Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Thursday, 27 April 2017

Hvis Reidar Hesler var faren, til Glenn Hesler, så er nok det her, (ei Marit), mora. Noe sånt

muligens mora til glenn hesler

PS.

Her er mer om dette:

mer om marit hesler

PS 2.

Saraby, (pikenavnet til Marit Hesler sin mor), ligger visst, i Finnmark, så det kan forklare, at Glenn Hesler, er så kortvokst, ettersom at han da, vel muligens er, av sameslekt:

muligens same hm

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BzcoG7u8pPgJ:https://en.wikipedia.org/wiki/Bj%25C3%25B8rnstadvatnet+&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=opera

PS 3.

Jeg husker også, at Glenn Hesler, en gang sa, at han ikke ønsket, at jeg skulle besøke dem noe mer, (da han bodde, hos sin mor, i Norbyveien, på Skjetten), for hu, (og hennes nye samboer vel), pleide å sitte nakne, i stua, (sa Glenn Hesler).

Og det stusset jeg litt over, på den tida, (dette var vel, på slutten, av 90-tallet), husker jeg.

Men nå tenker jeg, at det kan kanskje, ha vært, en slags 'same-skikk', (eller noe i den duren), å sitte sånn, i nettoen.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive