Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. mai 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: NAFO-seminaret: Åpent for påmeldinger
Erik Ribsskog 18. mai 2017 kl. 02:00
Til: Norsk atferdsanalytisk forening
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også, at din e-post, høres litt 'besserwisser-aktig' ut.

(Du insinuerer at jeg skal ha gitt noen tilgang til min e-post-konto i 2015).

Så dette vil jeg gjerne at dere sender om, til en overordnet, hos dere.


14. mars 2017 kl. 09:31 skrev Norsk atferdsanalytisk forening :
Hei



Dette høres ut som kjedelige greier. Jeg ser at det ble registrert en brukerkonto hos oss med din e-postadresse 12.05.2015. Dette har bare kunnet gjøres av noen som på det tidspunktet hadde tilgang til e-postadressen eribsskog@gmail.com. Jeg ser at vi i de to årene som har gått siden, har sendt deg 10 nyhetsbrev.



Jeg stryker deg naturligvis fra nyhetsbrevlisten vår, og beklager det inntrufne.



Vennlig hilsen

Thor Jonny Eriksen

Norsk atferdsanalytisk forening













Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 14. mars 2017 07:05
Til: juridisk
Kopi: service.nafo@atferd.no
Emne: Klage/Fwd: NAFO-seminaret: Åpent for påmeldinger



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Norsk atferdsanalytisk forening - Nyhetsbrev
Dato: 31. januar 2017 kl. 10:45
Emne: NAFO-seminaret: Åpent for påmeldinger
Til: Erik Løvenbalck Ribsskog


Kjære atferdsanalytiker

Vi har nå åpnet for å ta i mot påmeldinger til vårens NAFO-seminar som vil foregå på Storefjell høyfjellshotell i perioden 3.-7. mai.

Seminaret arrangeres som vanlig med et forseminar og et hovedseminar. Mens temaet for forseminaret i år vil være "Private hendelser", så vil du som tidligere år finne hele bredden av atferdsanalytiske temaer på hovedseminaret.

Programmet: http://www.atferd.no/Default.aspx?IdDocument=637

Praktisk informasjon og påmeldinger: http://www.atferd.no/Default.aspx?IdDocument=639

Påmeldingsfrist: 12. april.


Vennlig hilsen
Norsk atferdsanalytisk forening

------------------------------------------------------------------------------------------


Denne e-posten er sendt fra NAFOs system for elektroniske nyhetsbrev. Om du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra oss, eller du bare ønsker å motta noen typer nyhetsbrev, kan du slette deg fra listen, eller redigere nyhetsbrevabonnementene dine på «Min Side» på webområdet vårt: (http://www.atferd.no/minside.aspx?MinSideMode=4). Alternativt kan du også be om å bli strøket fra nyhetsbrevlisten gjennom å ta kontakt med oss på e-post: service.nafo@atferd.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter