Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ny henvendelse (#1291171): Hilsing på Kiwi Sorgenfrigate.
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 09:41
Til: juridisk
Kopi: kiwi@reply.socialboards.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra:
Dato: 12. januar 2017 kl. 08:46
Emne: Ny henvendelse (#1291171): Hilsing på Kiwi Sorgenfrigate.
Til: eribsskog@gmail.com


For å svare, vennligst skriv OVER denne linjen ↑
KIWI henvendelse #1291171
Hei, og takk for din tilbakemelding!

Vi har registrert saken med saks-nummer 1291171, og vil besvare henvendelsen så fort det lar seg gjøre.

Vi har for tiden stor pågang og noe lenger svartid.

Du vil bli varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen.

Vi takker for tålmodigheten og ønsker deg en fin dag!

Kopi av din melding

Hilsing på Kiwi Sorgenfrigate.
I går, (onsdag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat. Jeg gikk til Kiwi Sorgenfrigate. I kassa, så satt det, en afrikaner, (av bortimot det mørkeste slaget vel). Og afrikaneren skulle absolutt si: 'Hei'. Og det er kanskje en del, av kasserer-drillen, til Kiwi. (At kassererne skal si 'hei', til kundene). Men da jeg jobba, på CC Storkjøp, (skoleåret 1988/80), og Matland/OBS Triaden, (fra høsten 1990 til høsten 1992), så var det _ikke_, en del, av kasserer-drillen, å si: 'Hei'. Så det er ikke åpenbart, (vil jeg si), at det er, en del, av kasserer-drillen, til Kiwi, å si: 'Hei'. Og klokka var, cirka 22.30. Og å si hei, til en annen mann, på det klokkeslettet. Da er det nesten, som å være, på homse-klubb, (må man vel si). (Noe sånt). Så jeg sa ikke 'hei', men jeg sa bare, at jeg skulle ha, to bæreposer. Så det blir litt klamt, med denne 'hei'-hilsinga, (hele tida), på Kiwi, (må jeg si). Og når det er, fra noen mørke negre. Så blir det som, at dette er, noe slags provosering, fra FN/'jødene', (må man vel nesten si). (Noe sånt). Så sånn er det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Mvh. Erik Ribsskog

Kundeservice-løsning levert av Socialboards

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter