Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Tuesday, 21 March 2017

Sånn her, ble jeg angrepet, (på gata), i England. En kar kom bak meg, og prøvde, å brekke nakken min/kvele meg. Jeg tok tak, i armen hans, og da løsnet attentatmannen grepet, (av en eller annen grunn). Jeg snudde meg så rundt, og prøvde, å ta et bilde, av attentatmannen, men jeg klarte bare, å ta et bilde, av attentatmannens bein, (viste det seg seinere)

sånn ble jeg angrepet i england

http://www.dagbladet.no/nyheter/orly-angriper-overrasket-soldat-og-tok-vapenet-hennes/67415940

PS.

Her er mer om dette:

mer om mordforsøk johncons web

http://johncons.angelfire.com

PS 2.

Enda mer om dette:

attentatmannens ben johncons blogg

http://johncons-mirror.blogspot.no/2013/11/jeg-sendte-en-e-post-til-merseyside_12.html

PS 3.

Og når jeg da prøver, å få britisk politi, til å etterforske, dette drapsforsøket, (må man vel kalle det).

Så blir de, som han russiske ubåtkapteinen, (spilt av Harald Heide-Steen jr.), som sier, at: 'Vi kan jo ikke se den grense under vann'.

(Noe sånt).

De bare gjør seg dumme, og later som, at de ikke forstår noe da, (for å si det sånn).

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive