Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. juli 2017

Mer fra Høvik

Nå gikk jeg ut med søpla.

Og da møtte jeg vaktmesteren, i de tidligere hotell-gangene her.

(Her på tidligere Thon hotel Høvik).

Det så ut som, at han hadde vært, nede i vaskekjelleren.

Så han har tydeligvis ikke sin egen 'vaktmester-vaskemaskin', da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også sånn, at jeg var, i resepsjonen her, for å fylle på vaskekjeller-kortet, på onsdag i forrige uke, (var det vel).

(For på tirsdagen, så skrudde de av vannet.

Mens jeg dreiv og barberte meg.

Så jeg fikk liksom ikke barbert meg og dusja, (og pussa tenna).

Før jeg skulle fylle opp vaskekjeller-kortet.

Så da droppa jeg det, og tok det heller, på onsdagen).

Og vaktmesteren har sagt, at han ikke lenger, skulle jobbe med, å fylle på vaskekjeller-kortene.

Men da jeg banka på resepsjonen, (innenfor kontor-tiden, som er 10 til 12, tirsdag til torsdag).

Så var døra låst.

Men vaktmesteren, kom plutselig ut, av en dør, som var over gangen, for resepsjonen.

Så det var jo som han vaktmester Gordon, fra barne-TV, (på 60/70-tallet).

Og nå var det visst plutselig sånn, at vaktmesteren kunne fylle på vaskekjeller-kortet igjen.

(Forrige gang var det en ny kar det.

Og forrige gang før det igjen, så sa vel vaktmesteren det, (da jeg ringte), at han ikke skulle jobbe med den arbeidsoppgaven lenger.

Noe sånt).

Så det er mye rart.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og da jeg skulle fylle opp vaskekjeller-kortet, (på onsdag, i forrige uke).

Så måtte jeg nesten si noe, (syntes jeg).

Så jeg sa, at reine klær må man ha, (eller noe lignende).

Og da sa vaktmesteren, at: 'Ja, en svetter kanskje litt', (eller noe lignende).

Så det ble, som noe surrealistisk nesten, (må jeg si).

At man skal behøve, å prate, om kroppsvæsker, for å få fylt opp vaskekjeller-kortet sitt.

Nei, da er det noe 'arbeiderklasse-greier', (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er kanskje mange, som lukter, på sokkene sine.

Og undertøyet, osv.

For å sjekke, om disse plaggene, fortsatt kan brukes.

Men da foretrekker jeg, å heller ta på meg reine underbukser og reine sokker, hver dag, (eller ihvertfall hver dag jeg går ut døra, og viser meg offentlig), for å si det sånn.

(Istedet for å lukte seg fram, blant 'fillene', i skittentøyskurven).

For å lukte møkk, det kan man nesten ikke gjøre, (synes jeg).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter