Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. juli 2017

Mer fra Norge

I går, (tirsdag), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På Kiwi Solli Plass, så hadde de fortsatt, en partivare-kampanje, (på forskjellige slag potetgull/snacks, blant annet).

(En kampanje, som de har hatt, i flere uker.

Noe jeg har blogget om tidligere).

Og jeg handler også, i en annen Kiwi-butikk, noen ganger.

(Nemlig Kiwi Sorgenfrigata).

Og der har de ikke, en lignende partivare-kampanje.

Så jeg stusser litt, over denne kampanjen, (på Kiwi Solli Plass), må jeg innrømme.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og når det gjaldt, denne kampanjen, (på Kiwi Solli Plass), så hadde de, noe noe hvitt, på det grå palleskjørtet.

Så det var kanskje. litt 'harry'.

Og grå farge, (og ikke for eksempel hvit), hvordan passer det, med Kiwi sin profil, tro.

Det kan man kanskje lure på.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20170725_170454 paint

PS 4.

På Rema Vika, så la jeg tilfeldigvis merke til, at de hadde, et veldig lite utvalg, av såkalte 'havets fristelser', (så jeg setter fortsatt spørsmålstegn, når det gjelder, hvordan de bestiller, i denne butikken):

IMG_20170725_172214

PS 5.

Det virka også som, at butikklederen, i denne butikken.

Absolutt skulle hevde seg, ved å gå gjennom kassa, motsatt vei av meg, (mens han lagde en lyd, ved å dunke, på den ene kassa), når jeg skulle betale, for varene mine.

(Virka det som).

Og det var også sånn, at det ikke satt noen kasserer, i kassa der.

Men kassadama fløy rundt, og tiska, (kunne det virke som), med han nevnte butikklederen, (bak kassa), da.

(Noe sånt).

Så det var mye færre kunder, på Rema, enn på Kiwi Solli Plass, (rett rundt hjørnet).

(Kunne det virke som).

For der måtte de ha to kasser åpne, for å få unna, et lite rush, (må man vel kalle det).

(Så det var kanskje, noen 'gateteater-folk' der, (på Kiwi Solli Plass), da.

For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

På veien hjem, så la jeg merke til, at t-banen nå, hadde USB, (for jeg havnet, på en klappsete-plass, for det var mange folk, på t-banen).

(En t-bane som forresten kjørte veldig humpete/rykkete.

Akkurat da jeg skulle gå på toget.

På Nasjonalteateret stasjon).

Men det var ingen informasjon, om dette.

Det var bare to 'nakne' USB-porter, liksom.

Så er disse for publikum eller for kontrollørene/Ruter-ansatte, liksom.

Nei, her var det dårlig informasjon, (fra Ruter), må jeg si.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:

IMG_20170725_175537

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter