e-kontakt.
Og det har jeg forklart, i en e-post, til deg/dere, i oktober, i fjor.
Og likevel, så sender dere dette, til Namsfogden.
Det er jo skandale og det som verre er, må jeg si.
Helvetes pakk, må jeg nesten si da.
Dette er noe slags svindelforsøk, og en moderne versjon, av Nigeria-brevene, må jeg si, at det virker som.
Jeg var på Sugarcubes-konsert, på Rockefeller, studieåret 1989/90, mens jeg gikk, på NHI.
Og da sa Bjørk, at vi måtte bli flinkere i gammalnorsk, når publikum ønsket, å ha engelske sanger, (for de sang på islandsk).
Men hvis du bare skjønner gammelnorsk/islands, og sender alt på bokmål, til retten, så blir det som noe latterlig og som noe som gjør, at folk mister respekten for inkassobransjen og retts-systemet, mener jeg.
Så dette blir, som noe fullstendig idiotisk, for meg.
Så jeg håper at noen stenger dette helvetes inkassobyrået, (Conecto).
Det er vel mafian, eller noe, som styrer dere, hvis jeg skulle tippe.
Erik Ribsskog
 
2016-01-13 8:48 GMT+01:00 Davidsson Rene Sigurdur <Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>:
Hei

Viser til deres e-post henvendelse.

Denne saken ligger til behandling hos namsmannen, innsigelse på kravet må sendes til dem.
Saken vil deretter bli behandlet i forliksrådet.

Til din informasjon.

 
Med vennlig hilsen

Rene Sigurdur Davidsson
Kundekonsulent
Conecto AS

Postboks 85 | Grini Næringspark 17 | 1332 Østerås
Tlf: 67157914 | Fax: 67157890
Rene.Davidsson@conecto.no | http://www.conecto.no


img264.jpg
203K

PS.

Her er vedlegget:

img264

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive