Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. juli 2017

Enda mer fra Google Maps

google maps meny oslo city

https://www.google.no/search?client=opera&q=google+anmeldelser&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=google+anmeldelser+oslo+city+meny&lrd=0x46416e62300dada1:0x3c7c2249bb653fd8,1,

PS.

Her er mer om dette:

Jeg pleide å handle her, (som student, studieåret 1988/89), da det het Oluf Lorentzen.

Jeg kjøpte en stor flaske cola, noe snacks/sjokolade og noen ølbokser, for å ha med, på tur, med Swebus, til Stockholm.

Selvbetjeningskassa ville ikke la meg betale, (antagelig på grunn av ølboksene).

Ingen Meny-folk dukket opp ved min selvbetjeningskasse.

(Så dårlig kundeservice, vil jeg si).

Jeg måtte rope, på en eldre pakistaner, (i Meny-uniform), som virka helt uoppmerksom på, at ting hadde stoppa opp, i min selvbetjeningskasse.

Jeg ble bedt av pakistaneren, (som var ordknapp, og som hadde, en dårlig kundeservice-tone, synes jeg), om å trykke tommelen min, mot en slags fingeravtrykk-leser, (som var montert, på selvbetjeningskassa).

(Så det var jo som noe, fra George Orwell sin bok '1984', eller noe sånt.

Må man vel si).

Men jeg har gått på handel og kontor, og lært om personvern, osv.

Så jeg sa: 'Jeg har ikke lyst til det'.

(Noe sånt).

Og så måtte jeg, (som er 46 år gammel), vise legitimasjon, for å kjøpe, tre bokser øl.

(Sånn som jeg husker det).

Så dette var veldig dårlig og firkanta, av Meny, (vil jeg si).

Hva blir det neste.

Det er greit at noen, (i Amerika), har planlagt, å reise, til Mars.

Men når folk skal ha dagligvarer, så vil de, at det skal være, som å handle, i en vanlig butikk.

(Noe lignende av Oluf Lorentzen, på 80-tallet).

Og ikke, at det skal være, som i et opplevelses-senter, hvor de demonstrerer, hvordan det kommer til å bli, å handle, på Mars, i fremtiden.

(For å si det sånn).

For hva blir det neste, når matbutikken skal ha fingeravtrykkene, til kundene.

Det blir litt 'science-fiction' nesten, (vil jeg si).

Og det var liksom ikke noe man ble spurt ordentlig om heller.

Det var 'default', at man skulle få tommelen scannet, når selvbetjengskassa stoppa opp, (sånn som jeg forstod, den ordknappe Meny-medarbeideren).

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter