Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 21. mai 2017

Jeg sendte en e-post til Gjensidige

Erik Ribsskog

SV: Deres brev fra 20. januar

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 07:56

Til: Vegard Opedal Paulsrud
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Post , post@forbrukerombudet.no

Hei,

takk for svar!

Jeg hadde mange smålån, rundt årtusenskiftet.

(Jeg byttet til DNB, (fra Kredittkassen/Nordea), i 1998, like etter, at jeg ble forfremmet, til butikksjef, i Rimi.

Og av DNB Ensjø, så gikk jeg Mastercard, kassakreditt, og også billån, (for å kjøpe en bruktbil, for Rimi hadde bransjens laveste lønninger, så noe ny bil, tenkte jeg ikke, at jeg hadde råd til, og jeg leide også av Rimi, så ny bil og å samtidig leie bolig, av arbeidsgiver, det blir vel litt rart).

Og jeg tok også opp en del smålån til, når det etterhvert ble så mye problemer, med denne bilen, (den var innbrudd i bilen, en gang i måneden, eller noe i den duren, blant annet).

Så det hadde vært greit å vite, hvilket lån, som dette, er snakk om.

Sånn at jeg ikke mister oversikten, over dette, mener jeg.

(Selv om dette, er mange år siden nå, for å si det sånn).

Så jeg sender en kopi, til Finans 2, og så håper jeg, at de finner ut av det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg hadde også, en Toyota HiAce, før dette igjen.

Og den var forsikret, hos Gjensidige, (mener jeg å huske).

Og den bilen, ble det feil på, like etter, at jeg var på slektstreff, hos min onkel Runar, i Son, i romjula, i 1996, (må det vel ha vært).

Og det lurer jeg på, om kan ha vært på grunn av, at noen, har tukla/fikla, med bilen, (i forbindelse med slektstreffet).

For da det i 2002, var bryllup, i slekta, (min fetter Tommy, som er nevø, av nevnte Runar), så var det feil, på Sierraen min, (som jeg kjøpte, i 1998).

Lista rundt frontruta løsna, på vei, til Fredrikstad.

Så jeg måtte stoppe, på en bensinstasjon, (hvor jeg tilfeldigvis møtte Tommy sin kamerat Kjetil Carlin, var det vel), for å kjøpe noe greier, for å prøve å fikse frontruta.

Og min søster Pia, var kjempenervøs, for å sitte på med meg, hjem fra Runar, i 1996.

Så jeg lurer på, om det kan ha vært, noe rart.

Jeg hadde ikke hel-kasko, så det er mulig, at dette ikke gikk, på forsikringa.

Bare noe jeg tenkte på.



27. mars 2017 kl. 13:33 skrev Vegard Opedal Paulsrud <Vegard-Opedal.Paulsrud@gjensidige.no>:
Hei

Ditt lån var hos Finans2 AS da det ble avsluttet, du må derfor ta kontakt med dem for å få oppgitt hvorfor det ble avsluttet. De kan treffes på post@finans2.no eller på tlf 21 50 17 30.
Vårt følgebrev som sendes ut sammen med originalt gjeldsbrev er et standardbrev som sendes ut når lånet er avsluttet, uavhengig av årsaken til at lånet er avsluttet.

Vennlig hilsen

Vegard Opedal Paulsrud
Kundebehandler • Mislighold personell


Gjensidige Bank ASA, PB 33, NO-0101 Oslo.
Telefon 03100. Besøk oss på gjensidige.no eller på facebook.

Denne e-posten og eventuelle vedlegg kan inneholde konfidensiell informasjon, og er kun beregnet for rette mottaker. Hvis du mottar denne meldingen ved en feiltakelse, ber vi om at du holder innholdet konfidensielt, kontakter avsender og sletter meldingen.


Fra: bank@gjensidige.no [mailto:bank@gjensidige.no]
Sendt: 27. mars 2017 09:19
Til: Consumer
Emne: Deres brev fra 20. januar

2017-03-27 06:10:11: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Hei,

jeg lurer litt, på Deres brev, fra 20. januar, (se vedlegg).

Dere skriver, at dette lånet, har blitt innfridd, i 2016.

(Dette var vel et lån, som jeg tok opp.

Etter at bilen min, (en Ford Sierra), hadde vært, på EU-kontroll, hos NAF Sandvika, sommeren/høsten år 2000.

For NAF-arbeideren, (en vestlending vel), fant så mye feil, på bilen min.

Så jeg frykta, at det ville blitt veldig dyrt, å få bilen, EU-godkjent, (noe det ikke ble, for et verksted i Rommen/Groruddalen, fant ikke like mye feil, var det vel).

For jeg hadde, på den her tida, fått jobb, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (før det var jeg butikksjef på Rimi 3164 Lambertseter), så jeg syntes vel, at det var greit, å ha bilen i orden, da).

Det riktige skal vel være, at dette lånet, er slettet, fordi at det er foreldet?

(Noe Entercard/Intrum Justitia gjorde, med et lån, fra 90-tallet).

På forhånd takk for eventuell klargjøring!

Mvh.

Erik Ribsskog

2017-03-27 09:18:59: i775265


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter