Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 21. mai 2017

Jeg sendte en e-post til Domstoladministrasjonen

Erik Ribsskog

Vedrørende ytterligere henvendelse om korrupsjon og maktmisbruk

Erik Ribsskog 21. mai 2017 kl. 06:59

Til: Tilsynsutvalget

Kopi: "Austad, Christina Møller (DRAM)" , bibliotek@drmk.no, Post.Drammen.bibliotek@drmk.no, Monica Nyhus , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , "HRET (postmottak)" , EK Kristiansand kundeservice , post

Hei,

jeg skjønner, at dere ikke har oversikt, når det gjelder, Drammen tingrett.

For da hadde dere nok stengt ned, denne tingretten, for lenge siden.

Så da vil jeg gjerne klage på dette, til en overordnet, hos dere.

Erik Ribsskog




24. mars 2017 kl. 15:04 skrev Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>:
Se vedlagte brev fra sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere.


Med vennlig hilsen

Elin Helen Kvalvik Utvik
sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere


Domstoladministrasjonen, Postboks 5678 Sluppen, 7485 Trondheim
Telefon: +47 73 56 70 00





PS.

Her er e-brevet fra Domstoladministrasjonen:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter