Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Thursday, 12 January 2017

Jeg sendte en e-post til Ragnhild Kvålshaugen

Erik Ribsskog

Den Polytekniske Høgskolen

Erik Ribsskog Thu, Jan 12, 2017 at 6:29 PM

To: ragnhild.kvalshaugen@bi.no
Cc: studier@kristiania.no, postmottak@uhr.no, Westerdals Oslo ACT , ohs@selvaag.no, postmottak

Hei,

jeg fant noe informasjon, om Den Polytekniske Høgskolen, i Aftenposten sitt arkiv.

Det stod at du var høgskolelektor der.

Jeg synes at navnet ditt virker kjent.

Jeg ringte DPH, (og sendte en del e-poster, via min hotmail-konto, var det vel), i 1997.

Og jeg lurer på, om det var deg jeg hadde med, å gjøre da.

Jeg jobbet heltid, på Rimi Bjørndal, som assisterende butikksjef, ved siden av studiene.

Og 'plutselig' så måtte jeg jobbe, fra 7 til 17, (var det vel), annenhver torsdag der, osv.

Og det var en travel butikk, så det ble for mye jobbing, (må jeg si).

Men jeg mener å huske, at jeg bestod, noen obligatoriske oppgaver.

Og jeg etterlyser også min sisteårs-oppgave, fra NHI, fra 1991/92.

(For det programmet tror jeg, at fortsatt kan ha noe for seg, for det skaper kryssord, som andre kan løse, og det kan det være penger i osv., mistenker jeg).

Lurer også på om rektor Geir Eikanger var han NHI-foreleseren, som hadde på seg skinnbukse, (og 'dreit seg ut'), på NHI sitt juleball, (på Holmenkollen Park Hotel), i 1989.

Mine Hotmail-e-poster, ble slettet, (da jeg jobbet på gården, til en onkel, i Kvelde, i 2005), så jeg har ikke disse e-postene nå.

Men jeg lurte på, om jeg kunne få, noen slags bekreftelse/dokumentasjon på, at jeg gikk, på DPH, (siden at jeg ikke rakk å ta alle fagene, ved NHI, og derfor hadde penger tilgode, liksom).

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive