Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Monday, 20 March 2017

The Financial Ombudsman Service har visst en viking, som logo. Hm

viking som logo

https://plus.google.com/+financialombudsman

PS.

Det er visst egentlig, en slags 'f':

det er visst egentlig en slags f

http://www.financial-ombudsman.org.uk

PS 2.

Britene mener, (på dårlig/gebrokkent engelsk, må man vel si), at ombudsman, er noe de har fått, fra vikingene, (men jeg lurer på, om det egentlig er, fra russerne):



PS 3.

Vikingene hadde vel sine ting, hvor de tok opp saker.

Så når det gjelder ombudsman, så er det nok sånn, at ordet, er norrønt.

Men selve ombudsman-systemet.

Det er vel noe, som vi i Norge, har fått østfra, (hvis jeg skulle tippe).

Og Sivilombudsmannen, han aper bare meg, (mistenker jeg), og skriver bare noe tull.

(Se for eksempel denne bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.no/2017/03/jeg-sendte-en-e-post-til_25.html).

Så disse ombudsmennene, lurer jeg litt på, hva egentlig driver med, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive