Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. juni 2017

Mer fra Høvik

Nå dukka det ikke opp, noen penger, (altså sosialstøtte til livsopphold), fra Nav, på kontoen min, i dag.

(De pleier 'alltid' å dukke opp, cirka klokka 14.15, på utbetalingsdagen, som skal være, i dag, (den første), mener jeg).

Så da er det muligens, 'noe gæernt som ikke er rekti'.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dette er _ikke_ den samme saken, som min pensjonsbeholdning-sak, som jeg har skrevet om, på mitt nettsted, (selv om den også, har med Nav å gjøre, for å si det sånn):

pensjonsbeholdingssak

http://johncons.angelfire.com/pensjonsbeholdningsak.html

PS 2.

Nå, (cirka klokka 15.45), så hadde livsopphold-pengene kommet inn.

Så det var bare Nordea, (eller Nav), som har hatt, noen tekniske problemer, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Da jeg jobba, som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal.

(Noe jeg jobba som, fra våren 1996 til høsten 1998).

Så hadde jeg, en assistent-kollega der, som het Irene Ottesen, (som var, litt 'skravlete', må man vel si).

Og hu visste 'alltid', (på minuttet/timen liksom), når lønninga kom inn.

Så jeg har kanskje blitt, litt påvirka, av Irene Ottesen, på dette punktet, (siden at vi noen ganger, dreiv og snakka, om løst og fast liksom, mens vi jobba), da.

Og derfor, så er jeg vant til, å ha i bakhue liksom, når på dagen, som jeg får penger, (på den tida lønning), inn på kontoen, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nordea har sine tidspunkter, for når pengene skal være disponible, på kontoen, (men i dag, så skar det seg visst, for overføringen var bortimot halvannen time forsinket, vil jeg si):

nordea tidspunkter

https://www.nordea.no/privat/daglig-bruk/internett-mobil-og-telefon/tidsfrister-for-betaling-innland.html

PS 5.

Det kan også være, at det var noe, med nettleseren, (nemlig Opera).

Og at den ikke klarte, å oppdatere skjermbildet ordentlig, når jeg trykte, på 'oppdater-ikonet'.

(Hvem vet).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter