Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Friday, 14 April 2017

Det her må være Geir Arne Jørgensen sin sykkel. Han pleide å ha en lignende sykkel, (som het Tomahawk), da han var ung

geir arne sin sykkel

PS.

Her er mer om dette:

tomahawk sykkel da var ung

http://www.tempo-online.net/phpBB2/viewtopic.php?t=8113

PS 2.

Jeg selv hadde en Apache-sykkel, som jeg fikk, av min morfar Johannes, (av en eller annen grunn), på den samme tida, (våren 1978), som jeg flytta, (med min mor), til Larvik sentrum:

apache sykkel

(Samme link som ovenfor).

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive