Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. juni 2017

Arbeiderpartiet vil ha et 'folkelig forankret heimevern'. Men hvis de vil ha, et folkelig forankret heimevern, på Tøyen. Så blir det lett til, en underavdeling, av Al Quaida liksom, (mistenker jeg). Så man må kanskje være, litt forsiktige, når det gjelder, hva man ønsker seg. Vi lever ikke på 50-tallet lenger, (for å si det sånn). Hm

folkelig forankret heimevern

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/slaar-ring-rundt-heimevernet/a/24077204/

PS.

Nå hadde det kanskje ikke vært, _så_ farlig, hvis HV på Tøyen, for det meste bestod, av muslimer.

Hvis HV hadde vært, som i gamle dager, og de bare skulle sikre viktige bygg osv., i sin egen bydel/kommune/HV-område.

Men i våre dager, så har vi innsatsstyrker, eller fylkeshærer, (som man også kan kalle de, mener jeg).

Og disse er også, en del, av HV.

Og de har både stormpanservogner, kanoner og 12/7-er, (kjempestore maskingevær med multi-purpose ammunisjon, som ble kritisert, i Afganistan, for å være 'overkill-våpen', når de ble brukt, mot mennesker).

Så hvis disse fylkes-hærene, (som Derby osv.), også skal være, folkelig forankret.

Så kan vi risikere, at disse også etterhvert, liksom blir som underavdelinger, av Al Quaida, (mistenker jeg).

(Noe sånt).

Så legg ned disse utradisjonelle fylkes-militsene, (som Derby osv.), før det er for sent, (vil jeg si).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om grønland hv område

https://www.nrof.no/OM-NROF/Nyheter-fra-NROF/Ledige-omradesjefstillinger-i-HV-02

PS 3.

Og den siste gangen, (var det vel), som jeg var med, på rep-øvelse, med støtte-område, (som var en forløper, til Derby).

(Dette var mens jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Kalbakken.

Noe jeg jobba som, fra høsten 2000 til våren 2001).

Og da var det sånn, at det kun var en som ble kalt 'Titten Tei' og meg, som dro ut, på byen, for å ta oss, noen halvlitere, den siste dagen.

(Enda det er tradisjon, for HV, at man drikker/fester, på øvelsene.

Det er et rykte, som HV har på seg, husker jeg, fra førstegangstjenesten).

Så spørsmålet er, om støtte-området liksom var, som en underavdeling, av Al Quaida, (siden at 'ingen' drakk, av soldatene).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Enda mer om dette:

mer om grønland aftenposten

http://www.aftenposten.no/osloby/--Gronland-taler-ikke-flere-moskeer-232149b.html

PS 5.

Og det heter seg visst.

At det kommer til å bli fler og fler muslimer, i Oslo/Norge.

Så dette er et problem, som kommer til å bli mer og mer aktuelt, i fremtiden.

(Ettersom at det blir fler og fler 'muslimske' bydeler/HV-områder, i Norge).

Så hva vi skal gjøre, med Heimevernet, i disse muslimske by/lands-delene, etterhvert.

Det kan man kanskje lure på.

Hm.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter