Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. januar 2017

Det virker veldig søkt, at Therese Johaug, skulle bedt Norsk skiforbund, om å få, en annen lege. Så her må Norsk skiforbund, ta ansvaret, (for den situasjonen, som har oppstått), vil jeg si. Denne situasjonen skyldes sløvhet, fra Norsk skiforbund, (og deres lege), kan det virke som. Noe sånt

norges skiforbund må ta ansvaret

http://www.dagbladet.no/sport/kiaer-til-johaugnbsp--du-har-ikke-utvist-ingen-skyld-fordi-du-er-ansvarlig-for-valg-av-lege/66909199

PS.

Her har Therese Johaug vært med på, et opplegg, (en slags landslagssamling), i regi, av Norsk skiforbund, (i utlandet).

(Hvis jeg har forstått det riktig).

Og Therese Johaug har nok bare, blitt tildelt, en lege, av Norsk skiforbund.

Og hvis hu hadde protestert, mot dette opplegget, (til Norsk skiforbund, på denne landslagssamlinga), så hadde hu nok blitt stemplet, som en slags oppvigler, (eller en slags primadonna), vil jeg si.

(Og muligens mistet, sin plass, på landslaget).

Så det virker helt urealistisk, at en norsk utøver, ville bedt om, å få, en ny lege, (sånn helt uten videre), på en landslagssamling, (langt oppe i 'fjell-heimen', i utlandet), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter