Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Har du flyttet?
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 11:28
Til: norges@hytteforbund.no
Kopi: juridisk
Hei,

nå er dette, en av hundrevis/tusenvis lignende saker.

Og det har seg også sånn, at jeg aldri, har hatt noen hytte.

(Selv om jeg var inne på tanken, på å kjøpe meg, en billig hytte, (sammen med mine søsken, noe som kanskje ikke var, en særlig god ide), ved Krok, (i Svelvik), rundt årtusenskiftet).

Så dette må ha vært noen, som har lest min blogg, eller lignende.

Her har dere sikkert en ip-adresse, for vedkommende identitetstyv, som dere kan bruke, for å finne ut, hvem vedkommende er.

Og så kan dere kanskje være greie, å opplyse meg om, hvem denne synderen er.

Også bra, hvis dere kan sende dette, til en overordnet, hos dere.

Erik Ribsskog


23. januar 2017 kl. 09:26 skrev :
Erik Ribsskog,



Vi viser til din email av 21.01.2017 og tidligere korrespondanse som følger denne emailen. Vi legger ved et screenshot-bilde av din innmelding, i Norges Hytteforbund den 07.08.2015, via nettstedet: http://hytte.no/, sendt fra din emailadresse.



Jeg har kopiert vår jurist Gunnar Svendsen i denne emailen.













Med vennlig hilsen
for Norges Hytteforbund

Heidi Nesttun Sunde
Mobiltelefon 997 06 225

NB: vi har ny adresse: Øvre Slottsgate 11, 0157 Oslo









Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: lørdag 21. januar 2017 05.31
Til: norges@hytteforbund.no
Kopi: juridisk
Emne: Re: Har du flyttet?



Hei,

jeg vil gjerne vite, hvem det er, som bestiller disse e-postene, (og som melder meg inn, i foreninger), i mitt navn.

Det burde det være mulig, for dere, å finne ut, (vil jeg si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog



10. november 2016 kl. 20:36 skrev :


Hei Erik, og takk for henvendelsen.

Du ble utmeldt fra vårt medlemsregister da du tok kontakt i september, men da var adresselisten for nr 3 av Hytte & Fritid 2016 allerede blitt sendt til trykkeriet.

Heretter vil du ikke få noe medlemspost fra oss.



Med vennlig hilsen
Norges Hytteforbund

Heidi N. Sunde



Den 2016-11-10 20:10, skrev Erik Ribsskog:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere
akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med
andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg, (og en Bjørn Ribsskog, som døde, for noen år siden), har
drevet mye, med 'Ribsskog-slektsforskning'.

Så hvis det hadde vært sånn, at det fantes, en navnebror, av meg,
så hadde jeg nok visst om det, (for å si det sånn).

Her er det nok snakk om identietstyveri.

2016-09-15 8:34 GMT+02:00 :

Hei, beklager at du tror du er utsatt for identitetstyveri. Dette
medfører ikke riktighet.



Vi forsøker bare å spore opp vårt medlem Erik Ribsskog, medlem nr
954452, som tydeligvis har flyttet fra Micheletsvei 55, på Stabekk,
fordi vi får posten hans i retur.

Dette er sannsynligvis en navnebror av deg, som tilfeldigvis har
samme emailadresse som den vi har fått opplyst om – og registrert
i vår base i 2015.



Vi er en medlemsorganisasjon som representerer 25.000 hytteeiere i
Norge, og en del av våre medlemmer glemmer dessverre å melde
adresseforandring til oss.



Kan du være så snill å sende oss kopi av anmeldelsen til
Datatilsynet – så vi kan svare via vår advokat?



Med ønske om en god dag.



Med vennlig hilsen

for Norges Hytteforbund



Heidi N. Sunde

(mobil 99706225)



FRA: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
SENDT: torsdag 15. september 2016 04.44
TIL: juridisk
KOPI: norges@hytteforbund.no
EMNE: Fwd: Har du flyttet?



Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det
som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at
det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-09-09 13:59 GMT+02:00
Subject: Har du flyttet?
To: eribsskog@gmail.com



Hei Erik, vi får posten din i retur. Har du flyttet fra Stabekk?



På forhånd – takk for svar.



Med vennlig hilsen

for Norges Hytteforbund



Heidi N. Sunde

(mobil 99706225)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter