Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 15 June 2016

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Informasjon

Erik Ribsskog Wed, Jun 15, 2016 at 11:10 PM

To: post

Cc: "post@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Lars Aasen , postmottak@asd.dep.no, LO Postkasse LO , "HRET (postmottak)" , amnestyis , HRW UK , tilsynsutvalget@domstol.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "post@inkassoklagenemnda.no"

Hei,
jeg viser til et brev, (se vedlegg), som jeg mottok, fra politiet, i dag.
Jeg må klage på dette.
Det strider mot min rettferdighetsfølelse, at jeg, skal straffes, for dette.
Dette var noe, jeg gjorde i nødverge, når Nav nektet meg penger til mat og drikke osv., (i sommervarmen).
De sendte kun husleie-penger for juni, (av en uforståelig grunn).
Og jeg skulle visst bare leve, av luft og kjærlighet, i juni.
Og dette er ikke første gang, at noe lignende skjer, (se videresendt e-post).
De bare kødder og kvemer, på Nav, må jeg si.
Jeg fikk snakke med ei Mary i resepsjonen, (og ei kollega av henne, i resepsjonen), og det var alt.
Jeg må få prate med en saksbehandler, når jeg drar til Nav, mener jeg.
Så her er det Nav som tuller og provoserer.
De vil ikke høre på meg, men begynner bare å finne på grunner, til å nekte, å gi meg penger.
Nav ønsker meg nok død, siden at de tulla, når jeg bestilte pensjonsbeholdningen min, mens jeg bodde, i Leathe Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool.
Da kvema bare Nav og sendte ikke pengene.
Og dette som skjedde, (at hu Mary 'babler' om at de skal ringe innen 48 timer, noe som er forkastelig, mener jeg, for man kan vel ikke gå med mobilen teipet til øret, i 48 timer, og det uten mat og drikke, nei her må Nav hjelpe folk når de drar til deres kontor, mener jeg).
Det minner om noe som skjedde, i England, for noen år siden.
Så her har noen bokstav-gjenger, eller lignende, lest på min blogg, og så kvemer og plotter de og spiller gate-teater, ut fra at de har på uetisk måte spionert på meg, via å lese min blogg, virker det som.
Dette må jeg klage på.
Her må Nav sende min pensjonsbeholdning, (som jeg bestilte, for mange mange år siden), og slutte med sine provokasjoner, mener jeg.
Jeg har også flere titalls politiklager, fra før, hos Spesialenheten.
Og disse klagene blir bare ignorert.
Så dette er som at dere ikke eier skam, vil jeg si.
Spesialenheten er korrupte og nekter å gjøre jobben sin, virker det som.
Jeg ringte Kripos i 2005, og forklarte at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av mafian, (på Rimi Bjørndal, hvor jeg jobbet), i 2003.
Og så har nok politiet istedet begynt å tulle med meg, istedet for å gjøre jobben sin.
For de synes kanskje det er enklere å tulle med en vanlig borger istedet for de skumle kriminelle da.
Så både Nav og politiet ønsker meg død, mistenker jeg.
Og da må jeg nesten kaste en stein, for å få penger til mat og drikke.
Jeg har gått handel og kontor, og alt mulig, men Nav bare kødder med meg.
Så dette er som noe fra bak jernteppet, før muren falt, mener jeg.
Så her må dere skjerpe dere.
Politiet skriver også på brevet, at jeg bor, i leilighet 100.
Men det har jeg aldri sagt.
Så det er tydelig, at politiet er korrupte, (som korrupte sørstats-politi-folk, som man vel noen gang hører om), og ikke ville, at jeg skulle få, dette brevet.
Så disse korrupte og sleipe politi-folka må jeg klage på.
De skriver også: 'Stien' istedet for: 'Stein'.
Og 'vindus_a_rute', istedet for: 'Vindusrute'.
Min grandonkel Øivin Ribsskog var lensmann i Aurskog, og han skrev en bok, som het hemmelige koder og tegn, (eller noe i den duren).
Og dette forbryterspråket, (som min grandonkel skrev om), har nå politiet selv begynt å bruke, synes jeg, at det virker som, fra disse nevnte skrivefeilene.
Og det er også rart at det tsåt noe om politimesteren i Oslo, i brevet.
For dette skjedde i Sandvika.
Og såvidt jeg vet, så ligger Sandvika i Bærum og ikke i Oslo.
(Selv om Sandvika for meg, egentlig er en strand, ved Berger, i Vestfold.
For jeg er ikke fra Bærum, men ble sendt hit, fra Nav Grunerløkka og Skullerud.
Da jeg flyttet tilbake til Norge, etter ti år, i England, i 2014.
Og igjen ble jeg sendt til Bærum, av Nav St. Hanshaugen, (på Bislett), da jeg flyttet tilbake igjen til Norge, (fra Danmark), i fjor.
Og her i Bærumsbygda blir jeg bare tulla med, av tingretten og namsfogden osv., som er korrupte, vil jeg si, og sender meg til forliksrådet og alt mulig, og gir meg betalingsanmerkninger og den slags, selv om dette er saker, som er til behandling, hos Inkassoklagenemda.
Noe jeg har forklart disse 'bygde-domstolene' om.
Så dette må jeg klage på.
Jeg er snart 46 år gammel, og derfor, så er det ikke sunt for meg, å gå uten mat og drikke, tror jeg.
Og jeg har aldri vært i fengsel, og aldri fått bot, (kun en parkeringsbot, en gang jeg handla, på Rema Ila vel, hvor det nå er treningsstudio).
Så dette må jeg klage på!
Skjerpings!
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-06-04 0:00 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Informasjon
To: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Cc: nav.baerum@nav.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Lars Aasen <lbf@lbf.no>, post <post@spesialenheten.no>, postmottak@asd.dep.no, LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Hei,
jeg har gitt Nav Bærum mitt nye mobilnummer flere ganger, (seinest til ei Mary der på torsdag), men de later som at de ikke har fått det telefonnummeret, virker det som.
Og de pleier å stoppe livsopphold-pengene, uten grunn.
Da må jeg vanligvis gå dit.
Og da begynte ei Anita der, å si noe med 'kjøringa', som for å mobbe meg, for at jeg ikke kjørte, (virker det som).
Og jeg har hatt problemer med en røykvarsler som står over kjøkkenbenken, her jeg bor.
Og har av den grunn ikke laget kjøttdeig-retter, på mange måneder, (jeg har jobbet som tømmerhogger blant annet, og trenger en del mat).
Og da har jeg fått jernmangel, virker det som.
Og forrige måned, kjøpte jeg jerntabletter, og ble da bedre igjen, (etter å ha vært dårlig, i påsken).
Og jeg har også begynt å trene.
Men jeg tror at jeg trenger ordentlig med mat osv., på grunn av det at jeg var dårlig, i påsken.
Og når Nav da bare stopper pengene, uten grunn, og når jeg da går dit.
Så må jeg få snakke med en saksbehandler.
Jeg har gått handel og kontor.
Og hvis man sender et brev, så skal man få svar per brev, osv.
Og det må også gjelde, når jeg går til Nav.
Da må jeg få snakke med en ansvarlig der.
Men de begynner med noe telefon-surr.
Og det var greit, når de ringte, innen stengetid, og ryddet det opp.
Men på torsdag, så gjorde de ikke det.
Og i den varmen.
Så hvis jeg ikke hadde knust den ruta, (i et anfall av solstikk, må jeg si, for jeg måtte sitte i sola, mens jeg ventet på at de ikke ringte, (for å si det sånn), for på biblioteket, så står det noe om, at det er en times frist, (selv om jeg vanligvis går på Nasjonalbiblioteket, for jeg er egentlig ikke fra Bærum, men Nav Grunerløkka og Nav Skullerud sendte meg til Bærum da jeg flyttet tilbake fra England i 2014, og Nav Bislett det samme, da jeg flyttet tilbake fra Danmark, ifjor).
Og på et brev jeg har, så står det, at de skal sende pengene, den siste dagen, i måneden.
Men de sender aldri før neste måned, (untatt hvis den siste er en fridag).
Så da jeg var på Nordea Sandvika i dag, for å høre om jeg hadde fått penger, så klagde ei nordlending-dame på at kontoen hadde vært overtrukket.
Men det blir den hver måned, for Nav sender pengene til livsopphold etter at Nordea belaster gebyrene for kortbruk, på slutten av hver måned.
Og jeg har jobbet i Rimi/Hakon-gruppen i tolv år, så jeg er vant med der, (for min kollega Irene Ottesen visste sånt, husker jeg), å vite, at pengene kommer inn på konto, den siste i måneden.
Men sånn gjør ikke Nav det, for å si det sånn.
Men denne måneden, så var ikke det problemet.
For da tenker jeg bare sånn, at jeg får pengene den første.
Men det fikk jeg ikke, denne måneden.
Så jeg gikk til Nav, den andre.
Men da ble jeg bare tulla med, må jeg si.
Og jeg spurte om hva Nav Bærum-sjefen het, men hu Mary bare unnlot å svare.
Så jeg blir ikke møtt med respekt, fra Nav.
Jeg er et menneske, som trenger mat og drikke, som andre mennesker.
Og dopapir, hadde jeg ikke mer igjen av nå.
(Siden at jeg ikke hadde fått livsopphold-pengene, som jeg er avhengig av).
Min stesøster Christell Humblen, fortalte en gang, (på 90-tallet), at hu hadde vært, på jorda rundt reise, og i ørkenen, så måtte hu bruke den venstre hånda, som 'toalett-hånd'.
Men jeg har ikke vært i ørkenen, så det har ikke jeg lyst til å gjøre, for å si det sånn.
Så det må jeg klage på.
Da jeg snakka med Mary, rett før klokken 15, (den andre gangen jeg snakka med henne), på torsdag.
Så stod det en Securitas-vekter, (med grått og svart 'OJ-skjegg', må man vel si), rett bak meg.
Så det blir svett og klamt der, mener jeg.
Og han ropte også etter meg, etter at jeg på vei til Rema, (etter å ha knust ruta).
Og han sa at jeg skulle sette meg ned.
Og beklagde seinere at han hadde skreket til meg.
Og Nav-sjef Bøhn, som dukka opp der, snakket om følelser, med en pakistansk Securitas-vekter.
Som svarte at han ikke 'klarte' noen.
Var det baksnakking av meg, lurte jeg.
Jeg ble litt fremmedgjort der, må jeg si.
Før han ene fra politiet, (ikke hu afrikanske, men han norske), lurte på, om jeg ville være med, på et eller annet vagt.
Det ble som noe rart, må jeg si.
Og hu afrikanske politidama, stod litt nærme.
Så jeg ble tørr i munnen, og fikk nesten et illebefinnende.
For jeg er snart 46 år, og har ikke trent så mye, de siste årene, (før jeg begynte igjen, når for en drøy måned siden).
Så det er helt håpløst, må jeg si.
Det er som at Nav, ikke vil mitt beste, eller at de liksom tester meg.
Og at jeg liksom må 'klikke', for at de skal være brydd med, å ta meg, på alvor.
Så dette må jeg klage på.
Dette er helt uholdbart, mener jeg.
Jeg forstår at det er feil, å knuse, en sånn rute.
Og jeg er glad for, at ingen ble skadet.
Men hva skal en stakkar gjøre, når en blir tullet med sånn.
Som jeg sa til de to politifolka, de to vekterne, Bøhn og gårdeieren.
Så er det for mye forlangt, mener jeg, at man skal gå, uten mat og drikke, i 48 timer, (spesielt i denne varmen).
(For hvis jeg drikker sånn vanlig vann fra springen, (som hu afrikanske politidama sa, hu ville visst at jeg skulle leve på vann og brød, eller noe sånt), så får jeg mye luft i magen, (som fra før er litt tjukk), virker det som.
Og det er ikke bra for helsen min, tror jeg.
Og heller ikke det, å ikke spise ordentlig mat, er bra, tror jeg.
Og ei Janniche Fjellhaug, fra Bergen, (som bor i Rykkinn vel), som jeg har chatta med, på nettet, på 90-tallet, har advart meg, mot å drikke vannet, i springen.
Selv om hu ikke ville si hvorfor.
Men jeg er ikke så 'fanatisk', når det gjelder det.
Men å _bare_ drikke vann fra springen.
Det er jeg ikke sikker på, om er så lurt, (ihvertfall ikke hvis man er litt tjukk, som meg).
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
PS.
Dessuten, så bestilte jeg, min pensjonsbeholding, (som nå er på cirka en million), da jeg bodde, i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014).
Jeg har nemlig jobbet, i England, og har pensjonsrettigheter der.
Hvis jeg hadde fått disse pengene, så hadde nok min virksomhet der gått bra, og jeg hadde nok kunnet leve av den etterhvert.
Så disse pengene venter jeg fortsatt på.
Og det leste jeg om, på et nettforum, for norske 'ex-pat-folk', at man kunne bestille, når man bodde, i utlandet.
Men Nav begynte bare å 'kveme', når jeg ba, om disse pengene.
PS 2.
Dessuten, så var jeg arbeidstager, og hadde opp til 300.000 i inntekt, (det var vel i 2002), i årene før jeg flytta, til England, (i 2004).
Og da måtte jeg flykte, fra England, for jeg ble tullet med, av britiske myndigheter.
Og da fikk jeg ikke arbeidsledighetstrygd.
Det lurer jeg på om jeg skulle hatt, for jeg flyktet til England, (i 2004), etter å ha overhørt, at jeg var forfulgt, av 'mafian', på Rimi Bjørndal, i 2003.
Og da jeg bodde i Danmark, i fjor, så fikk jeg ikke arbeidsledighetstrygd der, (enda jeg hadde sagt til Ingrid Øyen, hos Nav, at jeg hadde blitt jobbsøker, etter å ha studert).
Så jeg måtte pante tomflasker, før danskene fikk meg 'transportert' tilbake til Norge.
Så Nav har bare tulla, i 'alle år', må jeg si.
Så dette må jeg klage på.
Her må jeg få min pensjonsbeholdning pluss en stor erstatning for 'tort og svie', mener jeg.

---------- Forwarded message ----------
From: (PK) NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>
Date: 2016-06-03 10:55 GMT+02:00
Subject: Informasjon
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Vi har forsøkt å få tak i deg pr telefon på tlf. 93667792. Vi har kommet til en telefonsvarer og vil derfor informere deg pr e-post.

Med bakgrunn i hendelsen i går er du utestengt fra NAV Bærum i perioden 02.06.16 – 01.09.16. Du får beslutningen skriftlig pr post. Du kan henvende deg til NAV Bærum skriftlig.

Det overføres livsopphold på kr 5850,- i dag.

Med vennlig hilsen

NAV Bærum

3 attachments

img282.jpg
241K

img283.jpg
327K

img284.jpg
245K

PS.

Her er vedleggene:

img282

img283

img284

Jeg fikk et brev fra Politiet

img282

img283

img284

Mer fra Høvik

Nå ble jeg vekka av vaktmesteren, som var på døra mi, med noe tullepost.

Han sa det hadde kommet en stor pakke til meg, (var det vel).

Men det var bare noe tulle-post, (må man vel si), som var samlet, i en pose.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Min Bok 10 - Kapittel 16

Det var forresten sånn, på Arvato.

At vi 'agentene', en periode, ble bedt om, å 'samle inn', e-post-adresser, fra folk som ringte, på den danske linjen, og som hadde, en fullversjon, av Windows.

(Hvis ikke det var, en full-versjon, av Word/Office).

Noe sånt.

Og dette var muligens, etter at Team Leader Marianne Høksaas, flyttet tilbake, til Norge/Oslo, (sammen med Kjell Ove Knutsen vel), våren 2006.

(Noe sånt).

Og i forbindelse med, at vi 'agentene', ble bedt om, å samle inn, de nevnte danske e-post-adressene.

(Som muligens, kun skulle være, fra kvinner.

Hvis jeg husker riktig.

Noe sånt).

Så ble det også sagt, (mener jeg å huske).

(Fra lederne, på Arvato MSPA).

At de kun ønsket, e-post-adresser, som var 'ordentlige'.

Så hvis de danske kundene, (som ringte inn, for å aktivere), etterhvert oppga å ha, for eksempel en Hotmail e-post-adresse.

Så ønsket ikke Team Leader-ne, å bli gitt, denne e-post-adressen.

De ønsket bare å bli gitt e-post-adresser, som var, fra danske tele-selskaper/ISP-er, (som for eksempel Tele2, eller hva de danske internett-leverandørene heter igjen), sånn som jeg husker det.

Og det vi 'agentene', da skulle si, til de danskene, som hadde disse full-versjonene.

Det var, at de kunne få være med, på en spørre-undersøkelse, per e-post, da.

(Noe sånt).

Og dette strider vel egentlig, litt imot, et av 'mantra-ene', til Microsoft sin produkt-aktivering.

For det het seg vel, at den produktaktiveringen, skulle være, helt anonym.

(Noe sånt).

Men hvis man samlet inn e-post-adresser.

(På den måten, om jeg har forklart om, ovenfor).

Så brøt vel egentlig det, (en del), mot Microsoft sin 'policy', om at produktaktiveringen, skulle være, helt anonym.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn, at noen av mine 'agent-kolleger', på Arvato MSPA.

(Som Stinne Ingersvang, (fra Danmark), vel).

De ville noen ganger, (kanskje en gang, per uke, eller noe i den duren), 'løpe rundt', med små, håndskrevne lapper.

Og det var da, deler av et installasjons-ID.

Og så ville da, disse damene si, at vi ikke, skulle la, den personen, (som hadde det spesielle installasjons ID-et), få aktivere, da.

(Noe sånt).

Men dette gikk da ikke, gjennom Team Leader.

(Og dette var muligens, noe disse kvinnfolkene, (for det var vel bare kvinnfolk, som liksom fløy rundt sånn, vel), bare drev med, når det ikke var, en Team Leader, på jobb.

Noe som var, nokså ofte, (spesielt om kveldene vel).

Av en eller annen grunn).

Og dette brøt nok også, mot Micosoft sin policy, om at produktaktivering, skulle være, helt anonym.

For da ble jo installasjons-ID-et brukt, som en slags måte, å identifisere, en bestemt kunde på.

Og vi andre 'agentene', kunne jo ikke vite, nøyaktig hva som hadde skjedd, når denne kunden ringte, til hu Stinne Ingersvang, (for eksempel).

Jeg husker ihvertfall det, at jeg ikke tok, disse 'kvinnfolk-lappene', (med installasjons-ID-deler på), helt på alvor.

Jeg ville ofte, bare ignorere, disse lappene, (sånn som jeg husker det).

For sånn som jeg forstod det, (på den tida, som jeg jobba, på Arvato), så var det ikke meningen, at folk skulle fly rundt, med sånne små lapper, (og dele ut de, til kollegene sine).

For det var ikke i tråd, med Microsoft sine prinsipper, for etisk/anonym produktakivering.

(Sånn som jeg forstod det, (på den tida), ihvertfall).

Dette var jo, i 2005/2006.

Så det er jo nå, cirka ti år siden.

Så det er ikke sånn, at jeg husker, Microsoft sin etikk-regler, på rams lenger, liksom.

Men jeg kunne nok, disse reglene, en del bedre, på den tida, som jeg jobba, for Arvato.

Og jeg husker, at jeg da reagerte, på disse 'lappe-damene', (og lurte på, om det de drev med, (når de fløy rundt, med disse små lappene sine), liksom var 'kosher', innenfor feltet produktaktivering, da).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn, at disse 'lappe-damene', (som Stinne Ingersvang vel), også ville 'fly rundt', og følge med på, hvem som til slutt, fikk en ny telefon, fra disse 'lappe-kundene'.

Og hvis jeg da, (i mellomtiden), hadde glemt bort, denne 'jukse-lappen'.

Så ville jeg kanskje, få et stygt blikk, (og muligens en liten klage), fra hu Stinne Ingersvang, (var det vel), sånn som jeg husker det.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Sånn som jeg husker det.

Så ble heller ikke disse 'jukse-lappene' nevnt, under min opplæring, på Arvato.

(Og heller ikke i møter, med Team Leader, for eksempel).

Så jeg må si, at disse 'jukse-lappene', nok var noe tull, som enkelte 'agenter' drev med, (av en eller annen grunn), da.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Men disse 'jukse-lapp-damene', (på Arvato), de lo jeg nok litt av, (inni meg).

Og så trodde jeg nok, at disse, var over-ivrige og/eller barnslige.

Og at de derfor, begynte å finne på, noen sånne 'ekstra-regler', for produkt-aktiveringa, da.

Men vi var egentlig ikke drillet, i å ha, sånne 'jukse-lapper', liggende foran oss, mens vi svarte, på Microsoft-telefoner.

Og for meg, (som nordmann), å svare, på danske telefoner.

Det var nok, en større utfordring.

Enn det var, for danskene.

(Siden at jeg ikke, var så vant, med å prate dansk).

Så derfor, så var det nok lettere, for meg, (som nordmann), å glemme, en sånn dansk 'jukse-lapp'.

Enn det var, for en danske, da.

Så hva disse danskene drev med.

De var kanskje moralistiske, (eller noe sånt), da.

Og ville liksom, være strengere, (eller noe i den duren), enn det Microsoft var.

Men da tenkte vel jeg sånn, at de underminerte de jo Microsoft, som firma.

For hvis det ble kjent, at Microsoft sin produktaktivering, ikke var så etisk, som Microsoft liksom skrøyt av, at den var.

Så ville Microsoft kunne risikere, negativ omtale, i pressen, osv.

(Og få dårligere renome, liksom).

Men det resultatet, at Microsoft sine aksjer, kunne falle i kurs, (for eksempel).

Men så langt, tenkte tydeligvis ikke, disse danske 'jentungene'.

Så derfor tenkte nok jeg det, at disse 'lappe-damene', var noen slags umodne mennesker, da.

(Noe sånt).

Og så tenkte jeg nok, på disse 'jukselappene' deres, som en slags tøysete distraksjon, fra noen enkle og muligens litt 'uforstandige'/'kort-tenkte', (eller 'snusfornuftige'), sjeler, da.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Når det gjaldt, hvor ivrige, som folk var, (på Arvato).

Så var det sånn, at jeg en gang.

(Den første uka, som jeg jobba, på Arvato.

Eller noe i den duren).

Spurte hu Margrethe Augestad, (og hennes norske venninne/kollega, som var litt lubben, og muligens het Synnøve, eller noe lignende).

Om hvordan de gjorde det, når noen ringte, om den og den typen aktivering, da.

(Noe sånt).

Og da svarte Margrethe Augestad, (husker jeg), at: 'Vi bare lar alle aktivere, vi'.

(Noe sånt).

Og det tror jeg, at mange av kvinnfolka der, muligens gjorde.

For en gang i time kanskje, (hvis ikke oftere), så fikk jeg, en samtale, hvor jeg måtte nekte noen, å aktivere.

Og da måtte jeg noen ganger krangle nesten, for å forklare personen, om hvorfor han/hun, ikke fikk aktivere.

(Dette var ofte folk som prøvde å aktivere OEM-lisenser, på en ny maskin.

Og en OEM-lisens, var bare gyldig, på den maskinen, som den først ble installert på, da.

Men hvis kunden hadde en fullversjon, (av Windows), så fikk de lov til, å installere den versjonen, på inntil ti PC-er etter hverandre, (var det vel).

Noe sånt).

Men jeg satt jo, i samme kontorlandskap, som masse kvinnfolk, (for det meste, må man vel si), som også aktiverte.

Og jeg hørte sjelden, at de liksom, måtte krangle, med kundene, (og at de nektet folk, å aktivere), da.

Så det er mulig, at det omtrent bare var meg, som nekta folk, å aktivere der.

(Hva vet jeg).

Og isåfall, så blir vel, den 'plutselige' iveren, til Stinne Ingersvang, litt merkelig.

Men det er mulig, at det kanskje kan ha vært sånn, at hu Stine Ingersvang, liksom skulle tulle, med folk, fra andre deler, av Danmark, da.

Hu var kanskje, en slags lokal-patriot.

For i Norge, så er det jo sånn, at det er rivaleri, mellom Bergen og Trondheim, (i fotball), for eksempel.

(Og mellom sunnmøringer og romsdalinger).

Så det kan jo ha vært, at hu Stinne Ingersvang, ikke likte folk, som snakket Odense-dialekt, (for eksempel).

Og så ville hun kanskje, nekte disse, å aktivere, (siden at hu var, fra en annen del, av Danmark, eller noe i den duren), da.

Noe sånt, kan det jo ha vært.

Men det kan jeg ikke, si sikkert.

For jeg var ikke Team Leader, (på Arvato).

Så jeg fikk ikke høre, noen av mine kolleger, sine samtaler, (som ble tatt opp, av Arvato da), for å si det sånn.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.      

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 2:44 AM
To: DBiD
Cc: juridisk , db@db.no, Norsk Presseforbund
Hei,

Dagbladet har et svakt system som noen utnytter for å plage meg.

(Og det er bare en av tusenvis av lignende saker).

Og så kommer dere med noen åndsvake gloser, om at det ikke er noen i Dagbladet som har opprettet profil.

Men det er likevel Dagbladet sitt ansvar, som sender meg disse dritt-e-postene.

Det er dere som trakasserer meg.

Og dere klarer ikke å redegjøre, for hva som har skjedd.

(For dere forklarer ikke hvem det er, som eventuelt har lurt, det svake systemet deres).

For noen f*tter og for en f*tteavis, tenker jeg da.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også bodd, i ti år, i England.

Og der kalte de meg Mr. Ribsskog.

Og brukte ikke fornavnet mitt, i 'hytt og pine', sånn som dere i Dagbladet gjør.

Det blir som noe nedlatende og som noe patronisering.

Og som at dere ikke har noe respekt.

Så dette er trakassering på trakassering fra den avisa deres, som nok bare har kommet seg opp, siden at folk har trengt noe, til å bruke, som dasspapir, på utedassene sine.

Noe sånt.


2016-04-12 9:41 GMT+02:00 DBiD :

    Hei Erik!

    Jeg kan forsikre deg om at ingen i Dagbladet har opprettet profil på ditt navn.

    Og som jeg skrev i forrige mail til deg, denne profilen er nå lukket.

    Det vil ikke bli sendt flere nyhetsbrev fra oss til din mailadresse.

    

    

    

    

    Beste hilsen / kind regards,
    Kundeservice
    Dagbladet Pluss og eAvis

    Randi Lervik

    

    Med ønske om en riktig fin vår J

    

    

    Dagbladet  Pluss - www.dagbladet.no/pluss

    Dagbladet eAvis - www.dagbladet.no/eavis

    DBiD - www.dagbladet.no/dbid

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: DagbladetPlussLogo_200w  Beskrivelse: Beskrivelse: http://gfx.dagbladet.no/dbid/dbid_logo_inset.png

    

    Dagbladet AS: P.b. 91, Økern, 0509 Oslo

    Besøksadresse: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 12. april 2016 04:08
    Til: Norsk Presseforbund
    Kopi: juridisk; DBiD; db@db.no
    Emne: Fwd: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀

    

    Hei,

    Dagbladet vil visst ha det til, at jeg har opprettet en slags profil hos dem, under navnet 'Frk Erik'.

    Det har jeg aldeles ikke gjort.

    Så jeg må klage på disse forvirra idiotene, (må man vel kalle dem), hos Dagbladet.

    Og så får presse-støtte fra Staten for staten, for å drive, med sånt tull.

    Og de har også sendt meg fem-seks e-poster, i mars/april, i forbindelse med dette.

    Blabladet og Dagblodet, har jeg sett, at Dagbladet har blitt kallt.

    Hva med: Vitsebladet?

    Jeg har andre ting å bruke tida mi på enn tullet til Dagbladet.

    Så dette må jeg klage på.

    

    Erik Ribsskog

    ---------- Forwarded message ----------
    From: DBiD
    Date: 2016-02-04 12:39 GMT+01:00
    Subject: SV: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
    To: Erik Ribsskog
    Cc: DBiD

    Hei Erik!

    Jeg ser at du har opprettet en profil på vår DBiD.

    Dette er vår kundebase hvor man blant annet kan abonnere på Dagbladets eAvis og DB+.

    Det er ikke opprettet noe abonnement på din profil.

    Jeg kan lukke den om du ønsker det?

    

    Kopi av din profil:

    

    

    Beste hilsen / kind regards,
    Kundeservice
    Dagbladet Pluss og eAvis

    Randi Lervik

    

    Med ønske om en riktig fin vinter J

    

    

    Dagbladet  Pluss - www.dagbladet.no/pluss

    Dagbladet eAvis - www.dagbladet.no/eavis

    DBiD - www.dagbladet.no/dbid

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: DagbladetPlussLogo_200w  Beskrivelse: Beskrivelse: http://gfx.dagbladet.no/dbid/dbid_logo_inset.png

    

    Dagbladet AS: P.b. 91, Økern, 0509 Oslo

    Besøksadresse: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

    

    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 4. februar 2016 01:52
    Til: juridisk
    Kopi: DBiD; Norsk Presseforbund
    Emne: Klage/Fwd: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀

    

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ---------- Forwarded message ----------
    From: Dagbladet Pluss
    Date: 2016-01-21 16:52 GMT+01:00
    Subject: Opplev Dagbladet Pluss til halv pris! 😀
    To: eribsskog@gmail.com

    Dagbladet Pluss og eAvis

    Les eposten i din nettleser

    Bilde er fjernet av sender.
    Få de beste historiene - til halv pris


    Alt dette får du:

        Dagbladet Pluss - historier du ikke får andre steder
        eAvisa - hele papiravisa i digitalt format
        Magasinet - i eAvisa hver lørdag

        Mat og vin stoff
        Teater, film og musikk nyheter
        Bokanmeldelser
        Treningsskolen
        Foreldreskolen med Håvard Tjora
        Sex og samliv
        Helse og kosthold

    - og mye mye mer!


    Med vennlig hilsen
    Dagbladet Pluss

    

    Halv pris, klikk her

    

    * Vi ønsker å gi deg dette knalltilbudet fordi du på et tidspunkt, enten har svart på en undersøkelse, deltatt i en konkurranse eller har en DBID-bruker hos oss. Abonnementet fornyes automatisk til ordinær pris, om du ikke sier opp før fornyelsen. Les vilkår her. Tilbudet gjelder til 14. februar 2016.

    Ønsker du ikke å motta epost fra oss, meld deg av her.
    Eller ta kontakt med oss på dbid@dagbladet.no.

    Dagbladet AS • Karvesvingen 1 • 0579 Oslo • Norway
    Telefon: 24 00 10 00

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tilbakestille ditt passord
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 2:14 AM
To: juridisk
Cc: account@schibsted.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Schibsted Payment through SPiD
Date: 2016-05-16 1:41 GMT+02:00
Subject: Tilbakestille ditt passord
To: eribsskog



SPiD    
Hei eribsskog,

Du har bedt om å få endret ditt passord. For å endre ditt passord, må du klikke på endre passord og følge instruksjonene.
   

   
   
Endre passord
   
   

   

Endringen av passord må fullføres innen 24 timer. Dersom du ikke har bedt om å endre ditt passord, kan du se bort i ifra denne e-posten.
   
SPiD network
Om SPiD | Betingelser | Personvern

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten.
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 2:06 AM
To: juridisk
Cc: ros@bufetat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-05-13 13:02 GMT+02:00
Subject: Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten.
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erika

Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten. For oss i Bufetat er det svært viktig å følge opp de som henvender seg til oss på en god måte. For å hjelpe oss med det, bruker vi et elektroniske system for oppfølging av henvendelser, ROS (Registrering – Oppfølging – Service). Her registreres ditt navn og din kontaktinformasjon. For at vi skal kunne gi deg/din familie god service vil også evt. avtaler og andre kontaktpunkt bli registrert.

Det lagres ikke sensitive opplysninger i ROS.

Opplysninger som registreres om deg/din familie vil ikke bli delt med noen utenfor Bufetat. Det er frivillig og uforpliktende å gi opplysninger til Bufetat i forbindelse med deres kontakt. Registreringen i ROS vil bli oppbevart inntil annen avtale blir gjort mellom deg/din familie og Bufetat.

Du kan når som helst ta kontakt med systemadministrator dersom du har spørsmål til denne e-posten, eller ønsker å avslutte registrering.

E-post til systemadministrator er ros@bufetat.no

Med vennlig hilsen
Bente H H Jonas
Systemadministrator ROS
Bufetat
Tlf: 466 19 261

Denne e-posten er automatisk generert, du trenger ikke svare

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:55 AM
To: juridisk
Cc: post
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Kontaktskjema - www.kongehuset.no
Date: 2016-05-16 1:49 GMT+02:00
Subject: Bekreftelse
To: Erika Ribsskog



Vi takker for henvendelsen til Det kongelige hoff.

Alle henvendelser blir lest, men på grunn av det store antallet meldinger vi mottar, kan dessverre ikke alle besvares.

 Vennligst ikke svar på denne meldingen

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Invitasjon Service F test - KIWI
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:47 AM
To: juridisk
Cc: Andre Tangerud
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-05-19 18:35 GMT+02:00
Subject: Invitasjon Service F test - KIWI
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erika

Neste steg i forbindelse med din søknad på stillingen Butikkmedarbeider deltid er at du svarer på noen spørsmål i linken under.

Vi ønsker å bli bedre kjent med deg, og vite mer om hvilken innstilling du har til service. Spørsmålene tar ca 15 minutter å fullføre og du må svare på disse innen 7 dager fra du mottar mailen.

Link til spørsmål: Klikk her

Med vennlig hilsen,
KIWI

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to the Arriva newsletter
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:42 AM
To: juridisk
Cc: ArrivaBus@email.arrivabus.co.uk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: ArrivaBus
Date: Fri, May 27, 2016 at 1:10 PM
Subject: Welcome to the Arriva newsletter
To: eribsskog@gmail.com


Click here to unsubscribe
Can't see this email properly? Don't miss out - click here
Arriva Arriva
Tickets
   
   
Bus times
   
   
Contact us
   
What's new in the North West What's new in the North West
Hello Misserik

Welcome to the May edition of the Arriva North West newsletter. You can find out about our bus services and activities across the UK by visiting us at www.arrivabus.co.uk

We hope you enjoy your read!
Art Experience Art Experience
Art Experience

Arriva is teaming up with the Liverpool Biennial 2016 festival of contemporary art on an exciting new project.

   
Find out more
   

Arriva Bus app Arriva Bus app
Download the Arriva Bus app

The Arriva Bus app gives you up-to-date information on services, journey times, and much more.

Download Arriva Bus app on the App Store
Download Arriva Bus app on Google Play Download Arriva Bus app on Google Play
   

   

Bank holiday service Bank holiday service
Bank holiday service

Arriva will be operating a Sunday service on Monday 30th May.

   
Bus times
   

Keep up to date

Find the latest up-to-date service and route information by following us on social.
Arriva Facebook    Arriva Twitter Arriva Facebook Arriva Twitter



   
Facebook    
    Twitter    
    YouTube
   
Please do not reply to this promotional email. If you have any questions and wish to contact Arriva Bus, click here
Click here to unsubscribe

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Your account on Pizza Oslo Levering Hjem 22666666
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:36 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Pizza levering – Pizza kjøring
Date: Sat, May 21, 2016 at 4:31 PM
Subject: Your account on Pizza Oslo Levering Hjem 22666666
To: eribsskog@gmail.com


Welcome to Pizza Oslo Levering Hjem 22666666

Thanks for creating an account on Pizza Oslo Levering Hjem 22666666. Your username is eribsskog.

You can access your account area to view your orders and change your password here: http://www.pizzapartner.no/min-konto/.

Pizza levering – Pizza kjøring – Powered by WooCommerce

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Teltmøter i Treungen, i Oslo og på Eidsvoll [Nyhetsbrev fra Menigheten Pilgrimsfolket]
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:31 AM
To: juridisk
Cc: pilgrimsfolket@pilgrimen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Menigheten Pilgrimsfolket
Date: 2016-05-23 16:48 GMT+02:00
Subject: Teltmøter i Treungen, i Oslo og på Eidsvoll [Nyhetsbrev fra Menigheten Pilgrimsfolket]
To:


Guds fred!


Nå står sommeren for døren, og med den mange muligheter til evangelisasjon. Vi i Menigheten Pilgrimsfolket takker Gud for pinsehelgen, som ble en fantastisk "opplading" for det som skal skje denne sommeren, hvis Herren drøyer og vi får leve.

Allerede nå til helgen, 28. og 29. mai, drar vi igang med teltmøter i Treungen i Telemark (Nissedal kommune). Vi har under flere år kommet sammen i det naturskjønne området ved sjøen Nisser, og sammen med den lokale menigheten, Evangeliesalen Treungen Pinsemenighet, ønsker vi også i år å hilse velkommen til to dager rundt bibelsk forkynnelse, sang og vitnesbyrd.
Teltet står på Sommersletta i Treungen, som tidligere år. Hvis du trenger kart og veibeskrivelse, så kan du klikke på denne linken.

Møtetider:
Lørdag 28. mai kl. 15.00 & 18.00
Søndag 29. mai kl. 11.00 & 15.00

Venner fra Sverige og Norge medvirker, og vi håper å få se mange på disse møtene, så kom hvis du har mulighet - og spre ordet til venner og bekjente i området.

________________________________


27. til 31. juli blir det også teltmøter på Youngstorget i Oslo. Både i forkant av og under teltmøtene blir det som vanlig mye evangelisasjon på Oslos gater. Møtetider vil bli annonsert på hjemmesiden etter hvert.

19. til 21. august reiser vi så teltet på Eidsvoll. Helgen 6. og 7. august er det også evangelisasjon med et stand på Eidsvoll, under "Vanvittige dager".

________________________________


Gå gjerne inn på hjemmesiden, eller abonner på bladet Pilgrimen, for mer informasjon.

Vi ønsker en velsignet sommer!

Menigheten Pilgrimsfolket



________________________________
Du får denne e-posten fordi du har meldt ditt interesse for vårt nyhetsbrev. Hvis du ikke ønsker å få disse e-postene i fortsettelsen, så send en melding til post@pilgrimsfolket.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftet abonnement på nyhetsbrev
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:26 AM
To: juridisk
Cc: post@bedreleker.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Bedre leker AS
Date: 2016-05-29 2:28 GMT+02:00
Subject: Bekreftet abonnement på nyhetsbrev
To: eribsskog


Takk for at du meldte deg på nyhetsbrev, dette er en kanal vi vil bruke for å informere deg om spennende nyheter og andre ting vi håper vil være relevant.

Med vennlig hilsen
Bedreleker.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Lekekassen.no - Registrering
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:20 AM
To: juridisk
Cc: webshop@lekekassen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Lekekassen.no
Date: 2016-05-29 2:25 GMT+02:00
Subject: Lekekassen.no - Registrering
To: eribsskog@gmail.com


Takk for at du har registrert deg som kunde hos Lekekassen.no

Du kan benytte linken under for å logge inn med brukernavn og passord.
http://www.lekekassen.no/?route=account/login

Her får du tilgang til Min side der du kan endre kontaktdetaljer, få oversikt over ordrehistorikk, og skrive ut ordrebekreftelser.

Med vennlig hilsen
Lekekassen.no
http://www.lekekassen.no/

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Seilas Nyhetsbrev 06/02/2016
Erik Ribsskog     Wed, Jun 15, 2016 at 1:15 AM
To: juridisk
Cc: seilas@aboservice.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Seilas
Date: 2016-06-02 15:03 GMT+02:00
Subject: Seilas Nyhetsbrev 06/02/2016
To: eribsskog@gmail.com




Opplev seiling på Tjuvholmen til helgen
Seiling står i sentrum av Tjuvholmen Vannfestival på lørdag og søndag

Thompson forsvarte tittelen
Kristian Ruth OL klar til tross for at ingen av de norske seilerne lyktes i VM avslutningen

Salona 380 er endelig på vannet
Dette er en av årets mest spennende seilbåter, og en viktig modell for det Kroatiske verftet.

To norske seilere mot 358 konkurrenter
Tidenes største Finnjolle-VM foregår for øyeblikket på Gardasjøen, og blant dem er det to norske veteraner.

Cxense Display

Copyright © 2016 Norsk Maritimt Forlag AS

Meld deg av nyhetsbrevet


Benytt lenken over fremfor denne UNSUBSCRIBE for å sikre at din endring blir riktig registrert hos oss

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive