Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. juli 2017

Mer fra Norge

I går, (mandag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Før jeg dro, inn til Oslo, så la jeg merke til, at jeg hadde fått, over hundre tekstmeldinger, fra Norwegian.

Noen, (som har misbrukt min identitet), har visst bestilt, over hundre flyreiser, i mitt navn.

(Noe sånt).

Politiet nekter å tjene meg.

Så man må vel si, at Norge nå er, en slags nazi-stat.

For når jeg klager på politiet, (til Spesialenheten), så er de, like korrupte, og nekter, å gjøre jobbe sin, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_093150

IMG_20170710_185558

PS 3.

Da jeg gikk opp, den råtne tretrappa, til Ramstadsletta.

Så stod det en neger der, (og hang), mens han snakka, i mobil, (virka det som).

(Noe sånt).

Dette var en neger, i 50-åra, (eller noe sånt), vil jeg si.

Hvorfor ville en neger, bare stå der, (hvor han pakkisen angrep meg, for noen måneder siden), liksom.

Cirka klokka 22.30, om kvelden.

Nei, dette var nok, noe slags gateteater, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

På Rema Sporveisgata, så hadde de, tre pakker pommes frites, i frysedisken.

Og alle pakkene, var det hull i.

Dette må enten være, noe tull, (hvis jeg skulle tippe).

Ellers så har Rema funnet, en veldig dårlig emballasje-løsning, for sine billige pommes frites-pakker.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_233820

PS 6.

Det var heller ikke mulig, (såvidt jeg kunne se), å finne prisen, på _en_ flaske, med Grans Taffel Naturell:

IMG_20170710_234240

PS 7.

Det var også sånn, da jeg skulle gå inn, i denne butikken.

At hu Sofie, (heter hu vel), dreiv og hang, i inngangspartiet, (i/ved inngangsporten), i butikken.

Så det er mulig, at hu har løpetid liksom, (eller noe lignende).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Da jeg skulle gå tilbake igjen, til t-banen.

Så krydde det, med negere og bomser, rundt t-banen.

En ung neger stod, ved oppgangen til t-banestasjonen, og røyka, (og lagde propp).

Så man kunne nesten ikke gå, den veien, til t-banen.

For da ville det blitt, som noe intimt nesten, (med han negeren), må jeg si.

(Man kan kanskje si, at han negeren, også hadde løpetid, da.

Noe sånt).

Og derfor, så gikk jeg heller, bort til en annen inngang, (forbi drosjene, i Bogstadveien), til t-banen.

Og der var det, helt jævlig/lugubert, (må jeg si).

En neger, (med rød caps), stod og pussa tenna, på plattformen.

Og en russer, (eller noe sånt), gikk på t-banen bak meg, og gikk så rundt, inne på t-bane-vogna, og leita i søppelkassene, (antagelig etter tomflasker), og velta sekken sin, og ropte høyt, osv.

(Noe sånt).

Så jeg gikk av t-banen, på Borgen stasjon, (stasjonen etter Majorstua).

(Jeg tar t-banen hjem nå.

For det er bare tull/kaos, med togene, (som går til Stabekk/Høvik), i sommer.

For NSB driver med noe tull, (må man vel nesten mistenke, at det er), som liksom skal være, at de jobber, med noe togskinne/stasjon-'greier'.

Noe sånt).

Og så venta jeg der, (i et kvarter), på den neste t-banen.

For han flaskesamleren virka, som om han var, på speed, (eller noe sånt), da.

(For å si det sånn).

Og oppførte seg, veldig truende/pinlig, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

IMG_20170710_235948

IMG_20170711_000550

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter