Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi savner deg som medlem!
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 11:18
Til: Marked
Kopi: juridisk , "sande.vgs"
Hei,

dette er jeg ikke sikker på, om jeg kjøper.

Jeg har gått handel og kontor, (på Sande videregående), og der lærte jeg, at man meldte seg inn, når man sendte, den første korrespondansen.

Så jeg synes det høres rart ut, at jeg da skal ha meldt meg inn, via Deres nettsted.

Kan det ha vært noen som har lest på bloggen min, (og som har tulla med meg), lurer jeg.

Dessuten, så var det ikke noe råd, å få, fra dere, (sånn som jeg husker det).

Så det er vel ikke noe annet, å forvente, (enn tulle-svar som dette), fra Huseiernes landsforbund, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Send dette til en overordnet, må jeg si da.

Erik Ribsskog


17. januar 2017 kl. 15:56 skrev Marked :
Hei



Du meldte deg inn via våre hjemmesider 07.08.2015, og tok kontakt med oss 08.09.2015 og meldte deg ut igjen.

Vi sendte deg dette tilbudet fordi du har vært registrert som medlem hos oss i denne korte perioden, så jeg kan ikke se at dette skal være identitetstyveri.

Prøvde å ringe deg på mobilnr. som vi har registrert, men det er ikke lengre i bruk.



Merker av i medlemsregisteret vårt at du ikke ønsker ytterligere kontakt fra oss, og beklager at du følte at dette var trakassering, og ikke et tilbud til våre tidligere medlemmer.





Med vennlig hilsen

for Huseiernes Landsforbund





Birgith Malo Tollefsen



From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 17. januar 2017 13:59
To: juridisk
Cc: Marked
Subject: Klage/Fwd: Vi savner deg som medlem!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ----------
From: Huseiernes Landsforbund
Date: 2016-11-30 18:00 GMT+01:00
Subject: Vi savner deg som medlem!
To: eribsskog@gmail.com


Se webversjon









På grunn av en datafeil i vårt system fikk dessverre noen problemer med å registrere medlemskapet. Derfor sender vi dere dette spesialtilbudet på nytt.
Spesialtilbud til tidligere medlemmer!
Bli medlem igjen for kun kr 245,- ut 2017.

I Huseiernes Landsforbund er vi nå 220 000 medlemmer. Med denne store medlemsmassen i ryggen arbeider vi aktivt mot unødvendige skatter og avgifter på boligen. Vi er attraktive for samarbeidspartnere som gir våre medlemmer gode rabatter og betingelser.



Fordelene du får som medlem:

10% rabatt på skadeforsikringer hos If
Opptil 40% rabatt på byggevarer hos Montér
Rabatter og spesialtilbud hos Varme & Bad, Elfag, Mesterfarge, Kjells Markiser, Verisure, NorgesEnergi og mange flere.
Gratis juridisk rådgivning om utleie, kjøp/salg av bolig, nabokrangel eller uenighet med håndverkere. I tillegg får du gratis byggteknisk og økonomisk rådgivning.
Boligmagasinet Hus & Bolig hjem i postkassen 6 ganger i året.

Meld deg inn her

Les mer om oss på huseierne.no



Spesialtilbudet varer til 6. desember.


NB! Medlemskapet gjelder for alle enten du bor i hus, leilighet eller eier en fritidsbolig.



Med vennlig hilsen
Huseiernes Landsforbund

Huseiernes Landsforbund - Fred Olsens gate 5, 0152 Oslo Norge

Klikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta dette nyhetsbrevet

Powered by Make Newsmail

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter