Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Sunday, 19 March 2017

Bestemora, (til noen i NRK), visste ikke, at Thomas Seltzer, var rockestjerne. Og det visste ikke jeg heller, i 2012, (da Thomas Seltzer prata dritt om meg, i TV-programmet Tweet 4 Tweet, må jeg innrømme). Men nå er det sånn, at Thomas Seltzer, ikke er/var frontfigur liksom, i det aktuelle bandet, (Turboneger). Han har 'bare' en slags 'bakmann/bi-rolle' der, som bassgitarist, (eller noe i den duren). Men hvis det hadde vært, han mer kjente, (i rockeverdenen/utlandet), Hank von Helvete, som hadde prata om meg, på TV, da hadde jeg ihvertfall, visst/skjønt hvem personen var, (for å si det sånn). Noe sånt

visste ikke at var rockestjerne

PS.

Thomas Seltzer har også problemer, med å spise mat, hos andre folk, (forklarer han, i dette radioprogrammet).

Og han forklarer også, om en utspekulert plan, for hvordan han skal få TT-kort, (var det vel), fra sin lege-far.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive