Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tips om sannsynlig blindsone i alt målsettingsarbeid, også for profesjonelle coacher og konsulenter. Gratis minikurser. Kampanje kurs -20%. Nyhetsbrev Erickson Coaching
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 09:54
Til: Jan Georg Kristiansen
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


17. januar 2017 kl. 14:46 skrev Jan Georg Kristiansen :
Hei, Erik Ribsskog.



Jeg viser til epost om «trakassering».

Vet ikke hva som er skjedd på din side; men vi har sendt deg et nyhetsbrev.



Vi har tidligere hatt kontakt i 2014 1.juli der du ba oss om :

Hei Erik Ribsskog,



Takk for epost:
«Har dere noe generell info dere kunne sendt over?»
Vedlagt noe informasjon. Mye informasjon på webben.
Fint om du kan oppgi et telefonnummer, så jeg kan høre nærmere hva du ønsker .

Takk for interesse. Send svar på denne epost som påmelding til gratis minikurs-fag og fakta den 11/8-2014.

Fokus: "Utdanning til coach og mentaltrener ", samt ønsker fra publikum.





Forstår jeg det slik at du vil slettes fra våre registre?





Vennlig hilsen

Jan Georg Kristiansen MSc.coaching MCC MBA

Erickson Coaching Nordic AS, Daglig leder

+47 90682512, www.erickson.no, jan.georg@erickson.no

MCC_Web



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 17. januar 2017 07:24
Til: juridisk
Kopi: Jan Georg Kristiansen
Emne: Klage/Fwd: Tips om sannsynlig blindsone i alt målsettingsarbeid, også for profesjonelle coacher og konsulenter. Gratis minikurser. Kampanje kurs -20%. Nyhetsbrev Erickson Coaching



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ----------
From: jan.georg@erickson.no
Date: 2017-01-06 14:15 GMT+01:00
Subject: Tips om sannsynlig blindsone i alt målsettingsarbeid, også for profesjonelle coacher og konsulenter. Gratis minikurser. Kampanje kurs -20%. Nyhetsbrev Erickson Coaching
To: Erik Ribsskog


Les på nett  |  Oppdater abonnement  |  Meld av

Bilde er fjernet av sender. Facebook icon

Liker

Bilde er fjernet av sender. Forward icon

Videresend

Bilde er fjernet av sender.

Til deg som er nysgjerrig på coaching og effektiv kommunikasjon

Vi har tidligere vært i dialog om Erickson's verktøykasse i kommunikasjon og faget coaching (kundefokusert ICF-sertifisert). Markedsverdien stiger for de som makter holde "fokus på den andres verdier" i utfordrende situasjoner; og de er det mange av i dagens omstillings-virkelighet. Finnes det fortsatt en sannsynlig blindsone i alt målsettingsarbeid, også for oss profesjonelle coacher og konsulenter?; "ja!", påstår en fersk Masteroppgave du kan lese om under eller høre om på gratis minikurs som gir deg innblikk i det moderne coachingfaget, coachende væremåte og coachende lederstil; Finn ut hva ved Erickson coaching's kraftfulle verktøykasse, som har gjort at dette på få år har blitt blant verdens mest utbredte kvalitetsutdanninger. Ønsker deg ellers gode vinterdager!

Finnes det fortsatt en sannsynlig blindsone i alt målsettingsarbeid, også for oss profesjonelle coacher og konsulenter?

Bilde er fjernet av sender.

Ja! Vi Erickson-coacher kaller det for "skli-ord fenomenet" (kilde: Kristiansen, J.G. Masteroppgave godkjent University of Derby/UK 2016). Hvis du tenker på mål som "jeg vil bli bedre til å ..., bli flinkere, øke salget med..., tjene mere.." - les mer om hvorfor det sannsynligvis blir tungt å oppnå slike mål. Det blir som å kjøre ambisiøst opp en bratt isdekket vei på vinterføre, men med sommerdekk på, derav beskrivelsen "Skli-ord". Hør mer på minikurs eller kurs hos oss, eller Les mer>>

Fritt Minikurs 1: Profesjonell coach og mentaltrener: Man.17/1,kl.17

Bilde er fjernet av sender.

"Utdanning til coach og mentaltrener - med work/life balance", er minikurset som gir deg uforpliktende 2,5 timer fag. For deg som vil vite hva som skal til for å kunne begynne jobbe som coach og mentaltrener; fokus egenutvikling, balansen arbeid/helse. Gir oversikt og smaksprøve på hvordan vi forholder oss til informasjon fra mennesker i vår ICF-godkjente coachutdanning; oversikt coachingretninger; NLP-coaching. Møte Erickson-studenter under utdanning, Les mer >>

Fritt Minikurs 2: Coachingverktøy i ledelse og samspill:Man.23/1

Bilde er fjernet av sender.

"Coachingverktøy i ledelse og samspill – coachende væremåte for utvikling og forbedring", gir uforpliktende 2,5 timer fagfokus med konkrete tips på moderne resultat-, leder- og organisasjonsutvikling. For deg som merker stort tids- og krysspress som leder; ønsker verktøy til å utvikle din og andres medarbeiderfokuserte lederstil ("coachende kultur"); vil ha fleksible tilnærminger til å motivere dine medarbeidere til utvikling og forbedring; er konsulent eller underviser som vil utvide verktøykasse kommunikasjonsverktøy; HR som vil utvikle og bruke intern- og eksterncoacher. Les mer >>

Kampanje: Avansert grunnkurs coaching 2,5 dager oppstart 27/1 (helg) eller fra 15/2 (uke). Kampanjerabatt -20%" innen 11.januar.

Bilde er fjernet av sender.

Ønsker du verktøy for en mer coachende og anerkjennende kommunikasjonsstil for deg selv og for kulturutvikling? Eller starte utdanne deg til ICF profesjonell coach og om noen måneder tilhøre profesjonsnivået for verdens mest profesjonelle coacher (25.000 ICF-sertifiserte). Få frem det beste hos deg selv og andre med coaching og mentaltrening. Velg neste grunnkurs med oppstart 27. januar (helg 2,5 dager). Eller hvis ukedager er bedre er oppstartdato 15. februar. Ved påmelding skriv "Kampanjerabatt -20%" (=-1380,-) pris kr. 5520,-,innen 11.januar.
Les mer og meld deg på her  >>

«Å oppleve og å ta med seg coachingferdigheter fra Erickson-trener Jan Georg Kristiansen (MSc.coaching MCC MBA), var veldig verdifullt for meg, og noe jeg tror mange vil få utbytte av. Den levende undervisningen har åpnet rom og har skapt enorm bevegelse for meg på kort tid. Anbefales for å styrke din effektive kommunikasjon.»
- Lærer Fredrik Hvidsten-Smith. Deltaker på Grunnkurs Modul 1 Anerkjennende samtaler.

Meld deg på gratis minikurs i dag

Bilde er fjernet av sender.

Vi tilbyr nå tre typer gratis 2,5 timers minikurs: 1)"Utdanning til profesjonell coach og mentaltrener",  2) "Coachingverktøy for ledelse og samspill" og 3) "Teamcoaching for utvikling av team og organisasjonskultur".
Med fagansvarlig Jan Georg Kristiansen MSc.coaching MCC MBA

Velkommen til å komme selv eller tipse noen om denne muligheten!

Mer fakta og påmelding gratis Minikurs >>

Endre abonnementet ditt | Meld av

Erickson Coaching Nordic AS
Ullernchausseen 119, Oslo
0216 Oslo
Telefon: 400 41 204

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter