Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. juni 2017

Nå bråvåkna jeg, for cirka fem minutter siden, av at han her, (må det vel ha vært), dreiv og kikka, inn av vinduet mitt, (og hadde hånda, inn av vinduet), fra parkeringsplassen utafor. Jeg ropte 'hei', og smalt igjen vinduet. Vedkommende gikk da, lenger 'borti der', (mens han snakka, i en telefon vel, (på et utenlandsk språk)), før han løp tilbake igjen, forbi vinduet mitt, (og jeg stod da tilfeldigvis klar, (siden at jeg lurte på, hvem dette var), og tok bilde)

IMG_20170604_133836

PS.

Jeg kan ikke huske, å ha opplevd, noen lignende før.

Men politiet nekter, å tjene meg, (må jeg si).

Så å anmelde til de, da kommer de vel, og arresterer/tvangsinnlegger meg igjen, (på sitt 'sovjetiske' vis).

Så det er bare anarki, i Norge, vil jeg si.

(For andre forvaltningsorganer, (som de vel kalles), som Spesialenheten, gjør heller ikke jobben sin).

Og ingen respons får jeg, på min nødblogg, (som jeg nå har hatt, i cirka ti år), heller.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Min blogg, har over fire millioner sidevisninger, (men den responsen jeg får, er for det meste nettmobbing, må jeg si):

mer enn fire millioner sidevisninger

PS 3.

Disse utlendingene, som bor her, (på tidligere Thon hotell Høvik).

De går ofte, på _innsiden_ av bilene bortover.

(Istedet for å gå, på utsiden, av bilene).

Så de snoker/kikker, inn hos folk, 'hele tida' da, (må jeg si).

På den tida, som jeg flytta inn her, (høsten 2015), så var det, en slags 'negergutt-gjeng', som dreiv og banka, på vinduet mitt, (uten at jeg forstod hvorfor).

Men de bodde ikke her, (på Narverud), hadde jeg inntrykk av.

Men disse som går, på innsiden av bilene, (og spiller gateteater), det er, noen slags naboer her, (kan det virke som).

Og de går liksom, og kikker inn, av vinduene, (på sitt fremmedkulturelle vis da, må man vel kalle det), virker det som.

Men at de også, stikker hånda si inn, av vinduet.

Det er noe nytt, (må jeg si).

Så her er det, at disse spionerer, på de som ikke, er jihadister, (eller noe i den duren), vil jeg tippe på.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nå driver dem, og 'kvemer' mer der, (må man vel si):

IMG_20170604_145803

IMG_20170604_145810

IMG_20170604_145818

IMG_20170604_145830

IMG_20170604_145849

IMG_20170604_145909

IMG_20170604_145920

IMG_20170604_145923

PS 5.

Og når jeg blogger om dette.

Så hvor er de nordmenna, som spør meg: (på sosiale media for eksempel): 'Var det en neger, som prøvde, å klatre inn av vinduet ditt/gjøre innbrudd hos deg'.

Og så: 'Da går det ikke an å bo der, for da er det som i Afrika'.

(Noe sånt).

Nei, de finnes ikke, (virker det som).

Og det virker også som, at folk blander meg, med Svein Erik Lorentzen, (som jeg blogga om, her om dagen), må jeg nesten si.

Det er han, som er, en sånn primitiv 'huleboer-type'/handyman.

Og jeg er en sånn fin butikksjef/toppleder og NHI-kar/akademiker/høyutdannet.

(Med en far, (som jeg har en omsorgssvikt-sak mot), fra en fabrikkeier/bonde/adels-slekt.

Og en mor, som var, fra en embedsmann/adels-slekt.

Noe sånt).

Det virker som, at folk, behandler meg, som om jeg er, han Lorentzen.

Skal det være noe morsomt.

Han er en sånn overfladisk handyman-fyr, og en 'proletar', (eller hva de sier), fra arbeiderklassen/bondestanden, som jobber, med henda/kroppsarbeid.

Og jeg er en sånn elite-fyr, som jobber, først og fremst, med huet, (må man vel si).

Så her er det sånn, at jeg blir tulla med, over hele linja, (av mine svikefulle landsmenn), må jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer, om denne angriperen, (må man vel kalle han):

IMG_20170604_164427

IMG_20170604_164436

IMG_20170604_164447

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter